Ja gewehr21 heet ik..
Rockband of guitar hero?
Ja gewehr21 heet ik..
Rockband of guitar hero?
Scripten, designen is zo unreal (xD)
Beste gitarist ter wereld aller tijden?
Maffiagame in flash en euhm een spel met 3d
Windows Mac of linux?
Weet ik niet?
weet jij het?
ja drieling(xD)
wat is je levensdoel?
Tartarus als je dit soort dingen wil bespreken kun je dit beter met mij via msn op pb doen. Of open je eigen topic ik heb de rede verteld waarom het gratis is als je daar niet mee eens ben moet je het niet in dit topic melden.
Moet je even googleën op patricia paay vs theo maassen
Tartarus ik denk dat ik beter weet dat de omstandigheden voor freelance scripters steeds slechter word. Maar ik kan toch geen geld gaan vragen voor dingen die ik nog niet 100% kan. Nee zo iemand ben ik niet ik wil zeker weten dat een site die ik voor iemand anders maak met de top kan meedraaien. Daarom doe ik dit gratis.
Hmm ik ga met kerst een week met vrienden naar de ardennen waar is jullie huisje darstar?
Oke ik heb er nu 4, kunnen er nog wel een paar bij.
Beste CP-ers,
Hierbij bied ik me als gratis slicer om mijn kennis ervan te verhogen. Ik wil er een groot aantal gaan doen dus de kans dat als je het hier post en het word gedaan is erg groot.
Ik houd deze startpost als update tekst waarin in ik de layouts die ik heb gedaan zet. Dus houd het netjes.
Met vriendelijke groet,
Stan
Jammer dat je niet reageert op je PM.. Interesse vervalt bij deze.
Dit is echt best wel genaaid hoor ik heb met sinterklaas 350 euro voor een playstation betaald. En daar zat maar 1 spel bij. Gelukkig was het niet voor mezelf
Enorm mooie site Cass veel nieuwe leuke opties die ik nog nergens heb gezien. En ook nog eens enorm veel respect voor het feit dat jij je eigen game maakt. De meeste mensen zijn te lui of te dom hiervoor. Nog één dingetje dat balkje daarboven zou wel heel fijn zijn als je dat kon verzetten naar beneden bij headerbeheer. Want ik stoor me er nu al aan.
Als mijn mening niet wilt horen moet je het hier niet op het forum posten lars. Ik zeg het is niet op een niveau waarbij je kan zeggen wow die site wil ik vaker zien. En als je een succesvolle site wilt creëren zal dat wel moeten aangezien een layout de eerste indruk van een site is.
Sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind het spuglelijk. Ik zou gewoon opnieuw beginnen en een ander kleurschema gebruiken.
Nou even voor de duidelijkheid het is voor het rock genre dat is vanaf de kooks tot de hard rock (geen metal!). Het is de bedoeling dat mensen daar met elkaar kunnen discussiëren en hun eigen dingen uploaden. Meer een community dan echt een news site alleen komt er wel een uitgebreide nieuws pagina op.