Posts by Creativ3

@Taskforce wat zeg jij: "sorry hoor, maar met mijn budget kan ik zeker wel een betere layout krijgen!" 25 euro is niks daar kun je nog geen drol van een design! wil je deze zin echt kunnen zeggen doe je budget dan maar x10 dan krijg je een mooi design!

En deze zin: "En zoals er al staat; budget kan oplopen, maar dat is echt als er een perfecte layout is, waar jij dus niet onder val" bevalt me ook niet omdat dit suggereert naar als het perfecte er niet in zit betaal ik ook niet. Sorry maar voor dat budget krijg je niet het perfecte dus dit word weer z'n onafgemaakte battle.

Bedankt hoor als ik hier moeite in ga stoppen verlies ik alleen geld. En voor 80% zeker dat deze battle niet word afgemaakt. Eigenlijk is het stelen want je laat mensen zwoegen terwijl als de perfecte layout er niet bij zit word er toch niet betaald.

Zeer jammer...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.02.10 20:40:33:
    Toevoeging: Ik zie ook dat er geen deadline is? Wanneer kunnen de mensen dan hun geld innen? Waarschijnlijk nooit!

Shadowhunterr heb je een g4g licentie? zo nee haal dan je site offline die layout is illigaal!

Voor de rest Gratispay is niet ingewikkeld om te installeren:

How difficult is the integration?

You can integrate GratisPay in less than 60 Minutes. Just follow a few steps:

1) Sign up at GratisPay.com
    2) Integrate a short HTML code into your application
    3) Enable callbacks and perform a callback test

op de site zelf als het jullie niet lukt doe ik het wel gratis. want om hier geld te voor vragen gaat mij te ver!

Beste CP-ers,

Ik heb pasgeleden een reseller overgekocht en zou nog 8 maanden geldig zijn. Totdat hij dit weekend uit de lucht is gehaald. En kan geen contact meer krijgen met de persoon op msn.
    Heeft iemand anders bij hem producten lopen die hij/zij kwijt is? of kent iemand hem goed en kan hem even vragen of hij gewoon een gesprek aan wil gaan.

Alvast bedankt,
    Stan van Oers

PS alle info is handig dus wees niet bang om iets te posten over Damien.

Beste CP-ers,

Ik wil binnenkort gaan beginnen met een soort van "team" aan een aantal kleine projecten.
    Ik ben opzoek naar mensen die het leuk vinden om wat te leren en ervaring op te doen. En natuurlijk de eventuele inkomsten te bemachtigen.

Zo gaat het in zijn werk we gaan met het "team" overleggen per project. Iedereen krijgt zijn taak en we gaan eraan beginnen. Je zal ervaring opdoen niet alleen van scripten of designen maar de hele webontwikkeling.

Eisen worden er niet echt gesteld natuurlijk moet het resultaat we hoogwaardig zijn aan het einde. Dus wil jij graag meedoen met ons? Meld het even in dit topic!

PHP
    Naam:
    Leeftijd:
    Wat kun je al: (bijv. scripten of designen)

De inkomsten per project worden per percentage verdeelt. Het aandeel dat jij in het project hebt gestopt komt ook weer terug in het percentage dat je van de winst krijgt.

Met vriendelijke groet,
    Stan

Citaat

Met betrekking tot tot de .nl hebben wij gelijk gekregen van SIDN. De verhuis was inderdaad onrechtmatig. TransIP heeft de verhuis doorgevoerd zonder geldige verhuispapieren - pure diefstal dus .

Nog nooit gehoord transip een verhuis doorvoerd zonder geldige papieren aangezien transip altijd qua online papierwerk heel netjes te werk gaat. Zal wel de eerste en laatste keer zijn.

Blijft raar!

Sorry dat ik dit zeg maar ik vind het een zeer lelijke site, andere mensen kunnen je een 6 geven ik geef je een 3 voor de moeite.

Minpunten:
    -kleuren
    -logo
    -header
    -de rechte vormen

Het is gewoon te amateuristisch om te zien, als je wilt dat ik je help met een layout moet je maar even een pb sturen. Ik doe het graag en gratis.

Met vriendelijke groet,
    Stan van Oers

Citaat van tim521

maar liefst wel nederlands he

Kerel heel de computerwereld is in het engels

0,001% goede nederlandse tutorials en de rest is in het engels. Ik zou eerst engels gaan leren dan pas photoshop!