deze layout
meld:
Naam:
Reden:
en de beste krijgt hem!
Bewerkt door R.Mijnten
Topic titel aangepast naar normale letters.
deze layout
meld:
Naam:
Reden:
en de beste krijgt hem!
Bewerkt door R.Mijnten
Topic titel aangepast naar normale letters.
user: facku
ww: facku
testacc
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.02.10 18:19:38:
heb je btw rechten opde spelersnamen?
CitaatWij verkopen de licentie, en met toestemming van mij mag je het script eventueel doorverkopen!
sympathiek (c)
CitaatHet script beschikt over vele dingen, denk aan een Database, maar ook hoe je het moet inprogrammeren in een mooie layout etc..!
Hmm een database in een php script opvallend zeker een primeur in scriptersland.
En het script beschikt over "hoe je moet inprogrammeren" wast moet ik hierbij voorstellen?
Waarom word mijn topic gesloten ik vraag alleen wat? Koen je persoonlijke vetes gaan mij niks aan als je niet in een goed humeur bent ga dan niet reageren. Maar laat mijn topic open tenzij je een goede rede hebt om hem te sluiten.
Beste CP-ers,
Ik wil het domein CP.nl graag kopen aangezien de koper zegt dat hij hem helemaal legaal heeft verkregen.
Natuurlijk stinkt dit zaakje wel een beetje dus als ik hem koop en het blijkt achteraf om een domein te gaan die niet inorde is, ben ik dan verantwoordelijk?
Met vriendelijke groet,
stan
Beste CP-ers,
Ik wil het domein CP.nl graag kopen aangezien de koper zegt dat hij hem helemaal legaal heeft verkregen.
Natuurlijk stinkt dit zaakje wel een beetje dus als ik hem koop en het blijkt achteraf om een domein te gaan die niet inorde is, ben ik dan verantwoordelijk?
Met vriendelijke groet,
stan
[at] riick and joshua: probeer niet tegenover iedereen te bewijzen dat leeftijd niet alles zegt. We zijn veel te veel bezig over zijn leeftijd. Dus ga gewoon lekker moderatoren en hou op over zijn leeftijd.
Daarom zeg ik het maar even :} ik ben namelijk zo ook een keer de fout in gegaan dus ik hoop dat mensen het even bekijken voor ze de overweging tot verkoop gaan maken.
Zo normaal is dat niet hoor Robin, als Kyle de prijzen aan de klanten beloofd is leuk. Maar bij overnamen wil ik niet na 20 dagen erachter komen dat er nog een hoop betaald moet worden.
Winnaar fotoshoot in de categorie Alone: Nog geen winnaar bekend!
Winnaar digitale fotocamera in de categorie Duo: Nog geen winnaar bekend!
Winnaar digitale fotosleutelhanger in de categorie Kids: Nog geen winnaar bekend!
Winnaar 2 nationale bioscoopbonnen in de categorie GO out: Nog geen winnaar bekend!
Winnaar canvasdoek met eigen foto in de categorie Stuff: Nog geen winnaar bekend!
Toon Meer
Even ruw geschat is dit ?300,- aan prijzen. En aangezien KyleM dit aan zijn klanten heeft beloofd en er staat dat de ronde over 21 dagen sluit moeten die wel op korte termijn betaald worden.
Zitten de prijzen die worden weggegeven erbij?
Pim nee klopt maar als ik meneer Rens een mail stuur komt er geen antwoord of een automatische reactie dat de email niet is aangekomen. Dus daarom moet het even hier!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.02.10 20:52:25:
wacht ik heb al een mail terug :cheer: goed bezig koen!
Rens ik vind het leuk en goed dat je op deze discussie ingaat maar je moet wel weten dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Maar als je bij de insteek
CitaatIk ben de eigenaar van CP, ik betaal alles, maar verder is het niet mijn taak om deze site elke dag te onderhouden.
houd zal er inderdaad niet veel veranderen. Je verdient er genoeg aan om elke dag gewoon een half uurtje op te kijken en ons op de hoogte te houden.
Ik hoor af en toe wat dingen van de nieuwe versie of een fusie. Ik zou graag willen dat je meer betrokken bij de site word.
CitaatHmm dit is geen bedrijf maar een site. En die klanten hebben er toch geen probleem mee hoor (daarvoor is pim hier). Je zegt tenslotte zelf dat CP nog veel leden heeft.
Ik hoef hier geen woorden aan vuil te maken, je praat onzin!
Sorry, maar mij van wanbeleid hiervoor beschuldigen vind ik niet kunnen.
Als jij in mijn schoenen zou staan, zou je het even goed kunnen voorhebben...
