Posts by Creativ3
-
-
Volgens mij zat er 1 in bij OSvendetta. Misschien kun je het daarvan afkijken. Maar je moet in ieder geval jQuery gebruiken.
-
Citaat van K.Rens
[offtopic]Hé ja, dat bestaat nog niet, een Gay webmaster community :piraat:
Gat in de markt.
Voor wie dit wil opstarten: gratis hosting bij mij te bekomen (xD)[/offtopic]Ik weet niet wat jou sexuele geaardheid is :p Maar ik denk niet dat er veel homo´s webmaster worden of andersom...
Ik zal ook eens wat photoshoppen
-
Hmm zal waarschijnlijk door mijn bezoekjes zijn :p
-
Ik wil wel een aantal tutorials schrijven...
-
Citaat
En als die terroristen dit niet bevalt gaan ze hun eigen land maar bombarderen.
Ze hebben het daar toch zo goed, ze weten het allemaal toch beter dan de rest.
Laat ze het dan ook lekker oplossen, hebben ze ons dan ook niet voor nodig.Nog 1 dingetje, helaas zullen terroristen nooit hun eigen land bombarderen en wij kunnen niet vertellen waar wel.
-
Hmm sommige mensen kunnen echt totaal niet lezen!
Dreiging tot terrorisme is afgelopen jaren gestegen. Dat komt doordat de ultra orthodoxe moslim beweging vinden dat er iets moet veranderen. Er komen een aantal aanslagen in New York, Londen en Spanje. Hierdoor voelt de gemiddelde Nederlander zich niet veilig. Omdat we een multiculturele samenleving zijn. En we weten dus ook dat een aantal groeperingen in Nederland enorm orthodox moslim zijn. Die banden heeft met organisaties zoals El Qaida.
Nouja vul het zelf maar in denk je dat "dat" soort mensen die op de streep staan tussen aanslag of niet. Eerder over die streep gaan als er een geblondeerde Limburger gaat roepen dat ze het land uit moeten en die dingen verbied zoals hoofddoekjes. Of als we veel met die hoge imams gaan praten en bewondering tonen voor hun cultuur.
Hierin werkt Wilders meer als een katalisator voor de dreiging van terrorisme. Dus ik zeg niet dat hij de oorzaak is. Maar hij helpt zeker niet preventief (xD).Kijk alles (de situatie zoals het in Nederland is) heeft zijn samenhang. Als je die samenhang niet ziet zal je allicht op de PVV stemmen.
En als je denkt dat ik het programma's partij niet heb gelezen van de PVV heb je het mis. Als het om stemmen gaat ben ik uiterst voorzichtig. En natuurlijk hebben ze ook goed standpunten zoals "geen coffeshops in de straal van 1 km rondom scholen" maar uiteindelijk winnen ze alleen stemmen omdat Wilders z'n mediaspelletje speelt. En half Nederland speelt het met hem mee.
[offtopic]Maar heel dit gebeuren incl. de economische crissis is eigenlijk niks. We zouden alles wat we in de schatkist hebben aan milieu moeten besteden. Want volgens de Beagle (een serie op Ned 2) zijn we over 200 jaar uitgestorven.
[/offtopic] -
Citaat van Superior
@Stan
Onzin, je moet herkenbaar zijn wij mogen ook niet met een pet op in de klas zitten of op de foto.Geert Wilders heeft niks met 4 mei te maken, voor het geval je het niet wist het was een Nederlander.
Wordt dat gekrent om Geert Wilders keertje zat alles is zijn schuld onderhand.
Het is geen dresscode we moeten herkenbaar zijn, een boerka gaat daarbij niet helpen.
Zou hetzelfde zijn als ik met een dekbed overtrek over me hoofd voor je ga staan, gok maar wie ik ben.PVV wil trouwens wel meer dan alleen integratie beleid, maar daar kijken jullie niet naar.
Als jij het verband tussen de terroristische dreiging en geert wilders niet ziet moet je even een bril opzetten!
Geert wilders is een logisch gevolg van een economische crisis maar ik denk dat op dit soort partijen stemmen averechts werkt.
PVV noemt als hoofdpunt de veiligheid op straat. Terwijl ik denk dat je met mensen discrimineren niet meer bereikt dan een antireactie. Dus die moslims voelen zich bedreigd die gaan ons weer bedreigen en daarom gaan wij hen weer bedreigen. Als een soort lus bij php het houd niet op.En 4 mei ...
Er komt een soort spanning door heel de wantoestand in Nederland. We kunnen niemand meer vertrouwen en er kan elk moment een aanslag worden gepleegd. Dit was een uitgelezen moment, mijn vader zei het nog aan de telefoon tegen mij. Er hing voor het incident al een soort onnatuurlijke spanning. En die reactie die het heeft losgelaten is niet normaal. Als er normaal iemand zou gaan schreeuwen zou niet het hele plein wegrennen. Maar iedereen had volgens mij de zelfde gedachte die ik ook had. `Dit is een uitgelezen moment dat er een gek met een machine geweer alles komt verpesten´. Dus mijn opinie : het was niet de man zelf die het veroorzaakt heeft maar de wantoestand in nederland. -
-
Hmm kijk Geert Wilders helpt totaal niet om de straat veiliger te maken. Door zijn uitspraken word nederland onveiliger. Kijk naar gister hoe gespannen 4 mei was voor aanslagen. Één gil was genoeg om iedereen in paniek te laten raken.
Maar ik vind dat hele boerka gebeuren slecht. Laat die vrouwen in hun waarde en laat ze een hoofddoekje dragen. Want is ons wetboek nu een handleiding van normen en waarde of is het een dresscode?
-
Beste CP-ers,
ik ben bezig met een webwinkel maar is deze opbouw dan goed:
class artikelen
class catogorie
class leden
class admin?
-
Hmmm tja wel groot maar zit wel alles in althans dat is mijn ervaring. Misschien beter om eerst een duik in het diepe te nemen en kijken waar het terecht komt.
Ik las dat dit boek goed was:
http://www.sitepoint.com/books…?historicredirect=phpant1en in OOP
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.10 11:05:07:
bump? -
Beste CP-ers,
Ik wil graag netjes in OOP leren scripten. Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat dit niet van de een op de andere dag is gebeurd. Dus nu ben ik van plan deze vakantie een webwinkel te scripten en dat netjes in OOP doen. (net zoals ik php zelf heb geleerd)Alleen weten jullie een goed tutorial hiervoor? Dus een mooie uitleg van OOP of een goed boek?
Alvast bedankt,
Stan -
Je mag alles dat je erbij hebt gescript natuurlijk wel doorverkopen (xD)
-
We zijn multicultureel dat kunnen we accepteren of we kunnen allemaal gaan zeiken op de allochtonen. Ik denk dat je met het laatste het minst op schiet. Als je die mensen positief benaderd zullen ze ook meer moeite in het land stoppen en zal de werkloosheid dalen. Dat is erg goed als we de vergrijzing tegen willen gaan. En dan hoeven wij niet tot ons 75ste te werken.
-
Zowat ik weet liep dein een klein beetje achter op zijn planning maar is hij hard bezig. En de deadline zal niet in gevaar komen. Het is gewoon even wachten op de eerste uitgave daarna kunnen mensen dingen erbij gaan scripten etc.
-
-
Voorbeelden graag!
-
Hmm waarvoor betaal je dan? dat jij een source hebt die je eigenlijk helemaal niet mag verkopen? Hij mag misschien uitgelekt zijn maar dat is nog geen rede dat jij het mag doorverkopen.
-