mrmike geen doorverkoop rechten betekend dat je het niet 100x kan doorverkopen. Ik vraag of ik tegen een meerprijs misschien een 1malige doorverkoop mag.
Posts by Creativ3
-
-
Ik heb hier ene layout gekocht alleen hij is enorm slecht gesliced. En ik vind het eigenlijk oplichting. Want het ziet er niet zo uit als op het plaatje alles staat scheef.
-
Misschien stomme vraag maar zn licentie mag ik die niet doorverkopen? Want er staat zonder doorverkooprechten maar ik bedoel 1malig door verkopen. Net als bij G4G en pywll anders ben ik je eerste koper ;).
-
Hmm nee je begrijpt het punt niet. Je kunt makkelijk uit grote sources veel geld halen. Alleen bij maffia sources niet meer omdat er al zoveel zijn.
-
Hmm nee ^o) ik bedoel niet g4g.nl maar de g4g source. Dat is alleen de source heeft niks met promoten of leden te maken.
-
Zeker wel kijk naar nick velten, het is 3 jaar geleden ofzo dat hij begon met de g4g source? Hij heeft er inmiddels denk ik een half ton meer verdient ofzo. Dus ?5000,- is niet on realistisch.
-
Superior ik vind het nog steeds een standaard naam en ik zou er 123 niet zelf op komen om het in de browserbalk in te voegen. Ook PR valt wel mee:
Web Page URL: http://www.vendettagame.com/
The Page Rank: 0/10
(the page rank value is 0 from 10 possible points)En het gaat niet meer om uniekheid bij dit soort dingen. De vraag is gewoon enorm afgenomen omdat mensen liever kiezen voor het gratis alternatief. Als je 4 jaar geleden met dit had aan gekomen had je er misschien wel ?5000,- voor kunnen krijgen. Maar nu zijn er al enorm veel van dat soort sources.
-
Domein gewoon ?5,-
Ik denk dat het ongeveer ?350,- per licentie waard is. Alleen ik weet niet of je het verkocht krijgt. Criminals zijn niet echt uniek meer. -
nou gewoon dat de style hetzelfde is achtergrond kleur midden etc.
-
Dan vind ik het redelijk zielig. Je gaat toch niet zo dicht bij een andere source zijn layout zitten. Je wilt toch uniek zijn?
-
Dit is gewoon omgebouwde G4G source hoor! Zeker geen PWYL source.
-
een gesliced layout is gemiddeld hier verkocht voor 30 euro (xD) Beetje weinig maar wel het niveau van CP en 30 euro is al hoog ingeschat.
-
Hou gewoon op met zeuren, hij verkoopt het vanaf ?20,- dat is niet veel met domein en hosting en script. Als je dat te duur vind hou dan gewoon mond dicht en reageer niet!
-
Citaat van bboy
Mijn ervaringen zijn slecht ja maar ik weet wel hoe ik een kleur moet veranderen
héhé blijkbaar niet want je reactie sloeg nergens op 8-|@ts kijk eens naar dit http://www.w3schools.com/html/html_styles.asp
het is wel in het engels maar kan je desnoods via google translate laten vertalen. -
Jongens jullie overdrijven wel hoor, het is een mooie layout voor een beginner. Maar je krijgt hier echt geen geld voor. Het is allemaal in 1 kleur.
Jeroen op msn zal ik je een tip geven over een leuke truc hoe je kleuren kunt kiezen.
-
websitebuilder wil ik wel aan meehelpen
-
@project B waarom wil je dit aan ons duidelijk maken
kijk naar de voorgaande posts iedereen zegt hetzelfde? Je hoeft geen johan cruyff te zijn om dat te ruiken..
-
-
ja kan zoizo PS 30 dagen gratis proberen..
-
de layout is niet goed in chrome gesliced ? en de links werken verkeerd...