Posts by Creativ3

g
    o
    o
    g
    l
    e
    .
    n
    l

Ik hierboven een soort kruiswoordpuzzel gezet ontcijfer het en gebruik de link, leer ermee werken. Je zult er geen spijt van krijgen!

Dein ik zal even kort zijn met mijn reactie , ik vind je een goede moderator maar je verliest een deel geloofwaardigheid door de eerdere afzet tegen CP. Maar als dit je beslissing is om terug te komen sta ik achter je en denk ik dat je je baan goed gaat uitvoeren.

Maar nog even iets anders:
    [quote]Wat ik echter wel erg vind, is dat hier altijd van de kleinste mug, de grootste olifant wordt gemaakt./quote]

Ik schrok heel even hoor toen je dit zei killingdevil, als ik een project zou beginnen en er zouden mensen die van een mug een olifant maken zou ik dat perfect vinden. Het is toch fantastisch dat je fouten worden uitvergroot zodat jij het weer kan verbeteren.
    Het klaag gehalte op CP is terecht hoger als gemiddeld, de rede hiervoor. Ten eerst het continu veranderen van de crew. Ten tweede is de grote onduidelijkheid over wat er achter de schermen zich afspeelt. K.Rens zal wel een goede scripter ondernemer etc. zijn maar ik vind persoonlijk dat als je een site beheerd dat je dan je leden regelmatig op de hoogte moet stellen van de gebeurtenissen.

En ik vind dat als innovatief wilt zijn moet je projecten niet laten verwaarlozen dat ik persoonlijk wel vind dat gebeurd. Bugs blijven te lang staan en het script is helaas gewoon bagger.

Hopelijk komt de nieuwe versie snel.

BUMP?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.01.10 17:39:02:
    Moet er echt vanaf heel het boeltje voor 65 euro

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.01.10 15:10:39:
    Alles voor 50 euro

Oke eerlijk aangezien dit een topsite moet worden geef ik ook streng advies:

- vlag rechts is helaas niet mooi uitgevallen.
    - Menu's zijn te saai.
    - button is niet niet mooi.

Met andere woorden bovenkant is professioneel maar de content is vind ik persoonlijk te saai en simpel uitgevallen. En niet helemaal in de style van de bovenkant. Probeer de menu's rechts bijvoorbeeld een bolling te geven.

Met vriendelijke groet,
    Stan

PS dit was een SD advies omdat ik je project SD waardig vind dus ik heb je een andere beoordeling gegeven als ik de rest van CP zou doen. Omdat jij niet echt meer een beginner bent en je team al helemaal niet.

radiotopsie.nl geldig tot : 29-11-2010
    sampserver.nl geldig tot : 28-11-2010
    serverssh.nl geldig tot : 27-11-2010
    flashmaffia.nl geldig tot : 28-10-2010
    Ugaming.nl geldig tot : 16-12-2010
    Uchat.nl geldig tot : 17-01-2011 (met het script)

Bij alle domeinen zit hosting:

Bandwidth: 1500 Megabytes
    Disk Space: 100 Megabytes

Natuurlijk als je alleen hosting wilt kan dit ook. De domeinen zullen op mijn naam blijven staan. Alleen jullie mogen ze gebruiken. Dus heb je een goed plan voor 1 van deze domeinen en je
    wilt ze uitvoeren meld het even.

Met vriendelijke groet,
    Stan

Ik script zelf en geef geld uit aan promotie. Minimale vereiste aan een scripter is veel verstand van php.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.01.10 16:45:10:
    Oke domein staat vast het is "uchat.nl" geworden. Jammer dat er niemand wil meedoen. Ik begin vanavond met de eerste loodjes de layout en scripting. Hopelijk is er wel iemand die er mee wil helpen anders tja moet ik het zelf doen.

Er staat nu een Omegle script op voor de lol. Mijn vrienden vonden het leuk om met elkaar te chatten XD.

Door duidelijke voorwaarden te stellen bij het gebruik van de chat, en bestraffen met ene IP ban bij overtreding. Meer kun je helaas niet doen als eigenaar.

Oke dit is even een klein stukje van mijn ideeën:

Uitbereidingen op omegle:

-video chat
    -smileys
    -snelle registratie
    -spelletjes
    -filters

Maar idee is eigenlijk om gaande weg zoveel leuke dingen erop te maken. Er komt een nederlandse en engelse versie.

Beste,
    Ik zoek een aantal mensen die een chat site met mij willen beginnen. Het word een Nederlandse Omegle we zoeken nog mensen die veel weten van: "design, scripten & promotie".

Waarom zou je dit doen?
    Het is een uniek concept voor Nederland met een redelijk hoge potentie, en een mooie domeinnaam. Ik zal alle kosten betalen en zal zelf helpen bij de meeste dingen. De uiteindelijke opbrengst zal eerlijk worden gedeeld. Ik hou een log bij met wat je hebt gedaan vanuit daar zal het uiteindelijke percentage worden bepaald.

Wat moet je doen om meetehelpen aan dit project?
    post in dit topic of via pb:

PHP
    Naam:
    Leeftijd:
    Voor welke cat: Scripten/Design/Promotie
    Motivatie:
    Portfolio:

Met vriendelijke groet,
    Stan

HAARP kun je in het lijstje van area 51 en boys from brasil plaatsen het is een complot meer niet! Ik heb een klein onderzoekje naar HAARP gedaan een jaar geleden en hij kan dit inderdaad veroorzaken. Maar niet op deze manier, dit is duidelijk een natuurlijke aardbeving.

Alleen tja wel sneu voor die mensen daar.

Joshua ik vind 14 of 16 zeer verschillend. Dit zijn de jaren dat je het meest ontwikkeling doormaakt. Helaas voor jou ben jij nog niet op het niveau dat je andere mensen kunt wijzen op hun fouten.
    Ik vind je persoonlijk geen goed mod je weet je mening niet goed te onderbouwen. En ik denk niet dat jij op de goede manier naar sommige onderwerpen kunt kijken.

Je probeerd met moeilijke woorden de indruk te wekken dat je geestelijk ouder bent. Maar door die moeilijke woorden zie ik juist perfect dat je nog geen (jong-) volwassenen bent.

Hmm inderdaad het zijn niet echt scripts die enorm moeilijk te vinden zijn. Dus vind ook niet dat je daar geld voor mag vragen maarja.