Posts by Creativ3

Geweldig volgens mij heb jij een grafische opleiding gedaan? Of niet? Serieus man je hebt talent. Ga zo door!

Nee natuurlijk niet je ziet zelf toch ook wel dat dit echt niet mooi is :s. Kijk eens naar andere designs en doe af en toe een tutorial.

"wat kan er beter??????:D" nou ik zou maar gewoon opnieuw beginnen.

Ook jij een prettig 2010 toegewenst pim! Moge het een mooi jaar worden.

Ach 10 uurtjes feesten :p bij ons stond gister om half 12 de glühwein al op het vuur. Lekker kampvuurtje gemaakt buiten wat vuurwerk afgestoken. Daarna natuurlijk pils drinken muziek maken en daarna uit.

Ook ik was niet echt helder meer aan het eind van de avond :-P.

Beste CP-ers,

Helaas moet ik bekennen dat ik me enigszins schuldig voelde toen ik laatst zag dat iemand mijn halfjaar geleden begonnen battle bumpten. Ik had belooft dat er een winnaar uit zou komen maar heb uiteindelijk een andere layout gekocht.

Daarom stel ik voor dat de fora BATTLE en BIEDEN opnieuw word gescript! Hierbij dat er een duidelijk systeem komt voor deze twee dingen. En dat een moderator toestemming moet geven om er 1 te beginnen. Zodat mensen die bieden ook echt betalen. En dat er bij battle's meer winnaars uitrollen

Ook stel ik voor dat voordat je in die fora iets post er een lijst met regels moet komen die je eerst moet accepteren. Anders kan er hier niet meer iets normaal worden verkocht. En gaat iedereen zoizo wel naar sitedeals omdat de mensen daar wel serieus zijn.

hopelijk is het een goed idee,
    Stan

PS ik wens iedereen een enorm prettige jaarwisseling. Maak van 2010 een goed jaar, en vergeet dat je aan vriendschap en school meer hebt dan een stom script projectje!

Ik vind het knal vuurwerk echt geldverspilling maarja ben ik een beetje ontgroeit. Ik begrijp dat als je 14 of 15 bent dat helemaal geweldig is.

Nee ik heb alleen een mooi pakket sier vuurwerk uit duitsland. Voor de rest nog wat pijlen uit essen (ik woon vlakbij de grens).

Als je enige technische informatie over een van de oorlogen nodig hebt kun je het even vragen.

En als je even duidelijk aangeeft wat je nu gaat maken? Een tribalwars soort game? Dan kan ik misschien ook met de battle meedoen.

Explo je hoeft niet alles schuin te zetten hoor dat leest enorm irritant. Althans als ik zo tekst zie staan ga ik het niet eens meer lezen. (gebruik van text-opmaak zonder rede).

Er zijn zeker wel programmas waarmee je je ip adress naar buiten kunt veranderen. Ik heb het ook een keer gedaan dan krijg je een ander ip adres uit china of japan. Het werkte wel want http://www.watismijnip.nl/ trapte er ook in.

Gewoon mijn laatste project ziet er al leuk uit. Ik vind het zelf ook een leuk onderwerp dat scheelt ook. Hopelijk dit jaar uit mijn schakeljaar dat ik kan doorstromen naar UV.

En na 6 jaar stop ik in de "programmeurs" wereld ik heb mooie tijden gehad maar ook veel problemen.

Oke killingdevil bieden is betalen natuurlijk. Maar ik zie op de site van DonRonaldo zo enorm veel rips staan dat ik twijfel aan de legaliteit van het zaakje maarja.

Citaat van sander

wat moet ik dan geld ervoor vragen :p?

hoezo maken mensen er een probleem van als ik gratis sliced?

dat snap ik niet helemaal :S

Ja klopt er zijn mensen die beweren dat van ??n simpele gratis weggave van een slice de arbeidsomstandigheden voor alle slicers fors naar beneden gaat.

sorry ik kijk af en toe nog op CP ;)