CI + Doctrine nu op vendet.nl geinstalleerd scripten kan beginnen en layout is klaar.
Posts by Creativ3
-
-
Ik had nog een idee bij aanvallen. Je kiest je wapen aan de hand daarvan zullen de defense/attack waarders worden geladen. Dan moet je wachten totdat de andere player ready is. (na een bepaalde tijd niet ready begint hij automatisch zodat jij hoogstwss wint omdat hij niet online is)
Is de andere ready moet je een cijfer combinatie drukken die op het beeld scherm komt dus er komt wss een weergave van een pijltjestoets gegeven. Jij drukt op dat pijltje en dan val je aan en dan gaat er xp bij de andere af. en zo totdat er 1 iemand dood is. -
Citaat
mijn vraag hierbij was wat ik zou gebruiken?
-object oriented
of
-proceduralHij wil zoizo met mysqli gaan werken maar zijn vraag is of hij oo gaan scripten.
-
Als je het verschil niet weet zou ik het bij procedural (wat een moeilijk woord :P) houden. OO scripten gaat wel wat tijd in zitten om het te leren. En waarschijnlijk zal jou dnk wijze daar nog niet aan toe zijn?
-
Sorry ik zou niet weten wat er anders valid moet worden gemaakt. Hij is W3c css en html valid
-
Hij is nu valid...
Hij gaf me allemaal voorbeelden van grote dj's en die hadden allemaal simpele layouts die heel strak en zakelijk waren. Ik had het liefste iets met een header gedaan met een foto van hem maar hij had kwalitatief niet die foto's/ -
Ik ga hem opnieuw maken er moet iets meer kleur inkomen.
-
graag voorbeelden!
-
steve jobs is de grootste corrupte maffialeider in een hoge functie op blatter na. Wat maakt mij het uit dat hij ziek is. Dat is voor mij geen nieuws hoor? Ik vind het voor hemzelf heel erg maar hoeft niet gepost te worden op CP. Niet iets wat van belang is lijkt.
De enige apple waarmee ik geassocieerd wil worden is het door de beatles opgerichte muzieklabel.
Ondanks ik dit nu op een macbook typ vind ik apple niet echt een mooie organisatie.
-
staan nog wel aantal html errors in!
-
Voor developers
-
Beste leden
Wat vinden jullie van mijn layout:
Voor klikkersGraag in volgende format reageren:
cijfer grafisch ontwerp: 1/10
cijfer overzichtelijkheid: 1/10
verbeter punten: hier je commentaar
extra: hier je commentaaralvast bedankt,
Stan van oers -
Nee zeg maar gewoon blauw
want het is geen groen/blauw xD kun je dan nog een kee raanduiden wat je met datn donkergroen bedoelt?
Met andere woorden wat vond je niet netjes? (bij content ofoz)
-
@sky begrijp je niet? Zitten geen groene kleuren in dit kleuren schema verwerkt.
-
Beste CP leden,
Ik ben bezig met een web forum. Hiervoor ben ik een layout aan het maken. Deze layout moet zakelijk overkomen en overzichtelijk.
Dit project is zeer belangrijk voor degene die het ontwikkeld omdat hij heel lang aan het script is bezig geweest. Dus layout moet echt goed in elkaar zitten. Vandaar dat ik het al vanaf het begin laat checken er zullen deze week nog wel updates komen maar wat vinden jullie op dit moment.
Zit het menu goed in elkaar is het overzichtelijk? Kleuren gebruik niet te veel dat het overzicht eruit gaat.
http://www.imgdumper.nl/upload…e62/4d331adc6d583-png.pngAlvast bedankt,
Stan -
DJ naam? fotos?
-
hmmz nooit echt van deze "levende legende" gehoort totdat hij dood ging. Natuurlijk weleens bij een AH geweest maar wist niet dat er nog een gelijknamig persoon leefde.
Nouja in iedergeval RIP, 83 wel mooie leeftijd.
-
Wat lijkt jou het beste? om het in een framework te maken of niet te doen?
-
Nillas er kan maar 2% van CP met een framework werken. De rest begrijpt het wss niet eens hoe zoiets in elkaar zit. Dus misschien is dat een slecht idee. Maar als hier veel animo is ik ehb er geen moeite mee.
-
Nillas je bedoelt met een framework?