Posts by Creativ3

@TS
    hij is echt enorm mooi!. Ik hoop dat je later mij kunt/wilt gaan helpen met mijn worldwar project, want dit ziet er enorm goed uit.

[offtopic] Axl_H
    Iemand van de crew stuurde mij laatst eens een bericht omdat ik zo vaak offtopic reageerde laatste tijd. Nou hierdoor dit slaat toch nergens op. Hij laat ons iets zien en vraagt om advies. Waarom zou dat afgemaakt moeten zijn. Hoe weet jij trouwens of iets af is of in beta fase of wat.

Dat weet je niet. Dus graag houd je offtopic bij je. Want deze melding slaat helemaal nergens op.

[offtopic]hmm en ik weet de oorzaak ookal dat CP achteruit gaat. Daar speel jij een rol bij...[/offtopic]

[/offtopic]

Hosting was toch al aangeboden door WJsolutions.

Ik denk dat ik wel voor een mooie layout voor osvendetta.be kan maken.
    Wil je het soort van zakelijk en/of iets met maffia?

Ik wil wel als designer of als scripter meehelpen.

Is het misschien ene leuk idee om een plugin systeem te maken zoals bij wordpress. Waarbij layouts en plugins gemakkelijk kunnen geinstalleerd en geupload zodat iedereen er gebruik van kan maken. En zodat iedereen zijn steentje aan deze maffiasource kan bijdragen.

Mvg,
    Stan

Nee gewoon helemaal opnieuw laten slicen door een goede slicen.

Citaat van "crap"

Nee,deze layout is gratis te vinden op CP ,en voor ik hem had ingebouwd voor mn site zag hij er goed uit in IE ..

Wat een crap als het op CP staat hoeft het niet helemaal goed te zijn. Je kunt beter gewoon opnieuw beginnen met slicen.

Nee het glas beweegt gewoon omdat iedereen een beetje zit te kloten! Ik heb het op mijn 12de ook weleens gedaan. En iedereen zit te duwen en te trekken aan dat glas. Dat is echt enorm nep en enorm oud.

En ik weet niet welk deel je van harry potter hebt gekeken maar ten eerste er bestaat geen andere dimensie (behalve je bewustzijn dus dat word gegenereerd door je hersenen)en die spiegel?

Waarom een spiegel?

Dordrecht is ook bij mijn ouderlijk huis in de buurt. Maar ik moet zeggen dat ik niet helemaal onder de indruk ben.

Natuurlijk is het erg dat iemand word vermoord en dan nog wel z'n jong meisje. Maar ik vind dat deze moord opvallend veel media aandacht krijg. En ik krijg het gevoel dat de mensen die dit lied hebben geschreven dit willen verlengen.

Natuurlijk als gitarist schrijf ik ook liedjes over gevoelens en dingen uit het dagelijks leven. Maar ik weet niet ik vind dit een beetje ongepast eerlijk gezegd.

Zo snel een nummer schrijven is zoizo onmogelijk en dan nog over z'n moeilijk onderwerp waarbij het onderzoek nog niet is afgelopen.

az

Dit topic is geopend door mensen die waarschijnlijk zich nooit echt in de psychologie hebben verdiept. Dit is zeer jammer want waarschijnlijk zal dit veel vragen van ze oplossen.

Want knipperende lichten is een zeer veel voorkomend verschijnsel bij angst.(de lichten knipperen natuurlijk niet echt :-P)