Duidelijk een 10! alleen kunnen misschien de letters op de content iets kleiner?
Posts by Creativ3
-
-
je hebt eerder de output verzonden dus dan is de header al weg. Probeer het eens te googlen er staan namelijk genoeg goede artikelen hierover!
-
Citaat
Lol, lekker boeiend ss.nl staant voor shocksounds
En of mensen het er mee eens zijn of niet, we leven nu in het heden, en niet in het verleden..als ik dit lees alleen al, je bent onervaren en onvolwassen. Sorry dat ik het zo moet zeggen. Maar als je niet weet wat de SS heeft gedaan en/of het niet belangrijk vind.
NEDERLAND EN DE REST VAN DE WERELD WEL, er zijn 6 miljoen mensen vermoord!Dat kun je niet vergeten en afstoffen met "we leven in het heden". Het is belangrijk dat deze dingen nooit meer gebeuren. Je kan niet voor de SS uitkomen al is het toeval. Dat zijn de normen en waarde. Het gaat om rechtvaardigheid en om eerlijkheid.
Als jou hele familie word uitgeroeid doordat iemand aan de macht komt en je achternaam bijv. niet mooi vind. Dat je machteloos moet toekijken? en dat 60 jaar later mensen het afschuiven naar het verleden.
HOLOCAUST ONTKENNING IS VERBODEN!
Termen als eerbied en respect naar de slachtoffers komen in jou niet naar boven als je z'n naam gebruikt?
Sorry dit kan echt niet je bent zo onvolwassen als de pest en ik geloof inderdaad niet dat je ouder bent als 18. Want volwassen mensen moeten dit soort dingen weten.
-
Kijk als jij je daar prettig bij voelt oké. Maar ik denk niet dat jij er zo expliciet over hebt nagedacht als ik. En ik denk dat je nog niet genoeg levenservaring hebt om hier een goed oordeel over te geven. En te weinig kennis, maarja sommige mensen zullen nooit een eigen mening afwegen over dit soort dingen.
En ik zie aan jou reacties dat dit niet helemaal je eigen afgeweegde mening is.
[offtopic]
PS er staat in je naam SS.nl deze naam moet je ten alle tijden zien te mijden. Want volgens is openbare verwijzing nazi- bewegingen zelfs heel strafbaar.[/offtopic] -
Ik sta ervoor open! Maar het hele probleem is dat mensen die deze theorieën over geesten vertellen geen goede argumenten hebben.
En daarom is het zeer ongeloofwaardig.
CitaatEr zitten wel factoren tussen, dat je hersenen het een en ander aanmaken, maar er zijn ook conclusies getrokken, dat het daadwerkelijk wel kan,
Zoals... -
ultrafox UF
-
Citaat van Georgo
Ik vind dit een beetje een lullige uitspraak,
Er zijn dingen die de ene meer kan dan de ander,
Je hoeft hier niet meteen voor te weten hoe hersenen werken,
Het kan zijn dat er een beetje gespeeld woord met de dingen die je ziet, maar veel kan er ook van waar zijn..
Hoe kan het zijn, dat je bijvoorbeeld dromen hebt, waarbij je een beetje toekomst zien, en 3 maanden later, zie je presies het zelfde, en is dan een soor deca fu prinsiepe,
Het kan allemaal, en als je er niet in gelooft, zal je het ook nooit begrijpen, wat mensen wel kunnen zien, wat andere mensen niet kunnen zien...
MVG Georgo
Neehoor dat is niet zó, kijk maar naar dieren. Zijn er dieren met een paranormale gave? Zijn er dieren die dingen kunnen die andere van hun soort niet kunnen?
Nee het blijft een soort en met dezelfde bouw. Kijk de mens heeft het geluk gehad om zelfbewust zijn te creëren en in plaats van dat we daar blij om zijn, gaan we allemaal dingen verzinnen als geesten om onverklaarbare dingen te verklaren.
