Posts by Creativ3

Goed idee om een goede te maken zorg alleen dat je echt de tijd hebt niet net als de andere (waartoe ik ook behoor) die het werk onderschatten.

Maak een duidelijk verdeling in verschillende modules van het spel.! Zodat je geen 1000000 php bestanden en andere rotzooi in je hoofdmap krijgt.

ik wil evt. wel meehelpen ;)

* Wat ontbreekt er aan de layout? Mooie header
    * Wat is er te veel aan de layout? De auto
    * Welke kleuren zijn er goed en welke niet? Alles dat in de buurt komt van grijs (heel veel dus)
    * Is hij goed opgemaakt voor basing? Nee logo door de box heen
    * Hoeveel op 10 geef je de layout? een 1 voor de moeite

Zorg even dat je wat tutorials volgt. Want dit is echt te suf voor 2010!

Hmm volgens mij word de wereld enorm afhankelijk aan internet. En word de TV en PC 1 apparaat gweoon internetten op groot scherm gamen op groot scherm en tv-programmas kijken wanneer jij het wilt?

Nouja ik weet het niet zeker hoor want ik zit zelf in de muziek. Maar wij zijn destijds gewoon naar labels gaan zoeken met een demo en dan reageren een aantal labels dat je langs mag komen en dan kies je de beste uit.

Je kunt natuurlijk jou verhaal opsturen naar een aantal uitgevers. Zo krijg je feedback en als het goed is gaan zij het uitbrengen. Ze hebben wss een groter netwerk etc. en kunnen je boek makkelijker op de markt brengen.

Lancer, het liefst natuurlijk een snelle respons op elkaar. En ik heb indd ook geen zin om zo lang weer te wachten. Maar het liefst natuurlijk een respons erbij van jullie kant. Want dit was niet echt de bedoeling.

[offtopic]@Maviose jesus laat ons nu maar bepalen hoe de contest gaat lopen. En ga niet zo zeiken over het woord dude, want ik had je beter jongentje kunnen noemen, kneus. (kijk dit is wel onrespectvol :P)[/offtopic]

:cheer: Goed werk jongens, ik heb nog geen problemen gehad. Terwijl ik meestal wel de eerste ben die aan het zeiken is. Dus people keep on working. (lijkt wel higher ground :P)

Enorm slecht, je had better de oude layout kunnen overnemen.

Rippen is niet erg maar zet het er gewoon bij. Dit komt erg bedriegerig over. Plus dat je te weinig veranderd hebt.

Nouja ik ga even met de jury leden overleggen maar ik kan in ieder geval al zeggen dat het andere team niet automatisch door gaat naar de volgende ronde. Het spijt me maar zo werkt het niet!

Yoichi misschien moet je even de voorgaande posts goed doorlezen. Jij en Alex moeten een soort van diss maken tegen Lancer en Rick.
    Lancer en rick zijn begonnen met het eerste gedicht daar moeten jullie samen een respons op maken.

Dus tegen elkaar je mag maximaal 3 gedichten hebben en het is tot zaterdag 20:00 , meer regels zijn er niet.

Succes,
    Stan

Hij is inderdaad goed ;) nu nog wachten op de respons xD

[offtopic]Joshua, ik heb de uitslag maar gegeven aangezien het wel erg lang duurde |-) besproken met AZ, im sorry xD[/offtopic]

Maakt niet uit al doe je er 100 , er zit een tijdslimiet aan gaan lijnlimiet. Je moet wel overleggen met je dichtpartner he. Jullie moeten inderdaad om het maar lekker boers te zeggen het andere team "dissen".

Ik ben voorstander om het een poëtisch duel te noemen :p ;).