Wow 43 mensen die gestemt hebben nice!
Posts by Creativ3
-
-
JAja nu is het weer mijn schuld. Nee Gerben ik heb uitgelegd dat wij niet langer willen wachten met scripten. Dit is ook in voordeel van jullie aangezien we nu eerder kunnen beginnen dus ook eerder updates hebben.
Er zit een templateparser in! Dus alle layouts kunnen erin. En we houden nog een stem ronde na deze.
Even kort:
Deze poll: Hier komt 1 winnaar uit - dus 1 layout (word gesliced door Robin)
Volgende poll: Eerste 2 kandidaten gaan door die 2 layouts worden ook gesliced (door mij waarschijnlijk) ook deze layouts komen erin.Dus uiteindelijjk 3 layouts die gesliced erin komen...
-
Die ja xD
-
Raar dat er niet veel op Revolver stemmen die layout vond ik ook heel mooi!
-
Iedereen kan nu stemmen bovenin. Dit is besloten omdat scripting zo spoedig mogelijk moet beginnen. Mensen die hun layout niet af hebben of niet winnen. Wees gerust, we kiezen nu alleen de layout waarmee wij aan de slag gaan.
Andere layouts kunnen worden ingebouwd maar we willen gewoon geen tijd meer verdoen aan wachten en gewoon lekker gaan scripten.
Bedankt voor jullie begrip...
-
Nouja lars hoe eerder we een layout hebben hoe beter natuurlijk
. -
Laten we het dan maar als betaald afvinken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.12.10 11:52:18:
Haha mooie kerel is dat jongen(tje) hij gaat mij nu lopen afzeiken omdat de footer niet 100% klopt. Ik zou hem hebben genaaid .. komt tie he nu gaan we lachen.Ik werk me gister uit de pleuris om die klote layout (die voor geen meter klopt) te slicen. Heel de dag opgeofferd eraan. Hij zegt om het half uur op msn "al klaar" en "het is al 8 uur" om half 6.
Heb ik de layout klaar zegt hij ik heb geen 10 euro maar je kunt van mij wel 3 euro en een script krijgen...
jaja goede deals maak je met deze jongen! Je spreekt af 10 euro via paypal je krijgt 3 euro en een script.
-
Ja we geven gewoon iedereen de kans om zijn ding af te maken!
-
Poll is aangemaakt! is iedereen klaar met zijn layout?
-
Cas plz doe niet alsof je meer bent als de rest. Je hebt nog nooit een layout voor 300 euro verkocht + als je echt een goede designer was had je je site (nieuws24.nl) ook zelf gedesigned. Misschien moet je even in je rechten kijken volgens mij moet in de footer van whoo themes ook een backlink naar whoo site staan!
maurice sorry ik vind dit gewoon standaard maffia. Niet uniek als je echt iets unieks wil qua maffia moet je richting de layout van gangster.nl kijken. Of je moet je gaan richten op een heel ander genre. Er zijn namelijk heel veel dit soort indelingen bij maffia.
-
Jongens ik heb deze layout gesliced hij zou er een tientje voor geven alleen hij had het geld niet xD i'm just saying dat hij eerst nog wat geld bij mij verschuldigd iss...
-
hoger lager doet het niet
-
Who cares
-
Als je even de ftp van vendet.nl maakt xD
-
Ik kan mijn layout toch ook gewoon heel leuk vinden (xD) nouja we will see ik gun het iedereen evenveel om te winnen.
Ik zal een stem scriptje maken op vendet.nl
-
ohohtirol.org is nog vrij xD
-
Waarom mag ik niet op mezelf stemmen (xD):p
-
Neehoor je hebt alle tijd
-
Ik zal even kijken wat lars wil een poll of dat hij zelf gewoon layout kiest
-
Ja er word er 1 gekozen om in het begin mee te werken. Maar er zit een template parser in. Dus alle layouts met een goede opbouw kunnen gewoon gesliced worden en erin gezet worden.