Hmm als je zelf al inziet dat je bezig bent geweest met wanbeleid zou dat mooi zijn. Misschien komen wij nog ergens. Kijk koen ik ken je niet goed maar wat je met CP doet is bullshit.
Je zult het zelf ook best druk hebben maar iets meer aanwezigheid zal wel mogen. Ik zie je bijna nooit op het forum en hoor alleen de verhalen dat het onmogelijk werken is bij CP.
Daar word ik niet vrolijk van, natuurlijk zullen ex-crewleden ook wel verhalen vergroten. Maar het zal toch niet helemaal verzonnen zijn. Kijk ik zit ondertussen ook al 7 jaar met websites en onderhoud te kloten en weet wat je moet doen om een goedlopende site te krijgen.
En ik kijk ervan op dat CP nog zoveel bezoekers trekt want er veranderd hier niks. Ik zou voorstellen grote veranderingen en daar zal jij aan moeten meehelpen anders gaat het niet lukken. En blijft dat gekloot met hackers en diversen.
Hopelijk veranderd er iets meer vraag ik niet. Je kunt geen goed bedrijf starten als je als eigenaar nooit laat zien bij de klanten.
Mvg
Stan
PS sorry dat ik zo enorm offtopic ga want dit zal vast wel een fout buiten je om zijn. Maar ik zie dit meer als een overlopende emmer. Gebruik de kritiek!
Citaat van wimmpie[offtopic]Dag stan, tot nooitweerziens[/offtopic]
Tis inderdaad wel vervelend nu hebben we even zonder cp gemoeten. Jammer
Wimmpie
PS: Bestaat het woord "nooitweerziens"?
Gelukkig weet jij nog niet hoe CP in elkaar zit, nou blijf dromen. Misschien word het nog wat, maar dat zal nooit in het CP gebeuren die ik ken.
Geachte K.Rens,
Ik vind dat dit geen kleine fout is maar een enorme. En aangezien ik niet heel erg gecharmeerd was van uw beleid bij CP was dit de laatste druppel. Wij konden dit ook wel zien aankomen
als je als eigenaar nooit betrokken bent weet je dit soort dingen minder snel.
Dit is gewoon een bevestiging van uw slechte beleid op CP. Je hebt deze enorme fout gewoon over het hoofd gezien omdat je niet ge?nteresseerd bent. Je ziet alleen het geld dat in CP zit niet de mensen erachter en de klanten. Met deze excuses mail weet je mij niet echt terug te winnen.
En jammer genoeg dat niet iedereen bij CP weg blijft, want deze mensen verdienen een betere eigenaar als u! Je verwaarloosd de boel en je verdient het niet om inkomsten uit CP te krijgen.
Geef mij ??n goede reden om nog terug op CP te komen?
Met vriendelijke groet,
Stan van Oers
PS ik hoop dat je deze kritiek kan hebben zoniet dan bevestig je wel wat voor persoon je bent.
Citaat van -NickWat kan je eraan legaal maken?
gewoon andere layout en html veranderen en hij is legaal voor eigen gebruik (c)
Ga dan beter een source vanaf 0 scripten in plaats van dingen legaal te maken terwijl ze illigaal zijn 8-|
Kijk dat vind ik net iets te groot, daarom wil ik deze source gewoon perfect maken en extra dingen erop maken.
Beste CP-ers,
Ik wilde een laatste project gaan starten alleen toen bedacht ik me euhm waarom geen criminal.
Alleen ik zou graag willen dat de g4g clone van richard legaal word. Ik zal zelf heel de php uitzoeken evt uitbereiden. En alles op gang zetten.
Ik zoek mensen die mij willen helpen of je goed kan designen scripten promoten slicen het maakt niet uit je bent altijd welkom. De uiteindelijke source zal op flashmaffia.nl komen.
Natuurlijk krijgen de mensen die meehelpen hun aandeel in de inkomsten. Ik zelf hoef daar niks van.
Dus wil je helpen meld het even.
Met vriendelijke groet,
Stan van Oers
PS ik wil graag niet dat mensen in dit topic mij gaan beschuldigen van illigaal bezit van g4g. Het is een clone ik weet welke delen erin illigaal en legaal zijn.
Ugaming bij jou willem en de rest word naar de reseller overgezet. En flashmaffia bij one2xs.
Beste CP-ers,
Onlangs hebben jullie wel gemerkt dat ik in 2010 wil gaan stoppen met scripten en de rest van de hele mikmak op internet.
Nu wil het feit dat ik deze maand niet echt veel te doen heb, dus wil ik nog een laatste project doen. Z
Dus heb jij nog iets waarbij je nog een teammember nodig hebt. Meld het even en kan ik kijken of ik het kan realiseren.
Met vriendelijke groet,
Stan