@ferhat jij bent zelf ook niet zo goed bij hoor maar dat terzijde.
Ik moet toegeven dat hij redelijk nagemaakt is van criminalwar.nl dusja lijkt me verstandig om hem uit je topic te halen.
@ferhat jij bent zelf ook niet zo goed bij hoor maar dat terzijde.
Ik moet toegeven dat hij redelijk nagemaakt is van criminalwar.nl dusja lijkt me verstandig om hem uit je topic te halen.
Nouja dan zijn layout 2 en 3 illigaal verkregen. Ik zeg :slotje: op dit topic.
En bannentje aan meneer Mife.
[offtopic]gewoon permanente ban![/offtopic]
:cheer: wordpress is de keuze!
Jij vraagt om een simpele blog, nouja wordpress kun je zo simpel maken als je wilt. Eentje zonder al te veel gedoe , nouja ik zeg wordpress.
Jij vraagt, wij zeggen... wordpress!
Layout 2 en 3 zijn van mij althans 3 heb ik gemaakt en in 2 is alleen de kleur veranderd Maar hierbij zijn de rechten bij Ferhat en niet bij Mife. Dus wil hier graag een verklaring voor. Heb tegen Ferhat ook duidelijk gezegd dat dit met een licentie werkt.
Hij werd 1 maal verkocht en Ferhat mocht hem (mits hij dat even meld tegen mij) hem weer aan 1 persoon doorverkopen.
Plaatsjenieuws.nl (voor een klant)
Extremewar.nl (nog lang niet af )
Webmasterspoint.nl (nog lang niet af )
dus eigenlijk niet veel :p
Oke netjes :cheer:
Nouja je weet natuurlijk nooit, maar denk dat ik nu wel op niveau ben met mijn gitaar spel. Laatste tijd heel veel technische gitaarlessen gevolgd.
En soleren gaat echt goed :cheer:
Met wel welk instrument ben je aangenomen?
Oke ik wil zelf het na mijn HBO ook nog proberen rockacademie. Met gitaar, ik heb het destijds zelf niet gedaan omdat heel veel mensen het mij afraden. Maar ben nu zelf tot de beslissing gekomen om het toch nog te gaan doen.
+o(+o( exames (xD)
Veel succes voor de mensen die vandaag belangrijk nieuws krijgen te horen. En veel plezier voor de mensen die geslaagd zijn.
Ik ga geen punten geven dat werkt denk ik demotiverend. Maar moet wel zeggen dat je enorme vooruitgang boekt. Probeer de text bij de menus en content 11 px en de opmaak op none te zetten in de content.
En meer kleur gebruiken. Dan komt het helemaal goed. :cheer:
ik heb mijn hamster opgezet... en ook een plaat van ac/dc
gister 9 geworden (L)
Thema: muziek
Kleurenschema: maakt niet uit wel leuke kleuren
Voorbeelden: http://rockwerchter.be/ lowlands.nl pinkpop.nl
Doeleinde: festival site.
Wie zouden dat toch zijn |-)
-N en Su
Er is wel degelijk een rede waarom de leden van CP boos zouden kunnen zijn.
Wij kopen de community layout!