Posts by Creativ3

@terror zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor heel zielig om iemand anders gedicht te pakken en te plakken. Jammer dat we dit soort inzendingen krijgen.

Je dient het gedicht zelf in elkaar te zetten niet te plakken van 1001gedichten.nl ofzo. Jammer aangezien ik het net nog had gezegd dat ik hierop ging letten.

Nee we wachten gewoon op meer inzendingen ik ben nu alles aan het nachecken, er mogen natuurlijk geen delen van op internet gevonden gedichten worden gebruikt. Daarna gaan we overleggen wie naar de volgende ronde gaat..

Oke dichters,
    Zoals jullie al gelezen hebben ben ik o.a. jurylid in deze contest. Erg spannend allemaal, waarop ik jullie ga beoordelen is natuurlijk originaliteit dus het hoeft niet elke zin te rijmen maak er iets orgineels van!

Voor de rest zie ik al hele mooie gedichten maar het mag natuurlijk ook in het engels, aangezien ik dat zelf veel prettiger vind als ik zelf aan het dichten ben xD. Heb je liedjes geschreven kun je het beste (als het the kooks achtige liedjes zijn) de akkoorden erbij zetten boven de tekst. Misschien krijg je er wel extra punten voor wie weet (xD).

Voor wie het design zorgt weet ik niet maar ik ga achter de verassing aan. Dit zal natuurlijk in de trant van dichten zijn maar ik probeer het wel een beetje voor de jeugd uit te kiezen.

Eerste ronde is freestyle omdat ik zelf vind dat je creativiteit niet kunt pushen iedereen heeft een eigen style.

Succes alle nieuwe shakespeare's!

Wat is het oorspronkelijke idee achter dit domein want het is niet een positief domein.

slogan.. Don't take a look at my blog because it failed (xD)

Jammer dat sommige flashdelen door de verbouwen niet goed functioneren :S

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.10 06:58:33:
    En dat als je op missies klikt er staat ga naar het forum alleen die is er niet xD

Gamecomputers hebben meestal hoge eisen de hoogste eigenlijk van alle computers. Dus houd hier wel rekening mee. Een snelle processor goede grafische kaart en snelle internet verbinding zijn het minimale dat je kan verwachte van een gamepc.

Oei Pim de player ;)

Nouja Jannick iedereen heeft een eigen style ik vind hardcore en rap ook niet mooi maar alls dat mensen helpt over liefdes verdriet heen te komen.

Ik had nooit echt veel verdriet gehad 1 keer na een veel te lange relatie. Maar weet je wat het is de andere keren toen het uitging kwam het of door mezelf of ik dacht nouja als jij het zo wilt dan ben ik blij dat je het uitmaakt xD ..

Lancer en gerben, ik denk dat je dat ongemerkt doet verdriet wegdrinken. Het is namelijk niet zo dat ik ga drinken (sterke drank) als ik verdrietig ben ofzo. Maar gewoon als je verdrietig bent en je gaat uit etc. dan drink je gewoon meer omdat je dan teveel aan het nadenken bent.

Persoonlijk gezien heb ik toen het uitging met mijn ex veel gitaar gespeeld. In 1 weekend 20 nummers geschreven ofzo. Dat helpt wel echt want dan kun je je gevoelens ergens in kwijt. [offtopic]Dat was ook echt een lange relatie dus vandaar xd.[/offtopic]

Dat kan ik aanraden als je verdrietig ben schrijf het op in gedichtvorm of gewoon zo dat helpt altijd!

Haha sorry dat ik het zeg hoor maar wat een onzin topic (xD).

1) Wie gaat er nou een doos voor een kat bewaren :s die spelen overal mee...

2) Wie gaat er nu licht in een doos maken...

3) Waarom zou je een kat willen zien slapen, btw die beesten slapen overdag en worden s' nachts vaak actief. Althans onze poes slaapt 24/7 dus zo bijzonder is dat niet...

4) Koop gewoon z'n plak ledlampje ben je milieu vriendelijk bezig en is super veilig en kan je overal opplakken waar je maar wilt.

Shahiem lekker OFFtopic :S

Robin iets meer liefde mag wel in de layout zitten, want even slim nadenken waarom komen mensen op een datingsite. Omdat ze een partner en liefde willen vinden dus de layout mag er zo ook wel uit zien.

Zakelijk lijkt me helemaal niks voor een datingsite en btw lexa is alleen zo populair door hun koppelings formule en reclame niet vanwege de layout.

Ik ben weer terug van vakantie, ik ga denk ik toch beginnen met een layout. Als mensen nog mee willen helpen graag! Stuur even een PM of reageer.