Posts by Creativ3

Ik doe ook mee! ik zal mijn inzending vanavond doen.

Even een opmerking je beseft je wel dat een contest echt een winnaar nodig heeft. Dus niet zo van euhm tja ik vind niks mooi dus iedereen heeft het voor niks gedaan.

Ik ben bezig aan een stabiele maffia source. PM me maar voor de details. Misschien kan ik nog iets custom voor je maken.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.02.11 14:53:33:
    Zie PM

Ok we zullen dus even op layout moeten wachten. Plus dat ik het nu ook druk heb :P Denk dat de scripting hervat word of een week of anderhalf. Tenzij iemand anders nog wat gaat doen.

Mvg,
    Stan van Oers

Nee tuurlijk niet robin zijn naam komt er gewoon bij te staan. Ik vraag alleen iemand anders om hem op mijn manier te maken. Maar dan goed?

Vinden jullie dit heel erg? Ik bedoel Robin doet gewoon de basis iemand anders het 2de menu? Niet goed? Ja van mij mag robin dat ook doen hoor. Maar ik weet dat hij het ook druk heeft.

Ik zal hem wel opnieuw laten slicen...

Robin sorry maar jou slice mist enorm veel elementen. DAarom dat ik hem had aangepast. Plus dat ik een 2delig menu wilde.

Ik laat hem nu even door iemand anders slicen. Die zal zorgen dat hij voor 1 week gesliced is.

Buds ..

Kijk het lijkt me duidelijk dat alles dat verkocht word verkocht mag worden. Mag dit niet ben jij slecht bezig. Mag dit wel dien je gewoon een bewijs hiervoor te leveren.

Dit is gewoon een verkoop geen achterkamertje's politiek. Dus zorg er of voor dat wij wel weten hoe de vork in de steel zit. Anders verkoop het niet.

.

ik zou hem een 7 geven het is opzich allemaal netjes. MAar te wit en footer klopt niet echt. ik zou die gewoon onder de content plakken.

[offtopic]Aha jij bent Renaud Mussche stuur even je mail door a.u.b moet namelijk nog iets van je hebben.[/offtopic]

Kleuren zijn wel erg in trant van de ander webcommunity. Zou dit veranderen want vallen totaal niet in je layout.

Btw 2 kanten menu zou inderdaad beter zijn. Dan kun je ook lettertype vergroten want word nu allemaal wel heel klein.

En als je het echt goed wilt doen zou ik bij opties een keuze menu maken. Welke topics je weergeven wilt worden en hoeveel ervan.

Mvg,
    Stan

Jammer dat zo druk word de updates zijn niet echt grote dingen. Hoop dat er meer updates komen die CP up to date maken. Bijv een project pagina waar mensen projecten kunnen aanmaken en updates kunnen geven. Of een mogelijkheid om je SN te koppelen aan je account. Of een algemeen chat waarbij je automatisch bent aangemeld.

Klein updateje van stand van zaken...

1) Layout is al wel ingebouwd maar met een framework is dit anders. Je zal het met $load->template->('viewfile') moeten aanroepen dit zal binnen kort wel komen. Er moeten og een paar kleine foutjes uit de layout worden gehaald daarna komt die ook online ( Robin niet slice foutjes maar gewoon aantal foutjes die ik al bij het designen had gemaakt bijv. 2 kanten menu, om het functioneel te maken).

2) BUG #1 .. Als je geregistreerd bent moet je een pagina krijgen te zien dat het voldaan is en evt. info van activatie. Dit geld tevens voor het activeren met fout en goed meldingen. Deze los ik op als layout erin word geladen.

3) Er zijn nog geen updates mbt het betalen of het weggeven. Maar laat het me zo zeggen, we doen dit om de oude maffia sources een update te geven en het veilig te maken. Om een soort next generation maffiagames te maken en er komt voor welwillende CP leden natuurlijk de kans om deze voor een kleine prijs of gratis online te zetten.

Mvg
    Stan

PS scripting word een van deze dagen vervolgd

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.01.11 21:26:59:
    Update 1.1
    - Ledenlijst
    - volledig sortable (1 keer klikken op username of email is gewoon op ASC en 2 keer op DESC)
    - Alleen te bekijken ingelogd

Je kunt deze updatebekijken door naar vendet.nl te gaan inteloggen en naar vendet.nl/users/ te gaan

Maar hij staat als je ingelogd bent ook als link naast logout

mvg,
    Stan