Rick jij bent de enige die de echte reden weet dus ik vind dit een beetje nutteloze reactie. Jij hebt namelijk de doorslaggevende rede gegeven... kuchkuchfotokuch
Posts by Creativ3
-
-
Citaat van Robin
Er zijn er ook nog genoeg die steeds terugkomen.
Maar gratis slicing maakt idd de markt kapot, vraag dan minimaal een dienst terug.Waarom maakt het de markt kapot?
Nou, simpel:
Twee jaar geleden werd er gemiddeld 100-200 euro voor gevraagd, toen kwam onze generatie die snel wat geld ergens voor nodig heeft en doet het dan voor 60 euro. Maar iemand anders wil die opdracht ook en gaat weer onder die prijs in. Daardoor gaat de hele internetmarkt kapot (h)En jij denkt dat ik dat niet doorhad. Ik heb alleen de layouts gesliced die makkelijk waren dus waar pro-slicers niet veel aan hadden verdient.
Natuurlijk ga ik geen hele maffialayout slicen. En ik script redelijk veel en ik weet dat mensen veel betalen voor kwaliteit. En als je sliced voor ?9,- bied je je diensten niet zo heel goed aan. -
Nee denk het niet....
Jij wel?
-
ik van mij mag het gewoon 30 graden zijn.
Op wintersport dit jaar?
-
Beste CP-ers,
Ik heb hier ongeveer 3 maanden met plezier op het forum gepost maar hier stoppen onze wegen. Ik vind het niveau te laag geworden.
Ik heb er lang over nagedacht maar als ik een topic aanmaak waarvoor ik gratis slice. Krijg ik bedreigende berichten met dat het slecht zou zijn voor de werkomstandigheden van slicers. Van meerdere personen.Ook ben ik het niet eens geweest met het systeem van CP. Intern vind ik dat CP rommelig is wat ook te zien is aan de uitstraling van CP.
De eigenaar van CP zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de technische inhoud van de site. Dat is natuurlijk belachelijk als een krant iets slechts publiceert word de eigenaar ook aangesproken.
Ik trek me terug in mijn schelp en ga mijn eigen projecten doen. Althans mijn plan nu is 1 groot project.
Als ik met gitaar spelen meer verdien als met scripten (iets waarvan ik binnenkort hopelijk mijn vaste baan van ga maken) klopt er iets niet. Ik ben me nu wel aan het bedenken of de opleiding die ik heb gekozen wel goed is geweest. Beetje laat maarja.
Vaarwel,
StanPS nog gewoon bereikbaar op MSN.
-
Pff zeer slecht van YouRock maar ik vind het zeker zo slecht van facebook. Op dit niveau mogen zulke foutjes niet worden gemaakt!
-
euhm in 1994 was het een toplayout geweest zijn. Maar nu is hij al een beetje gedateerd.
-
Belgen zijn flauw en grappig, althans voor de nederlander
sneeuwt het?
-
Zware elementen zoals ijzer en nikkel zonken al tijdens de accretie van de Aarde naar het middelpunt, waardoor een scheiding ontstond tussen kern en mantel. Een andere belangrijke gebeurtenis in de beginfase was het ontstaan van de Maan (die iets jonger blijkt te zijn dan de Aarde). De meest waarschijnlijke verklaring is een grote inslag,[34] waarbij een kleinere planetesimaal (iets kleiner dan de planeet Mars) op de Aarde insloeg. Het bij deze inslag weggeslingerde materiaal kwam in een baan om de Aarde terecht om daar te accretiseren tot de Maan. Door de enorme hoeveelheid energie die bij de inslag vrijkwam, raakte de aardmantel compleet gesmolten. In de loop der tijd stolde hij en kon zich door differentiatie van materiaal binnenin de Aarde de eerste korst vormen. Uit berekeningen blijkt dat als de Aarde voor de inslag een atmosfeer had, deze tijdens de inslag in zijn geheel verdween. De atmosfeer en de oceanen moeten daarom ontstaan zijn uit later materiaal van inslaande kometen en meteorieten[35] en uit gassen en vloeistoffen die bij vulkanisme vrijkwamen. Deze eerste atmosfeer bevatte meer koolstofdioxide dan tegenwoordig en zuurstof was schaars.
Het eerste leven moet ontstaan zijn uit zelfreproducerende moleculen in de oceanen, volgens sommige interpretaties al rond 3,8 miljard jaar geleden. Uit simpele organische stoffen ontstonden materialen als aminozuren en nucleotiden, die later uitgroeiden tot eiwitten en RNA, de bouwstoffen voor het leven. Rond 3,4 miljard jaar geleden moet de laatste gemeenschappelijke voorouder van al het leven hebben geleefd.
Ferhat gaf je nu geen antwoord op mijn vraag?
-
Hmm dat is een lang verhaal puddinghoofd heb begon allemaal toen god op de eerste dag de aarde schiep. De tweede dag vond hij dat het te leeg was dus maakte water. De derde dag kon hij niks zien dus maakte hij ligt. Op de vierde dag maakt hij de bossen. Op de vijfde dag de dieren. En op de zesde dag de mensen.
Grote verwarring in de bijbel is de laatste dag. God zei namelijk niet "hij keek naar de aarde en zag dat het goed was" nee hij zei letterlijk (ik was erbij) "pff het is wel goed zo" en hij stopte er mee!
vanaf nu wel weer gelovig?
-
Oke ik heb nu genoeg layouts! Mensen die mij geen pb hebben gestuurd zullen niet meer worden geholpen aangezien iemand hier op CP mij beschuldigd dat ik de arbeidsomstandigheden voor slicers verslechter. Geen zin om deze discussie te voeren dus de mensen die mij niet via pb hebben gecontacteerd zullen ervoor moeten betalen.
-
webcrime ?5,-
-
tomaten
new kids on the block of helaasheid der dingen?
-
anders
hmmm of mhhhh?
-
Satesaus:-P
.:{*-*}:.?
-
Dirk v/d Broek (die is bij mij het dichtbij :-P)
Wanneer sneeuw?
-
Sitecom!
Surfen of snowboarden? (ik moet dit jaar de keuze maken
dus kiezen jullie maar voor mij :-P)
-
Kwenie?
Criminals of Tunegames?
-
Kerel nu ga je weer offtopic (xD) Ik dacht dat ik wel duidelijk was maar ik heb dit gesprek liever niet in mijn topic. Doe dit dan via pb of maak je eigen topic aan. Kan een mod even de offtopic posts verwijderen!
-
Zeker alleen niet teveel
Waarom als ik iets slice ziet het in FF er perfect uit alleen in IE verlept?