Nee het gaat om het sterkte van het gedicht zelf. Hoeveel mensen met de taal spelen. Het moet een respons worden op elkaar.
Posts by Creativ3
-
-
@lars ik begrijp je opmerking niet in de offtopic tags maarja xD
-
-
Jesus wat duurde dat lang,
Maar er is een besluit genomen,
En hier komt de uitslag dan,
En kunnen de winnaars weer
over het volgende gedicht gaan dromen,De meer naar cabertier afwijkende Alex
De woordentovenaar Lancer
Alles heeft een betekenis bij Rick
En het engelse zwaargewicht der taal yoichi
[offtopic]De naam van yoichi is opzich zelf al een hele betekenis xD[/offtopic]Nouja om een lang verhaal kort te houden, deze vier jongens zijn door naar de volgende ronde. Ze hebben 8 dagen (tot zaterdag 20:00 uur) om hun nieuwe gedichten in te leveren.
Dit maal mogen het er in totaal 3 zijn (dus daar zit wat werk aan).
Maar natuurlijk gaan we deze 2de ronde een speciale ronde maken. Namelijk je werkt in teams, het word een soort yo mamma in teams van 2. Het word een po?tisch duel tussen deze twee groot machten. Natuurlijk wel met een gevoel voor humor en respect.Lancer en Rick tegen Yoichi en Alex
Het hoeft natuurlijk niet echt over elkaars moeders te gaan, maar zorg er wel voor dat het andere team niet het laatste woord heeft.
Hou het leuk spannend en zorg dat jou team de beste word en maak kans op die plek in de finale.
Alles op een rijtje:
-2 teams
-elk team mag 3 berichten posten (respons op elkaar)
-geen grof taalgebruik, alleen waar nodig :p
-1 team in de finale rondeMet niet meer ook niet minder woorden als voldoende aan dit duel vuil gemaakt te hebben. Geef ik het eerste gedicht aan Lancer en Rick.
En probeer ook een beetje op originaliteit van het gedicht te letten wat ik al in mijn eerdere posts zei. Het mag in het Engels en Nederlans. Moge de beste winnen!
CitaatJe vijand is je vriend
Hij doet je pijn
Hij is een dief
Hij kan je geheimen onthullen
Hij leeft al eeuwen
Heb je vijanden lief als je eigen vrienden -
ja ze komen niet online ik heb al een lijstje met mijn kandidaten voor volgende ronde maarj.
-
Je bevestigd precies wat ik zeg
btw lekker makkelijk om mij laf te noemen...
En kinderachtig tja sorry man ik ben iemand die als er iets is het ook duidelijk voor je neus zegt, en jij irriteert me gewoon sorry xD. Waarschijnlijk be je een goede gozer maar je hebt voor mij de toon wel gezet.
Kijk ik vind het raar dat ik bijna 10 jaar ouder ben als jou en jij gaat voor mij de regeltjes maken. Zouden ze eens bij jou moetn doen een kind van 4 die je kinderachtig noemt. (xD)
[offtopic]Thats just my, rock n roll (xD)[/offtopic]
-
Nouja volgens mij word dit niks xD
[offtopic]Net als bij alle andere sollicitatie rondes en topics voor een battle voor een nieuw design voor CP etc.[/offtopic]
Ik hoop toch voor CP als organisatie dat er een intern beleid komt voor sollicitaties. Dit is een onduidelijk onsamenhangend verhaal elke keer gaat het anders, en word je anders beoordeeld.
Om maar even te melden ik heb voor de grap mijn oude sollicitatie van 6 maanden ofzo terug gestuurd. Toen was ik wel door naar de volgende ronde en nu niet xD.
[offtopic]Ik weet de rede wel dat is nml dat ik schijtziek van een aantal mods word wat ik ook in berichten naar ze schrijf. Jammer genoeg zijn ze te jong om te kunnen lezen en nemen ze nooit wat op van mijn kritiek en denken ze dat ik ze alleen wil beledigen. Nouja is alleen in voordeel van jezelf hoor, kritiek
[/offtopic]
Maar vind het zielig voor degene die straks bij volgende rondes gaan afvallen en niet eens een reden hebben gehoord. Aangezien ze aan heel hun inspanning helemaal geen fuck hebben.
Ze weten zelfs niet wat ze in de toekomst beter kunnen doen....Nouja mijn mening is er weer uit xD toch veel succes met jullie sollicitaties en moge de beste dan maar winnen.
-
Ja inderdaad jongens we moeten gaan overleggen over de volgende ronde :p dus juryleden spreek elkaar aan! ik heb al een idee
-
Rara waarom nu iedereen gaat beginnen met reporten (xD)
en ik bied 0,50 cent :p
-
Ik hoop Robin hij verdient het wel (xD) meeste verdienen het btw wel
-
Thx dat ik er ook bij sta :cheer: :p NOT
Nouja jammer maar helaas volgende keer beter :p veel succes de kandidaten
-
Ja jongens succes als je doorgaat naar de volgende ronde met de vragen xD Hopelijk word ik dit keer wel aangenomen, alhoewel ik die kans erg klein schat (xD) maar we zullen zien..
-
Nee we wachten nog op inzendingen az niet zo ongeduldig hoor..
-
Ik heb ook gesolliciteerd ik hoop hiermee echt CP te helpen
voor de rest iedereen succes.
-
Euhm misschien is er niet eens een volgende generatie :p CO2 uitstoot word veel te erg zelfs als we aan de richtlijnen van 2010 voldoen (waar we echt ver overheen zitten) dan zijn we over 52,5 al in een gevarenzone.
Ik denk dat er anders moet omgegaan worden met het milieu in de toekomst daar zullen de spullen dan ook op afgericht worden.
-
Beste dichters
Even een update ik heb ze allemaal gelezen tot nu toe en volgens mij leggen jullie heel veel gevoel erin, wat een goed ding is.Het originaliteits gehalte is ook erg hoog (op 1 ctrl c en ctrl v gast na dan).
Maar ik wil er even op wijzen dat je de techniek achter een gedicht ook mag veranderen he. Dus jullie rijmen bijna allemaal gepaard maar je kunt ook gekruist of omarmend rijmen.
Zoals:
Citaat van "axl rose"
You're one in a million
Yeah, that's what you are
You're one in a million
You are a shooting stardat is ABAB en dan is ABBA dus eentje die in het midden met elkaar rijmt en aan het einde.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee
want pers. vind ik AABB rijmpjes nog als niveau groep 8 en ondanks dat de tekst goed is vind ik het dan soms jammer om te zien dat het een standaard rijmpje word.
succes ermee :cheer:
-
Mooie bedrijfslayout te koop, voor maar 35 euro!
Logo is zelf gemaakt en icons zijn van iconfinder. Ik kan eventueel heel de set icons meesturen.
http://www.imgdumper.nl/upload…/4c84c9e73ebef-xmedia.png
Betaling via paypal of overschrijving.
Deze layout is nog niet gesliced!Mvg,
Stan -
-
Haha Terr0r naast het gedicht vind ik het niveau van je reactie erg laag. Je bent gediskwalificeerd natuurlijk je kunt niet met andermans werk om een prijs lopen vragen. Ik vind dit vallen onder bedriegen en eigenlijk stelen.
Misschien kan een mod ingrijpen? Dit lijkt me hetzelfde als bij een designcontest een .psd van een ander persoon insturen.
Banpuntje zou wel terecht zijn..
-