Ik zou niet absolute waardes gebruiken! Absoluut betekend dat hij altijd daar blijft staan. Gebruik gewoon padding-left: auto; in css of <center></center in html
Posts by Creativ3
-
-
Ja maar gelukkig zijn er genoeg communitys die je wel helpen. Want weet je wat het is als je een topic aanmaakt voor verkoop gaat iedereen verbeter punten geven. Als je een topic maakt voor verbeterpunten krijg je alleen maar gezeur.
Dit is in tegenstelling tot andere berichten is dit geen aanklacht naar de organisatie en crew van CP maar meer naar de leden zelf!
-
Fijne kerst iedereen!
-
Rock tot hard rock zeg maar classic rock maar ook indie rock. Nouja alles wat niet an-organisch klink (hardstyle) valt in mijn oren te beluisteren :p
-
Custom error 404 naar je eigen site zetten en niet naar een adv. pagina.
-
Smarty class geinstalleerd zonder cache (leek me te moeilijk voor de gemiddelde gebruiker) php en html hoefen niet meer door elkaar. Ik ben een duidelijk config aan het maken!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.10 19:56:36:
Multiviews zitten er nu in! -
@ilucbikinies content valt een beetje tegen kun je niet beter een vlak maken (PS gebruik in ps altijd formaat 1024 x hoogte) komt prof over!
-
Die domein was al genomen we hebben even gewoon domein nodig om op te werken. Iluv bikes ik ben benieuwd
hij ziet er al erg nice uit!
-
Citaat van W0utR
Toen je jouw idee uitlegde had ik de indruk dat je alles zelf gemaakt had, en dat het helemaal jouw idee was.
Nu kom ik tot de conclusie dat je gewoon een standaard wordpress theme gebruikt die dat allemaal ingebouwd heeft.
Ik was in het begin nog enthousiast, want ik had gehoopt dat je met iets origineel uit de bus zou komen.
Jammer, http://www.elegantthemes.com/gallery/askit/.
Lees misschien ook nog even de Terms and Conditions van het theme
Haha totally busted xD
-
Ook verkooprechten ?
-
Mag je script/layout gebruiken en doorverkopen?
-
-
+1 vooor maviose
Jammer dat je weg gaat Willem - maar heb het idee dat ik je nog wel tegen komt.
-
-
prijs verlaagd naar 20 euro
-
Buds je kunt van 280 euro 1 nacht hotel amsterdam met jou en je vriendin huren, uit eten s avonds lekker uitgaan. Heb je eenleukere jaarwisseling als aan vuurwerk
-
-
Je kunt genoeg doen om html uit php te halen template parser of oophp scripten! succes ermee!
-
Omschrijving website:
Deze website heb ik gemaakt voor een bedrijf CDEV ik wilde er een creative community van maken. De layout is gesliced en af. De scripting moet nog worden gedaan.dus je krijgt:
-Domein (CDEV.nl)
-Html files (gesliced layout)
-PSD files (de layout zelf)
Hosting staat op een reseller is denk ik geen probleem om het daarop te laten.URL: http://www.cdev.nl
Leeftijd site: staat online sinds 17-02-2010Prijs: 35 euro
Waarom verkopen: Hoef geen bedrijf meer ik bied me tegenwoordig aan als freelancer.
Betaling via:
Paypal | Overschrijving |STAAT OOK OP SD
-
maffiabaas.nl is 1 van de grootste