Terwijl het woord het al zegt het is onverklaarbaar. Maar dat was ook het raadsel dat er een einde aan de wereld was en dat als je te ver op de oceaan vaart dat je dan van de wereld af zou varen. Alleen wetenschap heeft bewezen dat dit soort dingen verzonnen zijn omdat we de echte reden niet weten.
-
Ik ga hier geen college psychologie geven maar voor de gelovers. Ik zou er echt even op googlen. Het verklaard een enorme hoop. En waarschijnlijk weet jullie niet tot wat de mens in staat is.
-
zelfbedrog is het immuunsysteem van de psych?
81% van de Nederlanders geloofd dat hij bovengemiddeld is. Je houd jezelf voor de gek. En natuurlijk begrijp ik dat sommige mensen van jullie leeftijd de complexiteit van de hersenen niet begrijpen.
-
[quote]7e zintuig programma/quote]
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Maar als ik denk wat je bedoelt is dit via hersenactiviteit. Dus jij denkt aan muziek. Je hersenen zullen de plaats waar de muziekprocessen plaats vinden in je hersenen een signaal sturen. En die vangt dat apparaat op en dan weet hij waar het vandaan komt. Dus weet het apparaat waar je aan dacht.
Natuurlijk kan het nog niet zo expliciet maar in grote lijnen zal het zo werken.
-
En toch geloof ik dat het tussen je oren zit Georgo. Je kunt je geest(hersenen) namelijk veel dingen laten doen. En dat is het technische verhaal achter geesten. Het woord zegt het al het zit tussen je oren.
Ik heb heel wat rare dingen gezien bij geestveruimende middelen. De ergste flashbacks uit mijn leven de leukste momenten. Door een chemisch middeltje. Dusja veel is mogenlijk.
-
Hmmm ik geloof niet in geesten en ook niet in contact met geesten. Maar iedereen heeft zijn eigen verhaal over de dood etc. dusja.
Ik heb er 7 jaar over nagedacht over de dood en het leven. En ik heb uiteindelijk rust gevonden in een heel simpel antwoord. Maar de leeftijd op CP is rond de 14. Op dat moment zal je erover nadenken en een conclusie erover te trekken. Of natuurlijk niet.
Maar ik geloof er niet in!
-
Beste CP-ers,
Deze layout:
http://www.imgdump.nl/uploads/1gewyv8h_untitled.jpgwat vinden jullie?
rate 1/10
-
Ik zou er opzich wel aan kunnen komen. MAar het is illigaal om het script te gebruiken. Dusja je kunt wel googlen op knight RPG script.
-
Het komt inderdaad naast de copyright te staan. En er gewoon achter sliced by Stan van Oers en daarbij ene link naar cdev.nl
-
Beste CP-ers,
Ik ga weer eens een gratis rondje slicen aanbieden. Het is voor 3 layouts. Ik zal ze slicen en gratis leveren.het addertje
Je moet mijn naam eronder laten staan met een link erbij! Er zal een contract worden opgesteld. Bij overtreden zullen juridische stappen worden ondernomen.Dus alleen layouts laten zien als je ook zeker weet dat je het addertje niet vergeet. Nou post ze maar in dit topic. Ik zal de mooiste 3 slicen.
Met vriendelijke groet,
Stan van OersPS vanwege dat copyright gebeuren zul je je adres en huistelefoon moeten geven. Dit zal dan ook worden nagecheckt!
-
-
kutmaffia ?
-
http://supermaffia.nl/
http://www.redmaffia.nl/en deze is echt geweldig
:
http://kutmaffia.nl/Allemaal vrij!
-
Beste CP-ers,
Ik zoek een medescripter voor WorldWar het RPG spel die ik aan het scripten ben. Graag een ervaren iemand die lekker kan doorwerken.
Je krijgt een percentage van de uiteindelijke winst. Een heel redelijk percentage die samenhangt met wat je hebt gedaan.Solliciteren graag alleen bij optimale kennis van PHP en MySQL en graag alleen reageren als je er de tijd voor hebt.
Solliciteren kan zo:
Met vriendelijke groet,
Stan van Oers