Nouja zoals ik al zei ik vind dat de verhouding tussen de "ervaren" crewleden en de nieuwe te groot word. Ik had nooit zoveel mensen aangenomen in z'n korte tijd.
Plus dat ik niet eerst heel CP laat solliciteren voor een crewbaan. En dan een paar mensen kiest. En de keer dat je daarna iemand nodig hebt iemand via de achterdeuren kiest. Zonder dat een mededeling kwam dat de crew versterkt moest worden en dan mensen konden solliciteren.
Posts by Creativ3
-
-
Bedankt willem ik heb namelijk eerste stap van mijn layout ;-). Ik ben redelijk lang aan de background bezig geweest
alleen ik heb hem nu hopelijk een beetje fatsoenlijk.
LAYOUT stap 1:
http://www.imgdump.nl/uploads/1fysmzwd_worldwar.jpg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.03.10 17:52:21:
Login af http://www.imgdump.nl/uploads/nfm0gmjc_worldwar.jpg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.03.10 18:20:59:
stap 3
-
Hmmm als hij alles wil mag dat toch? ik zie het probleem niet echt. Zolang hij maar geen mensen oplicht, doodschiet of andere criminele taferelen vind ik het best.
-
Zeker heb ik er begrip voor ik constateer het alleen maar. En ik had het anders aangepakt als ik jou was Pim!
-
Dat je de verhoudingen met zwakke schakels in de crew en de standvastige mods steeds groter word (of kleiner het is maar hoe je het wilt zien).
-
-
-
-
Straks komt er nog een layout ;-)hopelijk is hij vandaag af!
-
-
Ik ben bezig met een nieuwe source er zijn 3 velden, WO1, WO2 en MWO wat staat voor modern world war!
Dit is het logo dat ik had gemaakt!
graag cijfer:Met vriendelijke groet,
Stan -
-
cijfer 2/10
waarom?
Je gebruikt 1 kleur, lettertype in de menu's zijn te groot. En die gegrungde randen zijn gewoon mislukt. Ik geef je een 2 voor de moeite maar ik zou toch wat tutorials gaan volgen! -
-
-
Moeilijk hé na aanmelden een sql en daarin zetten dat hij naar de database een bericht moet versturen.
-
Tuurlijk kun je je eerste site zo wel maken? Wat is dit nou weer voor bullshit. In tegenstelling tot de andere 99% die hier hun eerste layout posten heeft diestro wel talent.
Blijf zo doorgaan jongen! Het is prachtig.
-
-
-
Nope ik blijf thuis
dit weekend mosh meeting in Roosendaal opzich best vet voor de metal en hardrock fans.
En voor mij om dat ik ongeveer elke artiest die er komt persoonlijk ken. (dan hoeft de muzieksoort je al niet meer te liggen)