enorm vet spel. Alleen zeker met die layout krijg ik niet de indruk dat het over een ruimte spel gaat. Ook de misdaden etc. zijn gewoon in maffiastyle dus dat valt wel tegen.
Posts by Creativ3
-
-
Hmm ziet er meer geript uit sorry maar header past totaal niet in de style van de rest van het plaatje. Ook zag ik net je andere layout en die was een stuk slechter dan dit raar dat je in z'n korte tijd zo goed kan worden.
-
Hoe duur is het?
-
-
pff is totaal geen markt meer in!
-
-
stap 2
-
Ik ga voor deze contest even een nieuwe maken aangezien de eigenaren niet wilde dat ik met 2 battles meededen.
-
Sorry deze layout is puur voor jou battle Dein
-
Ja beide? is dat verboden (xD)
-
-
stap 1 -
Enorm bedankt pim. Want ik vind het toch zonde dat mensen hun best hierop doen en dat er dan geen winnaar komt. Daarom wil ik het een beetje actief maken.
Dus ik post vandaag of morgen eerste stap
-
Hmm geen goede doorvoering al zeg ik hetzelf. Er word al enorm weinig gebruik van gemaakt en dan komen er nog scherpere voorwaarde. Dan post ik hem liever op het forum onder check.
-
Ik wens iedereen enorm veel succes met hun nieuwe rang.
-
de afbeeldingen zoals bij laatste nieuws en als "slideshow" zijn van google en dienen als voorbeeld. Logo krijg je er wel bij.
-
Je krijgt een html pagina + css opmaak pagina. En ik werk inderdaad in divs.
-
Explo basen is niks, slicen is het woord voor .psd naar (x)html omzetten
-
TS laat niks meer van zich horen
-
Nee dit word op opdracht gedaan bij het kopen. Hij word namelijk 1x verkocht dus ik ga hem niet slicen als iemand dat zelf wil doen.
Maar neem van mij aan dat het keurig gesliced word.