Mijn topic is ook verwijderd :-S waar ik mijn gamelayout had op verkoop gezet. Hopelijk word er aan de verwijderde post ook nog wat gedaan.
Posts by Creativ3
-
-
Sitedeals moet je zijn! Inderdaad wat er hier word gezegd mensen praten helaas op CP niet serieus over geld.
-
Ik gun het de andere mensen zeker wel om te winnen. Als andere mensen het beter kunnen hoef ik niet perse mod te zijn.
-
-
Citaat van lhmedia
nog 1tje dan ik heb mijn vmbo diploma bijna moet in mei examen doen + als ik aan jouw auto sleutel en jij bent ervan bewust zul je ook aan de rekening merken dat het een stuk goedkoper is. omdat ik een lager uurloon heb dan iemand van 40 met een paar kids. + ik denk niet dat jij de auto's kunt betalen waar ik aan werk:p
ontopic
wat wil je met de auto doen dan? lange afstanden of korte stukjes ff snel naar de bakker bijv?
Hmm mensen overschatten sleutelen graag. Ik kreeg voor het eerst een brommer in onderdelen niemand dacht dat ik hem zou kunnen laten rijden en het is toch gebeurd. Zelfs nog enorm goed zo moeilijk is het niet.Daarna weleens met mijn vader een eend aangepakt lekker mechanisch. En nu mijn eigen auto
-
-
-
Wanneer ik er eentje heb gevonden die zo mooi is dat hij bijna als kleur is genomen. Anders krijgt de beste hem wanneer het topic dood is.
-
scarface Fadmin ik denk dat het komt omdat hij ze helemaal inkleurt dan ziet het er al beter uit! tip voor de andere mensen
-
@larsisgoed waarom niet iemand van 16? Ik sleutelde toen ik 14 tot mijn 18 ook overal aan. Als je daar een beetje handig in bent zal je net zo goed zijn als een volwassen reparateur.
-
Ja maar niet voor de prijs
-
Hmm is best netjes ik ga hem zo slicen denk ik.
-
Nee ik was nog niet uit wat ik daar zou doen dusja. Maar wat denk je dat de waarde van dit design is?
-
oke hij is af (xD)
-
Logo is niet echt geweldig maar de rest wel. Alleen jammer dat het zo klein is.
-
Dit word de layout voor mij omgebouwde clantiger source.
-
best CP-ers,
ik ben bezig met een clantiger layout. Hij is nog niet af maar ik wil graag even jullie mening.
http://www.imgdump.nl/uploads/je8nvaff_gamingj.jpg -
http://www.imgdump.nl/uploads/7oyqhjwd_untitled.jpgeven snel gedaan er staat btw ook nog een bekent persoon op
-
Deze is zeker beter! Nice man ik ben bezig met een mooie website over WO1 hopelijk vind je het goed als ik hem gebruik?
-
Als het geld zoizo word gegeven want helaas moet ik melden dat de battle afmaak op CP zo rond het nulpunt ligt.