Posts by Creativ3
-
-
PM's zijn verstuurd, graag even erbij vermelden of je een instrument bespeeld. Aangezien ik ook reviews over producten wil gaan doen is dat wel belangrijk. Ik speel zelf op redelijk hoog niveau gitaar (ik noem mezelf eerder gitarist als scripter:-P) dus ik kan je wel enige ondersteuning geven.
-
Het ziet er enorm goed uit cas!
-
[offtopic]waarom vmbo? waarom f*cking vmbo, ik zit zelf op t vmbo en heb toffe klasgenoten. tuurlijk zitten r jongentjes bij die het totaal vernaggelen voor de andere, maar niet steeds vmboers[/offtopic]
ik vertaal het even naar het ABN:
Geachte CP-ers,
Waarom VMBO? Ik zit zelf op VMBO en ik heb aardige en leuke klasgenoten. Natuurlijk zitten er ook jongens bij die het voor andere mensen vernaggelen. Maar dat zijn niet alle VMBO-ers.
Met vriendelijke groet,
DeathkillLet volgende keer op je taalgebruik want dit was echt veel te erg.
-
beste CP-ers,
Ik wil een community voor artiesten en
muziekliefhebbers maken. Het gaat hier vooral om de festivalgangers en de rockers.Wat heb ik nog nodig:
-nog één scripter
-een aantal muziekliefhebbers die eerst meehelpen om het plan te maken en daarna reviews en nieuws kunnen schrijven.Wat doe ik:
-Script zelf mee
-Layout
-Geef een mooi budget voor promotie
-Mooie domeinaamWat krijg je ervoor terug:
-een % van het inkomen van de site
-je word mede eigenaar van de site
-en als het goed loopt krijg je van mij eventueel kaarten naar festivals.Ik kijk uit naar jullie reacties,
Stan -
Ik heb het filmpje vandaag weer gezien en dit is mijn mening duidelijk geformuleerd:
-Theo Maassen begint met hele waarheden te vertellen.
-Patricia Paay mag doen en laten wat ze wil doen.
-Maar Theo Maassen mag ook zeggen erover dat hij wilt.Theo Maassen mag over deze playboy zeggen wat hij wilt al was die opmerking van necrofiel een beetje uit zijn context.
-
scripting wil ik wel doen maar ik ga het niet gratis doen helaas.
-
Hmm volgens mij ben jij de realiteit een beetje verloren Jannick ik zie zelden iemand van 60 die er zo uit ziet zonder plastische chirurgie.
-
Citaat van Db-maffia
Hebben jullie de foto's al gezien dan?? Ze ziet er echt nog wel goed uit voor haar leeftijd hoor.. Ze wil de wereld laten zien dat vrouwen op haar leeftijd er ook nog gewoon Goed uit kunnen zien.
Daar kunnen een hoop vrouwen nog van leren
Ze is 60 (xD) bijna 3 keer zo oud als mij :-S. Nee sorry ze ziet er goed uit voor haar leeftijd maar ik hoef haar niet in de playboy te zien. Maarja de doelgroep van playboy is al jaren voor 50+ buschauffeurs.
-
uitleg
Ik zag to net de aflevering van theo maassen waarin hij Patricia Paay afkraakt. Zelf vind ik het best wel goed aangezien hij in sommige dingen wel een punt heeft.
Ik bedoel ik wil ook geen 60-jarige vrouw in de playboy zien maarja.
Ik vond het wel een leuk thema om een discussie van te maken aangezien er veel argumenten tegen en voor te verzinnen zijn.regels
-een goede duidelijke stelling
-een argument
-fatsoenlijk ABNDus geef je mening ik ben benieuwd naar jullie idee over deze discutabele uitzending van DWDD.
hier is het filmpje:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Met vriendelijke groet,
Stan -
ik ga even voor je zoeken op mijn pc (xD)
-
Even serieus cashmoneyz dit is zo nutteloos wat je doet ik heb toen gezegd dat je mijn moest benaderen ervoor. Je gaat toch niet ongeveer een half jaar na dato nog bumpen...
-
Blijkbaar niet want de persoon in kwestie heeft al meerdere malen geprobeerd om hyves te benaderen alleen ze doen er niks aan. Ook al op dit is niet oke gedrukt.
-
Hej ik heb nog een klein vraagje dat hier wel bij aansluit wat gebeurd er met mensen die iemands anders identiteit weergeven via hyves. Dus even anders gezegd ik maak een hyves voor iemand die ik ken en ga allerlei kut dingen krabbelen bijv. bij zijn baas ofzo. Is dit strafbaar?
-
Dat dronken voeren is denk de enige truk (xD)
-
Wtf voor die prijzen kun je bijna al een VPS kopen. :-S
-
leach kun jij mij die truk ook vertellen aangezien als ik dat zou doen ze meteen een klap in mijn gezicht zouden geven.. gebruik je een apart soort aftershave? Alle gekheid op een stokje maar zo makkelijk gaat het denk ik niet althans waar ik woon niet.
En nog even over het school gebeuren ik heb zelf havo gedaan en daarna HBO en mijn broertje heeft eerst vmbo en daarna havo gedaan maar je merkt daar niks van hoor. Vmbo-t en havo scheelt niet heel veel alleen ja die mensen van LWOO zullen niet al te veel nadenken en daardoor misschien domme dingen doen. Maar ik geloof in het goede van elk mens ongeacht zijn opleiding.
-
Wtf jelle beetje racistisch wat je daar zegt... dat je iemand gaat oordelen op schoolniveau zegt wel dat je zelf niet op hoog niveau denkt.
-
In eerste instantie ligt het probleem natuurlijk bij de jongens zelf maar ik vind dat die "meisjes" er ook een rol in spelen. Als ik zoiets tegen mijn vriendin zou zeggen als "Ik heb met je om te pijpen, voor de rest heb je niets te zeggen." zou zeggen is ze gewoon weg bij mij. Als meisje moet je dit gewoon niet normaal vinden en weggaan bij z'n jongen.
-
RiiCk onderbouw je menging aub en ik weet niet of je een stap 1 weleens hebt gezien maar dat is de basis wegzetten. Waarom zou ik dat met header al doen? als ik die als laatste wil doen komt hij pas bij de laatste stap hé...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.12.09 17:39:16:
[offtopic] KyleM bullshit wat je zegt aangezien het gewoon bijna hetzelfde is en ik meen me te herinneren dat je de header van styxx had gebruikt... [/offtopic]