nee, gewoon die borders van die table weghalen (die zwarte randen eromheen dus) en dat lichte grijs mag nog wel iets lichter :cheer:
Posts by Creativ3
-
-
ik kan niet inloggen dat is een en ten tweede vind ik dat je met die tables de opmaak van heel de layout vergooit. Zou liever zien dat ze iets minder aanwezig waren.
Dus geen border etc.
-
5 euro dan via paypal als dat kan
-
Citaat van mafiabase
Aan wat ben je verslaafd?
Roken, wieri, assie.
Hoe lang ben je hier al verslaafd aan?
4 jaar.
Sinds je hoeveelste jaar ben je hier verslaafd aan?
Vanaf men 14e.
Heb je wel eens geminderd, dus was het eerst erger?
Nee geen behoefte aan om te minderen.
Hoe vaak heb je geprobeerd te stoppen?
Nooit.
Hoe lang duurde je langste stop?
N.V.T
Zou je graag willen stoppen?
Najah als ik krap zit met do's dan kan ik proberen te minderen,
Maar is gewoon chill je voelt je relaxed enzo gewoon fly in je eigen wereldje (Assie)Laterss
Lol wat zijn do s en wat is assie (xD)
-
c mon mensen we moeten erin geloven anders lukt het nooit (xD)
1-0 voor Nederland!
-
V-Ronaldinho
Haha bullshit Duitsland speelde gewoon heel slecht en zelfs toen kon Spanje bijna niet winnen.
En waarom zou je niet bang zijn voor een ploeg die gewoon in de finale staat en Brazilie eruit heeft gespeeld. -
-
-
Oke ik ga over 2 weken 3,5 week weg op vakantie. Dus het lijkt me het beste als ik probeer voor de vakantie de inlog registratie en berichten maak.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.07.10 10:30:34:
osmaffia.nl is vanaf nu het officiële domeinnaam van dit project! -
Gewoon php onder controle hebben ervaring met tpl systeem en mysqli en php5. Ik had dat persoonlijk ook snel onder de knie hoor dus iemand die php goed beheerst zit goed.
OOPHP is niet nodig!
-
Let op: ik zoek scripters op dit moment, dus graag alleen een PM sturen als je ook kunt scripten dat is wel zo makkelijk in deze stage van het project.
Later kunnen we waarschijnlijk nog wat andere mensen gebruiken.
-
Jammer dat je met dit niveau al layouts aanbied ik denk dat je jezelf goed zou doen als je nog even dooroefend en dan pas layouts gaat aanbieden.
-
Euhm mag het ook een ex.verslaving zijn (xD)
-
Rick en Steven
Ik begrijp jullie bezorgdheid maar ik ga daar nog iets leuks op verzinnen. Ben bezig met een plannetje daarvoor
maar eerst de source!
-
Wat denken jullie eerst een echte maffialayout maken of een neutrale om puur de scripting een kans te geven.
-
Ik vind het best hebben we wel een paar man nodig mensen interesse?
3 man is genoeg om de basis te zetten. -
-
-
-
Maar wil het gerust object oriënterend proberen alleen denk niet dat veel scripters me dan nog volgen hier plus dat het langer duurt.