Ik zou proberen er eerst .dvdx dat bestand zal de .avi file en .srt file samen aflezen.
Posts by Creativ3
-
-
Maar werkt dit in google niet als handmatige rangverhoging?
-
Vrijdag 31 december 2010 ?
-
Amnell daar zit helaas een fout in structuur van CP. Crewleden kunnen moeilijk worden aangesproken op fouten. En kritiek word snel verwijderd en niks mee gedaan.
On terechte banpunten kunnen niet worden gemeld ergens. Dit is een groot probleem bij CP.
Robin het is je gegunt!
-
He CPleden,
Ik weet dat er hier meerdere mensen hosten bij WJsolutions en die ligt al vanaf gister 9 uur offline. De tijd dat mijn site gister de meeste bezoekers had xD.
Kijk een kwartier offline kan ik begrijpen maar dit gaat te ver. Ik betaal voor verschillende advertenties met een afbeelding die op de server staat alleen word nu niet weergeven. Dat komst me omgerekend misschien rond de 7,5 euro die niet word weergeven.
Dan nog niet gesproken over de adsese inkomsten die mis worden gelopen. En ik krijg niet eens een mailtje van de host wat er fout is.
Hebben meer mensen hier last van?
Stan van Oers -
Ik loop inkomsten mis :p
-
wjsolutions is helemaal offline
-
Het is gewoon een premium template die is aangeschaft voor 35 dollar. Alle scripts zijn nagelopen vertaald naar nederlands plus dat de bugs eruit zijn gehaalt. Heel het thumbnailsysteem is opnieuw gescript.
Het gaat ook om de tutorials die ik erop zet lijkt mij.
SkyNet misschien moet jij eens stoppen met oordelen voordat je iets weet. Dit is geen free template het is een premium template wss iets dat jij niet kunt betalen?
-
Nieuwe tutorial online! Forum gedeelte komt erook aan maar gaat wel even duren heb volgende week geen tijd dusja.
http://tutsplaza.nl/ps-tutorial-awsome-racelogo
hier kun je de nieuwe tutorial bekijken, hij is kort krachtig en heel effectief! Zeker een aanrader voor designers er zitten leuke trukjes in.
-
Ondersteunend forum is in aanbouw. Dit zal los komen te staan van wordpress maar wel geintergreerd in de layout.
-
Wat is nadeel van Wordpress?
-
Ja ik wil niet zomaar content gaan kopieren en plakken. Dus wil elke dag althans nu niet maar over een paar weken. een tutorial maken.
-
Ik zal wat doen aan de search field. Bedrijfsvoering kun je lezen op http://tutsplaza.nl/about
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.11 12:53:58:
Search zal worden verwijderd totdat ik er een nieuwe voor ontworpen heb :p maar eerst eten
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.11 14:03:27:
search gemaakt! -
Wat vinden jullie van de site? Word een nederlandse tutorial site.
Cijfer: 1/10
Tips:alvast bedankt,
Stan -
Aha sorry geen tijd. Misschien over een paar maanden weer. Moet eerst nog heel veel dingentjes regelen grombl..
-
Mijn advies heb je dus, en mocht je Kohana onder de knie hebben en wat bij willen verdienen, dan kun je op een website die zo erg gevreesd wordt dat sommige mensen hier van schrik een hartstilstand krijgen Rahl een berichtje sturen! (Waarschijnlijk zal ik in de toekomst minder actief zijn op CP)
dit
-
Wat is er erg aan het berichtje van Amnell? Ik begrijp hem niet eens xD
Kohana is inderdaad een van de betere frameworks op dit moment. Zend word alleen veel gebruikt vanwege de naamsbekendheid. Ik zou ook zeker aanraden om als je OOP gaat leren zeker eens goed te verdiepen in frameworks.
-
@axl waarom zou je in framworks gaan verdiepen als je geen OO kunt scripten?
-
De vraag is wel explosiefe stoffen er zijn vrijgekomen !
-
Opzich heb ik wel tijd voor een kleine opdracht. Ik kan het wel gratis doen.