Ruimtevaart erg leuk ik doe mee!
YVMdesign
Misschien tukkie het geld nodig heeft en niet voor niks wil werken. Heel logisch dat als je maar 25 euro krijgt dat je dan er geen 10 uur aan gaat werken.
Ruimtevaart erg leuk ik doe mee!
YVMdesign
Misschien tukkie het geld nodig heeft en niet voor niks wil werken. Heel logisch dat als je maar 25 euro krijgt dat je dan er geen 10 uur aan gaat werken.
Ziet er zeker nice uit scarface alleen jammer dat er maar 1 kleur word gebruikt
paradigit is een geweldige winkel! Hele goede ervaringen mee.
Ik kan geen berichten bovenin de marqeuu plaatsen!
Volgens mij weten wij allemaal al wie die favoriet is. Jammer de andere mensen geen kans hebben gekregen.
Citaat van scarfacein je slaap leer je wel ! dat is bewezen :p
Nee het tegendeel is bewezen! Je neemt geen fijne informatie op van buiten tijdens het slapen. Over fysieke informatie zijn ze nog niet uit maar zeker weten dat als iemand iets tegen je zegt in je slaap dat je het niet onbewust overneemt.
Dus dan zoek je een andere pc met andere doeleinde! Niet scripten en designen maar gamen.
Maakt niet uit al denk ik dat paint niet echt gaat werken
Dit is niet echt een battle maar het is meer voor de lol. Show je kunsten je pakt een zwart wit foto en gaat die inkleuren. De mooiste krijgt van mij 1 jaar hosting + domein.
Ik begin met deze foto:
http://www.wereldoorlog1418.nl…groep%20voor%20Verdun.jpg
ik zal wanneer hij klaar is het resultaat posten.
Let op ik neem foto's uit de eerste wereldoorlog die kunnen redelijk schokkend zijn. Maar helaas is het de werkelijkheid.
Nou iedereen doe je best. Onthoud het is vooral voor de lol. Die jaar hosting gaat weg naar degene die mij echt verbijsterd van het resultaat.
Veel succes ermee,
Stan
Apple werkt zwaar lekker! Pff geen gerotzooi blijven altijd snel heerlijk systeem. Natuurlijk zal je er even aan moeten wennen.
Maar apple is zeker een stap voor windows de mensen die beweren dat dat niet waar is zullen er waarschijnlijk niet zo heel veel ervaring mee hebben. Of het geld er niet voor hebben :sst:.
Ziet er zeker mooi uit alleen jammer ik met het demo account niet kan inloggen.
En is er al een winnaar? Of word de battle verlengt?
Sven Weet jij niet wat alfa-gedrag is (xD) misschien had je iets beter moeten opletten bij biologie.
Tja dan neem ik aan dat jij meer een alpha man ben dan ik.
Citaat van svennekeoch man toch
vuurwerk (nieuwjaar) is maar eens 1x in het jaar het is een feest gebeuren daar moet je ook feest van maken en een spektakel wie zo zit de zeuren is maar klein kindje hoor het geld dat je er insteekt heb je op jaar basis veel meer x terug hoor
presies me moeder zeurt ook altijd zo over vuurwerk is alleen geld in de lucht schieten maar het is gwn mooi
wie zegt dat ik er geen feest van maak (xD). Ik geef mijn geld liever ergens anders aan uit. Ik kijk er liever naar dan dat ik het zelf afsteek hoor.
Maarja ik denk (ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent) dat je het over een paar jaar ook beu bent. Ik heb vroeger natuurlijk ook rondgelopen met oudejaars dag met strijkers en vlinders.
Maar kwenie op een geven moment vond ik het niet meer leuk.
Ik ben zoizo anti-habbo maar het ziet er beter uit als de meeste. Heb je het zelf gescript?
En alles is weer voorbij, al dat geld dat je in vuurwerk had gestopt is nu weer afgebrand.
en ik heb nog lekker :