Ik zei een 4 wat opzich helemaal niet slecht is want de gemiddelde CPer zou van mij daaronder krijgen hoor. Maar overschatten moet je ook niet.
Posts by Creativ3
-
-
c'mon jongens dit is geen 7 of 8 waard eerder een 4. Als maffiagame moet je denken aan concurrentie als maffiagame maffiajob en maffiabaas.
Cijfer: 4/10
Sterke punten: -strakheid en mouseover
Min punten:
-geen header
-eentoninge kleur
-menus en content zijn hetzelfde
-menus zijn erg saai
-zelfde lettertype op de H1 als op de content
-witte achtergrond de enige kleur is lelijk
-footer is niet mooi
-geen duidelijk hoofd menu
-geen status etc.
Waarde psd/html: 2,50 / [/b]10,00[/b]Dit is volgens mij een reële beoordeling. Ik heb geen rekening gehouden met dat het je eerste layout is. Want daar heb je geen fuck aan. Als ik je nu een 6 geef omdat het je eerste layout is en volgende keer ene 6 omdat het dan gewoon zo is. Zit er geen vooruitgang in blijkbaar. Dus ga zo door, en na een stuk of 15 layouts zal het een 7 of een 8 zijn.
-
iPhone = je betaald 75% voor de naam je betaald 25% voor het materiaal en de wernemers waarvan ongeveer 0,00001% naar de mensen in de fabriek gaat. Die allemaal rond de 14 zijn niet langer zullen leven dan gemiddeld 32 jaar omdat ze geen anti kinderarbeidwet laat staan arbowet hebben.
Leuk hoor z'n duur apparaatje als telefoon maar totaal niet eerlijk gekocht.
-
-
Niels nouja ik heb een uniek idee liggen maar als ik dat hier meld en het word een opensource. Dus meteen 100 mensen gaan het online flikkeren dan is het niet uniek meer he ^o)
-
niets
waarom heeft iedereen het over seks hier ?
-
heb je niet, twee mannen kunnen geen kinderen krijgen [offtopic]crimebrain je moet niet alles wat ik zeg serieus nemen! [/offtopic]
wat is criminalspoint voor jou?
-
ligt aan de hoeveelheid seks hij per maand heeft...
wat is het voordeel van een buizenversterker?
-
Weet ik niet omdat hij een enorme klootzak is?
Waarom komt alles uit op het nummer 23?
-
Hoeveel hamburgers kan een gemiddelde amerikaan opeten binnen 2 minuten? (hmm een vraag antwoord op een vraag verwarrend)
Waarom zijn GnR uit elkaar?
-
hmmm niet ? integendeel je bent wel een meisje
wat is er zo bezonder aan monster energy?
-
1 op de 200 huishoudens heeft een hosting bedrijf. Misschien een leuk idee om ook te vermelden wat er zo speciaal aan je hosting word. Aangezien ik anders toch voor een groot bedrijf kies.
-
Omdat je net omlaag keek en zag dat je een jongen was
Waarom is het weer zo slecht?
-
Pff wat zitten wij weer te wachten op een opensource maffiascript zeg(xD) 99 van de 100 keer worden ze toch niet afgemaakt...
-
-
-
Beste CPers,
Ik ben met een maffiasysteem bezig. En ik heb een 3tal gesliced layouts. Maar nu is mijn vraag hoe kan ik het beste een layout systeem maken. Net als bij maffiabaas? Ik had weleens gehoord van een .tpl systeem maar kan iemand mij vertellen hoe dat werkt of een pagina geven waar dat duidelijk is aangegeven.
Graag spreken uit eigen ervaringen daar heb ik het meest aan. Ik heb helemaal niks aan lmgtfy of "ooit gehoord van google". Graag alleen reageren als je zelf zoiets gedaan hebt en weet hoe je zoiets moet aanpakken.
Degene die mij helpt kan een kleine tegenprestatie verwachten zoals een layout of slicing.Met vriendelijke groet,
Stan -
@project B dit is wel de enige manier ben ik bang! Probeer de edges een beetje de opacatie of met een fade een beetje natuurlijker te maken.
-
Waarom zouden wij dat doen? Zit er een voordeel voor de slicer aan?
-