Posts by Creativ3

Maar als je nu eens op teams kijkt, Spanje heeft een geweldig team die mooi voetbal speelt. Nederland heeft bewezen dat ze dat niveau ook kunnen halen.

Kijk als Nederland voetbalt zoals tegen slowakije of de poule wedstrijden word je afgestraft door Spanje.

Maar ze laten elke wedstrijd zien hoe goed ze kunnen voetballen met mooie combinaties van kuyt robben en sneijder. Ze moeten dit voetbal vasthouden en zorgen om zo aanvallend mogenlijk te voetballen want Spanje op de counter niet echt hun ding. Ze zullen altijd voor stijl gaan dus hebben een goed gefundeerde aanval nodig.
    Als Nederland blijft aanvallen komen de Spanjaarden onder druk te staan en kijk maar dan komt hetzelfde als Brazilie dat is de enige mogenlijkheid.

Het lijkt mij dat we gewoon vanaf 0 beginnen we hoeven ook niet perse het hele maffia concept over te nemen. Gewoon een eigen style maffiagame kan ook.

Ik stel voor dat we gewoon PHP5 nemen met mysqli database. SVN server eigenlijk nog nooit mee gewerkt maar moeten natuurlijk dan geen grapjassen zitten die alles veranderen.

[offtopic] mrmike ga even iemand anders pesten, je hoeft niet zo verwijtend te doen alsof ik nooit projecten afmaak..[/offtopic]

Citaat van jgdonleach

Ik ga de finale kijken in SPANJE:cheer:.

In dat geval hoop ik dat nederland wint ;)

Citaat

Niet om af te gaan kraken, maar OSVendetta zou het ook helemaal worden, en volgens mij nog een paar andere initiatieven. Desondanks echt enorm veel succes, moge het eindelijk wat worden.

Ook hebben wij erg getreurd om OSvendetta maarja daar moet je mij niet op aanspreken want wij konden daar niks aan doen.

Besides that lees even de topic start daarin staat dat dit o.a. de aanleiding is voor dit project.

Citaat van az

De octopus heeft er idd nog niet naasgezeten dit wk voor alles moet de 1e x zijn toch?:P

Rick hij heeft nog niks voorspelt onder de het artikel staat (xD)

Citaat van telegraaf.nl

Helaas mogen we nu niet te vroeg juichen. Een belletje naar Sea Life deed namelijk uitkomen dat de foto bewerkt is en dat octopus Paul zaterdag zijn voorspelling pas gaat doen rond de WK-finale. Hopelijk kiest Paul dan wel de Nederlandse mossel als eerst.

Citaat van V-Ronaldinho

stan
    Ik geloof ook dat jij is een Layout had gemaakt voor
    een Open maffia source Ik heb die ook nog nooit gezien op criminalspoint ofwel je vroeg zelfs nog wat iedereen van die layout vond

Euhm je bedoelt extreme war? destijds is dat een misverstand geworden want ik zou die nooit vrijgeven (xD)

Superior Dont give him any attention, he just loves the attention of our comments!

We zullen moeten wachten wat de octopus voorspelt (xD) hij heeft er nog geen 1 keer naastgezeten

Citaat van V-Ronaldinho

stan

Nee Sorry ik wil geen aandacht van een nederlander
    allen maar van mooi meisjes Brazillaans meisje

Euhm en dan ben je meteen voor dat land 8-) en moet je hier de sfeer verzieken.

Beste CP-ers,

Ik vind het echt heel raar dat ik in mijn tijd dat ik hier op CP zit echt al heel vaak berichten over mensen heb gelezen die een open source gaan maken.

En toch zijn er vrij weinig sources die ook echt zijn afgemaakt.

Daarom denk ik dat het misschien beter is dat wij als CP-ers gaan samen werken een een goed script maken dat makkelijk hanteerbaar is maar ook goed in elkaar zit qua scripting.

Wat vinden jullie?

Met vriendelijke groet,
    Stan

PS misschien is het wel leuk als mensen met ideeën komen, er is al een PM onderweg met de vraag of ik scripters mag recruiten.

Citaat van az

kijk stan ik snap dat je V-ronaldinho bedoelt. Maar als je op een Nederlands forum zit hoef je niet per se voor Nederland te zijn, als je dat niet wilt....en ik weet dat je het goed bedoelde:P

(V-ronaldinho - gunt het Nederland niet, omdat Nederland zijn Brazilië eruit knikkerde!)

Of hij wilt gewoon aandacht wat ik denk

Nee maar dan zoizo je ziet heel het topic door dat er 2 a 3 mensen expres hier op het forum gaan zeggen dat ze anti nederland zijn. Sorry soms is de maat vol!

Excuses aan Mife ik bedoeld het niet zo hard..

Ik ben aan de ene kant wel blij dat we spanje krijgen en ze verdienen het. Duitsland was gister onder niveau en Spanje heeft constant een hoog niveau gehad.

Het word moeilijk maar er is wel een kans

I don't care, als je iets denkt of inschat hoef je het niet zo te brengen alsof je feiten hebt.

Plus dat het totaal offtopic is dit kun je gewoon via pb doen.