Ik ga bij deze mee met killingdevil. Maar als ik zo onbeleefd mag zijn om te vragen wat jou framework zou verschillen van de andere aangezien daar grote teams achter zitten? Kun je er toch beter een standaard nemen (bijv. CI of Yii).
Posts by Creativ3
-
-
Ok nouja jammer dat ik geen bericht heb gehad
Maar ik wens de drie die wel gekozen zijn enorm veel succes met door de proefperiode door te komen.
En ik ga zeker nog wel eeventjes in de zon liggen.
-
Ik vond die andere mooier eigenlijk
-
-
Zou gewoon mijn geld terug vragen man
mensen die zo onderhandelen moet je niet stimuleren.
-
Ach gewoon geen afspraken maken met mensen zonder enige referentie. En een tip zorg ervoor dat je een afspraak maakt met een meerderjarige want die zijn consequenter.
En iets ruilen voor een wallie kaart misschien niet meer doen? Factuur laten opsturen en overmaken. Zo gaat dat in de grote mensen wereld. Als hij zijn diensten niet levert kun je er nog aangifte tegen doen.
-
En als je op facebook niet bent ingelogd?
-
Hij kan heus niet automatisch klikken? Want er moet nog echt wel iemand op klikken?
-
-
Erg jammer dit... wilde hem graag alleen kopen
-
Oke Luc, bedankt voor jou bijdrage. Ik wacht eigenlijk gewoon op een crewlid die antwoord kan geven over een bepaalde tijdsduur. En niet echt op reacties van veronderstellingen van mensen die er geen inzicht in hebben.
-
We zijn 2 weken verder? Al iets van nieuws?
-
Citaat van Joshua
Even een berichtje vanuit de crew dan maar.
Het design ziet er opzich leuk uit en we vinden het erg leuk dat je een design voor CriminalsPoint wilt maken, sorry maar helaas: we hebben al een design klaar liggen met een strakke web 2.0 uitstraling, en nee, deze mogen jullie nog niet bezichtigen. Ik weet zelfs niet als ik dit wel mocht vertellen. :$
Je design vind ik net als jgdonleach een beetje crimegame achtig lijken terwijl we wat meer de centrale kant op gaan zoals je zelf misschien ook wel merkt. Crimegames is inderdaad een veelbelovend onderwerp op onze website maar het word wel steeds minder en minder.
Als cijfer geef ik je een dikke 7,5 mocht er nog een passende content komen. Ook mist er een footer.
Succes ermee!
Er staat toch dat hij voor koen bezig is? Ik denk dat hij daarvoor dan ook opdracht heeft gekregen.
tips layout:
- probeer beter lettertype
- en bredere content
- en natuurlijk content in eigen style makenJoshua: Er speelt zich niets binnen de crew af voor een design opdracht zover ik weet, lijkt me sterk dus.
-
Ik wil even mededelen dat een bod eigenlijk niet ingetrokken kunnen worden. Hiervoor dient een goede reden en toestemming door een crewlid zijn gegeven. Ik zie het TrueCrime 2 keer doen ook als je er officieel achter plakt is dit tegen de regels.
Gr,
Stan van Oers -
50 cent dan maar
-
-
Pff jongens hou op met denken
we horen het vanzelf
-
Hmm even mijn strafpunten uitleggen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.11 16:37:54:
Done -
-