had niks te doen dus dacht maak maar eventjes een layout. Wat vinden jullie ervan?
http://www.imgdumper.nl/upload…6b9299d497-Untitled-2.png
Rating 1/10
Pluspunten
Minpunten
Waarde?
Gr,
Stan
had niks te doen dus dacht maak maar eventjes een layout. Wat vinden jullie ervan?
http://www.imgdumper.nl/upload…6b9299d497-Untitled-2.png
Rating 1/10
Pluspunten
Minpunten
Waarde?
Gr,
Stan
Dein nee sorry ik zit al langer in designs als vandaag. Denk ook dat ik een beter oordeel hierover kan geven als je wilt. Dat je dit bestempeld met "beroerd" geeft eerder aan dat je het misschien niet leuk vind. Niet over mijn mening, en denk niet dat je over mijn mening kan discussiëren. Als je hier niet tegen kan moet je hem niet laten checken. Ik check wat er nu staat aan site. Kan niet checken aan welke images nog moet komen.
En ik hoef niet de uitdaging om een wordpress site te maken dat heb ik namelijk al vaak genoeg gedaan. Ook een keer heel lang geleden gratis voor jou voor een project waar je voor bent weggelopen. Meer hoef ik er niet over te zeggen.
Rating: 5/10
Pluspunten: Simpel, veel witte vlakken.
Minpunten: Het is een erg saaie layout. Ik zou als ik puur op layout je als mijn toekomste designer (bij wijze van) zou moeten kiezen zou je het niet worden. Gewoon erg leeg erg saai. Niet echt aantrekkelijk voor klanten.
Geschatte waarde: 15
He,
Ik zit zelf al heel lang in muziek wereldje als gitarist. Hoewel rap niet echt mijn richting is denk ik toch wel een oordeel te kunnen geven
Je stem is erg prettig om naar te luisteren en de beat is opzich ook niet heel slecht hoor!. Ik zou graag 2 tips willen meegeven. 1. zorg dat je beat innovatief en veranderlijk is.
2. zorg dat je teksten diepgaander zijn dan dit. Dit is wat we allemaal al kenden en is niet erg origineel.
Ik heb zelf recensies geschreven voor een Nederlands muziek blad. En zou je in de gaten houden als ik er nog voor schreef. Mits je wel iets met je talent gaat doen dat zich niet in het standaard straatje van rap bevind.
Dit is niet echt heel moeilijk om te maken sorry. en valt weinig aan te checken sorry
25 euro
Ontopic: Ik wil de layout wel inhalen.
Dit is een sub pagina van de hoofdpagina. Op hoofd pagina komt link naar register en login te staan en je kunt gewoon terug met de back pijl op je mobiel. Vind zelf groen ook beter.. en die ondertitel vind ik ook te vol maargoed.
Ik ben een beetje aan het spelen met een layout voor een android app die ik in de toekomst ga ontwikkelen.
Mijn vraag wat vinden jullie ervan?
http://www.imgdumper.nl/upload…c2b878-swiftmessenger.png
wat is er storend? wat kan er verbeterd worden? Waarvan zeg je dat is echt mooi en moet je bewaren
Ik weet het het is niet veel om te checken maargoed het is een layout en hij is volledig in principe.
Met vriendelijke groet,
Creativ3
rechtsboven op "pagina aanmaken" klikken?
Eigenlijk meer hoeveel je kwijt wilt. Kijk simpele app met site nieuws enz. zal waarschijnlijk onder de 100 euro liggen. Hele crimesites app van maken veel hoger
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.12 21:49:41:
Ik ben eventjes voorzien van opdrachten.
Soort werkzaamheden:
programmering en ontwikkeling android apps
Omschrijving van de werkzaamheden:
Ik ben al een tijdje bezig met het maken van android apps. Na een grote cursus afgerond te
hebben en veel geëxperimenteer denk ik dat ik wel ervoor klaar ben om iets commercieels te
gaan doen. Mijn vraag is dus heeft u een leuke opdracht voor mij of kan ik een app maken voor
uw site dan zou ik dit graag willen doen.
Aangezien ik in de toekomst ipv ontwikkeling van websites me volledig wil gaan richten op android
zoek ik opdrachten. Deze overschakeling is erg belangrijk voor me. Ik zal ermee rekening houden
dat ik beginnend ben in deze sector. De deal is dus dat ik er ervaring en portfolio werk mee krijg.
En u een mooie android app tegen een hele zachte prijs.
Budget voor dit project:
n.v.t.
BTW-nummer verplicht:
nee
Voorbeelden:
Op aanvraag en bij serieuze reacties kan ik voorbeeld projecten opsturen.
Met vriendelijke groet,
Stan van Oers
Citaat van BrokenTrackWordt er Java gebruikt als "app"taal?
Ja, nouja google provide je ook heel lib voor android zodat je niet alles zelf meer hoeft te schrijven.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.01.12 13:05:59:
Citaat van MavioseNatuurlijk is dit ook handig:
http://www.zdnet.be/techzone/1…ontwikkelen-voor-android/
Nog nooit gebruikt beperkt het je op een manier qua functionaliteit van een app?
Waarvan maak je gebruik? Eclipse?
Beste lieve mensen van CP,
Ik beschik nu zelf inmiddels een tijdje weer over een android toestel. En ben er zeer tevreden mee. Toen kreeg ik een cursus aangeboden als uitbereiding van java voor het ontwikkelen op android platvorm.
Met enige java kennis is het een leuke overstap om dingen voor de telefoon te gaan maken. Het duurt even voordat alles goed staat om te beginnen maar dan heb je ook wat.
Ik vroeg me af zijn er meerdere mensen hiermee bezig? Is er behoefte aan een tutorial om te beginnen?
Ik dacht gewoon even pijlen wie er hiermee bezig is en interesse heeft om hiermee te beginnen.
Met vriendelijke groet,
Stan
Nee heel het concept maffia browser game moeten herschrijven. Veel meer in het visuele gedeelte gaan steken. En gescript in een framework die op meerdere platvorms toegankelijk moet worden.