Oke sorry ik had het topic niet helemaal gelezen. Ik zag alleen dat er heel veel gezeik was.
Posts by Creativ3
-
-
nouja 20 euro dan hier!
-
Citaat
Even op stan zijn reactie. Zecht ook hoe oud jij bent.
Dude leer eerst schrijven. Zelfs mijn neefje van 6 weet hoe hij zegt schrijft. Inderdaad kun je zien aan mijn reactie hoe oud ik ben. Ik ben oud genoeg om een beetje respect te geven aan mensen die dingen delen. Ook al is het iets kleins!
-
Citaat van F.Remory
Banditi is traag:p, de rest is snel
[offtopic]en jij bent niet te vertrouwen :(([/offtopic]Banditi.nl is ook gewoon goed hoor
-
Wat doen jullie nu zielig. Hij bied gratis iets aan en jullie gaan zo dom doen. Sorry maar dit geeft wel aan dat volgende keer ik niks meer hier ga weggeven. Dus verwacht van mij in de toekomst geen gratis unbugged extremewar of layouts of iets anders meer!
Bah ik heb het helemaal gehad +o(
-
@project B doe even normaal we weten nu wel dat hij een oplichter is maar dat hoef je niet zo in die context (enorm beschuldigend) te melden.
SvenB hoe kunnen wij ontopic gaan als je niet helemaal eerlijk bent?
-
http://www.criminalspoint.com/…kke-portfolio-layout.html
Hmm sven oplichten is ook een vak. Maar word hier niet geapprecieerd!
:slotje: -
Waarom leren jullie niet eerst goed photoshoppen. En gaan daarna pas dingen aanbieden voor grotere prijzen? In plaats van layouts die niet zo heel mooi zijn verkopen voor veel te lage prijzen en daarmee de markt naar beneden te drukken.
-
Citaat van SkyNet
Dat is al de 10e keer dat je dat zegt.
Post het dan op een grotere website!!!Patrick ~ Waarschwuwing, flame + nutteloze reactie
Stan ~ Waarschuwing, Patrick stop met het onderzetten van waarschuwingen. Dit is zeer irritant! Dit kun je namelijk ook gewoon via PB doen! Gebruik deze opzet alleen waar het echt moet! -
Citaat van Spinazie
Tijdens het bannen krijgen beheerders al de mogelijkheid een reden op te geven. Ik neem aan dat die reden duidelijk geplaatst wordt zodat er geen vragen kunnen opkomen.
Ook verwacht ik van degene die de regels zo graag willen overtreden dat ze begrijpen waarom ze verbannen zijn. Joshua-S is alleen terug gekomen om nog eens lekker wat 'onrust' te stoken.Moderators en admins hebben ook niet de hele dag de tijd om jankende kinderen aan te moeten horen hé.
Nee maar de redenen die ik kreeg waren 99% slecht onderbouwt en erg gering. -
Citaat van Killingdevil
Ik zie een heleboel goede reacties, en ook helaas een heleboel (verwachte) kritiek en geschreeuw waar we niks mee kunnen.
Dus, allereerst iedereen bedankt voor zijn reactie(s).
Ik ga nu even niet overal op in, maar wil wel even ingaan op het bansysteem. Persoonlijk vind ik het in de beginselen nog steeds een geweldig systeem.
Dit komt door het doortellen van de banpunten. Eén banpunt is niet veel, maar als je vervolgens nog een banpunt krijgt wordt je twee uur verbannen: Je eerst ban uur telt ook weer mee.
Maar ik hoor graag meer feedback.
Het bansysteem is inderdaad wel goed. Wat ik wel enorm irritant vind is dat mensen buiten hun permanente ban om toch komen irriteren. Je zou beter een soort respons systeem kunnen maken op de ban pagina. Waar je een gesprek met een crewlid kunt krijgen als je permanent verbannen bent.
Zo krijg je de reden duidelijk te horen want meestal is bij een ban een korte reden bijgesloten. En hierdoor kun je er tegenin gaan en jou verhaal vertellen. Dat is veel beter dan dat die mensen via proxy om de ipban heen gaan en irritant doen op het forum. -
Citaat van larsisgoed9
Als je het nu nog klikbaar maakt
Dan zou het helemaal mooi zijn
Robin:
Slice jij (X)HTML & CSS valid?
Ja robin is een goede slicer! waar ik altijd heel tevreden over ben. Dus ik zou dar geen zorgen over maken! -
Hoe kun je nu al iets over patrick zeggen. En over Dein volgens mij komt hji nooit meer terug. Beetje zielig dat hij dat doet aangezien robin en ik er veel tijd in zijn blog layout hebben gestoken. Zelfs 2 layouts.
-
Citaat van K.Rens
Joshua-S: doe jij dat bij hotmail ook? Nee toch...
Ik heb niet liever dan dat iedereen mee test op bugs, maar meld dan op voorhand en wacht op goedkeuring.
Als er dan iets fout loopt zijn we zeker dat we snel alles kunnen repareren en corrigeren.Je weet toch dat het wettelijk zelfs verboden is website te proberen te hacken. Bugs zoeken valt afhankelijk van rechter tot rechter ook hieronder...
Voor je eigen bestwil, ga niet roekeloos te werk en rapporteer het eerst - zoveel werk is dat toch niet en het stelt beide partijen gerust.Verder moet je ook niet roepen - dat staat ook in de regels normaal.
Dus ja, iedereen maakt de sfeer en roepen helpt niet."Achterkamer politiek"? Sinds wanneer zijn wij een politieke partij? We hebben niets te verbergen, maar de sfeer moet behouden blijven.
Topic's zoals deze zorgen alleen maar voor ruzie, zwartmakerij, mods voelen zich beledigd en stappen op, leden denken dat het een stomme site is met ruzie en gaan weg etc etc.
Als je een eigen site hebt, dan reageer je normaal gezien net hetzelfde zoals wij.
Doe je dit niet, is het 1 grote roepboel.Vergeet niet dat je nooit voor iedereen goed kan doen...
Hmm maar je gaat ook niet in op wat er net gebeurt was. Kijk maar eens in het inmiddels gesloten topic "onzin".
-
Citaat van K.Rens
Ik vind niet dat klachten publiek moeten, maar moeten gemeld worden aan de crew.
Desondanks zal ik dit topic niet sluiten.
Ben de onterechte kritiek ook beu dat wij zogezegd alles meteen zouden verwijderen - voor zover ik weet is hier geen censuur...Verder staat in onze regels dat bugs niet mogen worden uitgetest zonder de crew te verwittigen. Dit is op elke grote site zo en wij maken geen uitzondering hierop.
Nogmaals: als een crewlid iets fout doet, meld hem dit en als het blijft duren ook de personen boven hem!
Dat is waarom CP zo ... is geworden. Alles gaat intern. Jij hebt je eigen visie op CP die niet veel mensen delen. Bij een goede community maken de leden de sfeer en bepalen mee hoe het word geregeld.
Natuurlijk niet fora als SD waarbij je overigens wel heel veel gevoel krijgt dat jou mening over de site telt. Maar dit is niet dat niveau. Dit is voor de mensen die scripten als hobby hebben.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.05.10 18:50:52:
Toevoeging. En daarom is het openlijk beantwoorden van klachten enzo een goed ding. Omdat het anders meer achterkamertjes politiek word. -
Citaat van Joshua
- wij hebben geen asociale moderators die reacties zonder reden verwijderen, Axl_H deed dit ooit maar die is hier later opgewezen en heeft ontslag gekregen.