Posts by Creativ3

Lol wat zijn do s en wat is assie (xD)

V-Ronaldinho
    Haha bullshit Duitsland speelde gewoon heel slecht en zelfs toen kon Spanje bijna niet winnen.
    En waarom zou je niet bang zijn voor een ploeg die gewoon in de finale staat en Brazilie eruit heeft gespeeld.

@Boy wil je op Ferhat lijken plz reageer niet als je niks nuttigs te melden hebt. Klote spammer :?:

ik bied 22 euro

Oke ik bied 20 euro!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.07.10 11:06:05:
    Is er trouwens een sluitingstijd voor deze bieding bijvoorbeeld 24 uur na het laatste bod?

Oke ik ga over 2 weken 3,5 week weg op vakantie. Dus het lijkt me het beste als ik probeer voor de vakantie de inlog registratie en berichten maak.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.07.10 10:30:34:
    osmaffia.nl is vanaf nu het officiële domeinnaam van dit project!

Gewoon php onder controle hebben ervaring met tpl systeem en mysqli en php5. Ik had dat persoonlijk ook snel onder de knie hoor dus iemand die php goed beheerst zit goed.

OOPHP is niet nodig!

Let op: ik zoek scripters op dit moment, dus graag alleen een PM sturen als je ook kunt scripten dat is wel zo makkelijk in deze stage van het project.

Later kunnen we waarschijnlijk nog wat andere mensen gebruiken.

Jammer dat je met dit niveau al layouts aanbied ik denk dat je jezelf goed zou doen als je nog even dooroefend en dan pas layouts gaat aanbieden.

Rick en Steven

Ik begrijp jullie bezorgdheid maar ik ga daar nog iets leuks op verzinnen. Ben bezig met een plannetje daarvoor ;) maar eerst de source!

Citaat van az

1 kat wordt meervoud(ze)->koe wohoe!:D

bij een poes (vrouwtjes kat) zeg je toch ook ze (xD)

Citaat van W0utR

als als als, als mijn kat een koe was kon ik ze melken ...

Zieke gedachten over je kat :S maar daar is dit topic toch voor bedoelt om over voetbal te praten ?

Maar wil het gerust object oriënterend proberen alleen denk niet dat veel scripters me dan nog volgen hier plus dat het langer duurt.