fL studio is ideaal voor dit soort werk
Posts by Creativ3
-
-
Mij 2 tientjes geven dan is het overmorgen klaar ?
Wat zou je doen als je K.Rens in het echt tegen komt?
-
Iets meer informatie graag over wat voor design het gaat?
-
Niks religie is voor jezelf niet voor iemand anders,,..
Wat zou je doen als je weet dat je nog maar 1 dag te leven hebt?
-
Die gek op zijn kop rammen en uit de bus gooien. Bus zelf overnemen en naar de plek waar ik naartoe moet rijden.
Wat zou je doen als je erachter komt dat je leven maar een droom is waar jenooit meer uit komt?
-
Geld eruit halen en koffertje terug zetten..
wat zou je doen als turkije van nederland wint?
-
IP natrekken en pdf van de logs inleveren bij het juridisch bureau waar ik lid van ben. Zij zullen alle juridische zkane afhandelen.
Wat zou je doen als je facebook word gehacked ?
-
Zeker niet doen zou ik mijn vrienden vriendin gitaar en familie missen.
Wat ozu je doen als je naar mars mocht 1 way ticket maar je mocht iemand meenemen?
-
Euhm met 1 regel veranderen op CP zal het nog niks worden.
wat zou je dan als er sneeuw lgt met kerst?
-
-
Rustig blijven en als er een kans is wegrennen.
wat zou je doen als je 1 dag god was?
-
Auto pakken adres invoeren tomtom en in elkaar rammen. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel nerds die denken dat ze stoer zijn.
Wat zou je doen als je vriendin vreemd ging met je beste vriend?
-
even googlen wat ik zou doen? //
Denk je dat een 3d shooter maken voor een aantl freelancers haalbaar is?
-
Beste,
Ik heb een probleem namelijk:Mijn mapopbouw op de server is
/public_html/ /modules/ /gebruikers/
/berichten/
/forum/alleen ik wil dat dit weergeven word in de browser buien de module map.
dus http://www.mijnsite.nl/modules/berichten/inbox moet www.mijnsite/berichten/inbox wordne. Hoe kan ik dit in de httacces oplossen?
-
Hmm community sites wissen irritante emails en privacy inbraken.
Wat zou je doen als je wilt dat de map /modules/file.ext gewoon /file.ext moet worden?
-
[offtopic] Gerben bullshit 2de wereld oorlog is voorbij. Let jij wel op @ school? Wapenstilstand tekenen nooit gebeurd duitsland is gewoon verslagen. En dat heeft niks meer met het nieuwe duitsland te maken.[/offtopic]
Een eigen community beginnen.
Wat zou je doen als counterstrike cs 1.6 nooit was uitgevonden?
-
Je kunt bijvoorbeeld bij verkoop wel melden dat de layout veranderd dient te worden. Maar je mag over het algemeen geen layout (daarbij behoren tevens ook kleurenschemas en lettertype combinaties) overnemen.
En op google afbeeldingen zijn meestal afbeeldingen die met copyright beschermd zijn.
-
-
He sukel,
Dit soort plaatjes worden met hand getekend daarna ingescanned in illustrator om kleur te geven. Als je niet kunt tekenen zul je een 3d programmatje voor de vormen moeten gebruiken.
gr,
Stan -
Willem ja volgens mij had er eerder het topic "wat doe je met 5 december moeten komen" xD achja chronologische volgorde kwijtraken kan allemaal op CP.
Ik vind eigenlijk oud en nieuw niet heel bijzonder met kerst is het allemaal familie wat ik wel gezellig vind xD maar met oud en nieuw tja ik ga toch ook niet elke 30ste of 31ste van de maand in het stamcafe zitten wachten tot het 12 uur is en dan iedereen een gelukkig nieuwe maand wensen :p
Beetje overrated vind ik zelf oud en nieuw (xD)