Posts by Creativ3

Ik doe mee op voorwaarde dat het geen standaard crime word maar eentje met unieke functies en dat er netjes word gescript. (geen rotzooi dus)

Je doet het totaal verkeerd!

PHP
    <?
    if (empty($_GET['a'])) {
      //hier komt je home pagina te staan -> dus /index.php

} if ($_GET['a'] == 'test') {
      //hier komt de pagina /index.php?a=test

}

Plus includen kunnen makkelijker zo doen ipv van een tussen variable te gebruiken.

PHP
    include("includes/config.php");

Er zit niks in de css/html fout dat ik kan zien. Ik heb de volledige webpagina opgeslagen en meer <li> punten toegevoegd en bij mij komen ze wel gewoon naast elkaar. Ik denk dat je dus in de php iets verkeerd hebt staan. Nergens een <p> gezet perongelijk?

Logo is lelijk de rest is wel mooi gemaakt. Alleen jammer dat het alleen voor criminalswebsites is bedoelt hierdoor beperk je enorm je bezoekers.

Frootyloops moet je gaan gebruiken voor het maken van eigen muziek.

az Cubase lijkt mij niet goed voor het maken van muziek uit 0 aangezien dat meer voor opnemen is bedoelt. Dus bijvoorbeeld een gitaar naar een versterker en daarna naar je pc en naar cubase. Natuurlijk zou je het wel voor dergelijke kunnen gebruiken maar frootyloops is en blijft het beste programma voor mensen die muziek maken via de pc. (vind ik persoonlijk niet echt muziek waarbij er geen gitaar of instrument aan te pas komt)

SkyNet - Je geeft de slechtste rede die ik ooit heb gehoord, als ik door rood rij kom ik er ook niet mee af door te zeggen "de rest deed dat ook".

Superior - Volgens mij bedoel jij de G4G clone

@topicstater - Raadpleeg de eigenaar van banditi hiermee aangezien hij als enige weet hoe het echt zit!

Citaat van Joshua

Leuk zo'n naam rip maargoed, hij vraagt om hulp en daar heeft die recht op. On-topic. (c)

Edit:
    Topic opgeschoond.

Joshua het gaat mij niet om de naam maar om de groep. CDEV is gewoon de naam de we hebben ingenomen. En ik zou graag hebben dat je "Leuk zo'n naam rip maargoed, hij vraagt om hulp en daar heeft die recht op. On-topic." weghaalt je gaat hier offtopic en we vragen niet wat jij van de naam vind!

Plus alleen designer is gewoon toegestaan. Stel we krijgen een opdracht dan bepaald de designer een prijs en de scripters die voegen we samen!
    Dus stel een soccer project en de klant vraagt een prijs ga ik naar de designer voor zijn prijs en de scripter zijn prijs. MAar ga er maar van uit dat je per psd goed betaald krijgt.

Beetje raar dat bij de vorige twee ze een hele test moesten doorstaan en een aantal rondes moesten doorkomen. (waarbij ze het moesten opnemen tegen half CP) en dat "axl_h" zonder dat het even is gemeld dat er weer een nieuwe mod komt zomaar eventjes komt aanwaaien met ik ben mod?

Beste CP-ers,
    CDEV is alweer een ruime week gekozen en aan de gang. Mooie tijd om weer eens wat van ons te laten horen! Na het bijna afronden van de homesite hebben we een klein beginnetje aan ugaming.nl gemaakt ons eerste project.

Ik ben nog bezig met photoshoppen en ik laat jullie nu al stap 1 zien van mijn layout. En graag goed onderbouwde feedback op de layout.

http://www.imgdump.nl/uploads/nb4848km_untitled.jpg

Met vriendelijke groet,

Stan van Oers
    (Woordvoerder CDEV)

de index is een zooitje qua html kan hij zelf natuurlijk hebben gedaan maar groot kans dat de mensen die hem genulled hebben de bugs lelijk eruit hebben gehaald + mensenkennis:

Wie koopt er nou vBulletin als hij niet eens een normale host domein kan betalen. En nog eens een gratis layout waarbij meneer geen moeite heeft om de voorwaarde te schenden (verwijderen copyright)

Dit is gewoon een nulled source van vBulletin met een gratis layout en een gratis host! Dit hoef je niet te laten checken hoor als je gewoon de downloadsites geeft kunnen wij het ook online zetten.

BTW:

Citaat

<!-- As a courtesy for providing free vbulletin skins, please leave this link back to Talktemplate -->
    <!-- Do not remove this copyright notice -->

Citaat van TaskForce

Ik vind persoonlijk dat Microsoft te vaak te ver is gegaan. Hebben ze net ongeveer 1 miljard boete kregen, maar nee hoor; ze trekken zich er niks van aan!

Nee als ik zoveel geld had en met die update nog meer geld kan gaan verdienen zou ik ook niet erg inzitten met die boete.

Wat ben ik blijk dat ik al heel lang apple gebruik!

Nou nee:

-geen deadline
    -omslachtige zinnen over de perfecte layout
    wijst voor mij op een dood eind

Even op een rijtje hoe een battle werkt:
    -Ts stelt de eisen.
    -Er komt een deadline.
    -Mensen leveren hun designs in.
    -Als de deadline is verstreken roept de TS een winnaar uit.

Wil je niet vast zitten aan dat je bij de deadline ondanks dat er alleen lelijke layouts zijn gekomen toch moet betalen. Zet je een verliezersprijs op het kaartje. Dan weet iedereen waar hij aan toe is!

Wat jij zeiken noemt noem ik gewoon objectief tegen deze battle aankijken en concluderen dat deze battle gewoon niet volgens de regels is. Ik houd het bij een halve maand dat zijn 16 dagen. Waarschijnlijk staat dit topic dan ergens achteraf zonder winnaar..

Dus een voorbeeld van een goede battle: