Posts by Creativ3

Citaat

We worden kampioen!
    we verslaan Denemarken met 2-0

Neehoor jij word geen kampioen, de mensen die betrokken zijn bij het elftal worden kampioen. Je wint niet zomaar lui in de bank een kampioenschp ;)

Hmm het valt me op dat iedereen zo optimistisch is in Nederland. Dat is erg nadelig, daar gaat onze goede vriend Olsen wss gebruik van maken.

3 - 1 op een WK jesus jullie hebben de zon wel in de bol zitten.

Citaat van Killingdevil

Het is toch wel erg verstandig er voor te zorgen dat je HTML gewoon goed beheerst. Wat je ook doet, het is wel een basis die altijd als informaticus of programmeur moet hebben.

En in een goed PHP boek staat helemaal niks over de HTML code uitgelegd...

In mijn boeken staat altijd wel de HTML erachter uitgelegd. Plus dat ik w3schools als naslagwerk gebruik. Daar staat gewoon alles op.

Dat staat echt wel in de meeste php boeken hoor :p Btw html is redelijk easy niet de moeite waard om een boek over te kopen vind ik. Je kunt beter van tutorials leren.

SkyNet
    Misschien moet je niet zo vaak offtopic gaan! De vraag is nog steeds een domeinnaam zonder mafia en wel enig sinds maffia gerelateerd.

Je domein naam voldoet niet aan beide en hij is ook niet eens vrij :p;)

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

enorm oud hoor, maar vind hem nog steeds wel goed.
    van kooten en de bie - de vieze man bonbons

Nouja mensen tegen wie ik vooral opkijk zijn darsstar , pim en natuurlijk superieur ;)

Mensen voor wie ik zeer veel respect heb zijn willem (WJsolutions), Diestro en Robin.

Jesus Lars jij bent echt een racist en begrijp totaal niet waar Wilders naartoe wil. Wilders heeft dit idee dat jij op tafel legt nooit gecreëerd of willen creëren.

Jij begrijpt echt totaal niet waar politiek immigratiebeleid etc. over gaat.

@rest
    Kijk waar ik me nou zorgen om maak is dat er eigenlijk geen een partij zegt: "we moeten een stapje terug" terwijl dit wel zo is. Niet alleen met de economische crisis maar ook met de klimaatscrisis. Veel mensen denken dat een professor alles gaat oplossen. Maar helaas werkt dit niet zo. We zullen de economie niet meer zien groeien maar zien dalen als we de natuur willen redden.

dus.. hieruit maak jij op dat hij vanwege de bonussen bijna moest huilen.

in het bedrijfsleven zal hij veel meer verdienen maar als hij helemaal ermee stopt kun je concluderen dat hij geld zat heeft. Dus de bonussen niet zal missen.

Citaat

wel geniaal was toen balkenende op tv zei dat hij ging aftreden als hij verloor en dat een paar uur later aftrad omdat hij verloor hij en zijn vrouw moesten bijna janken.(ze zien nu al die bonussen voorbij gaan)

Buiten de politiek om kan hij veel meer gaan verdienen hoor, hij is alleen teleurgesteld.