Ok is er nog ergens een input field waar ze hun naam in moeten vullen zoja: gebruik dit:
PHP
<?php
$newuser = $_POST['username'];
mail("[email protected]","nieuw lid:".$newuser,"Er is een nieuw lid met de naam:".$newuser);
?>
Ok is er nog ergens een input field waar ze hun naam in moeten vullen zoja: gebruik dit:
<?php
$newuser = $_POST['username'];
mail("[email protected]","nieuw lid:".$newuser,"Er is een nieuw lid met de naam:".$newuser);
?>
<?php
//* mail to newuser *//
//ontvanger gegevens
$ontvanger_naam = 'Stan';
$ontvanger_email = '[email protected]';
//verzender gegevens
$verzender_naam = 'maffiagame';
$verzender_email = '[email protected]';
//bericht gegevens
$onderwerp = 'Bericht van'.$verzender_naam;
$bericht = 'Hallo '.$ontvanger_naam.',
Welkom op de site: '.$verzender_naam;
$headers = 'From: '.$verzender_naam.'<'.$verzender_email.'>\r\n';
//mail versturen
mail($ontvanger_email, $onderwerp, $bericht, $headers);
?>
Toon Meer
Kijk maar wat je eraan hebt als je het niet begrijpt moet je het maar even zeggen.
Ik wil wel ondersteunend werken, zoals ik eerder had aangegeven. Dus niet het hele project in mijn eentje maar kan vanaf volgende maand 1 uur p/d voor dit project vrijmaken
Ok gefeliciteerd tree, ik hoop btw dat je met die layout geen problemen krijgt hij lijkt namelijk echt te veel op het voorbeeld. Maarja zal wel mijn opini zijn.
@iedereen sorry maar dit is echt bullshit. Ik bedoel iedereen is begonnen met een gratis source. Begin met een vendetta rood ofzo. Maak of koop er een mooie layout voor. Dan heb je al een unieke uiterlijk. En ga lekker erin kloten daarvan leer je echt heel veel.
gr,
Stan
Geen dank
Die van mij niet helemaal. MAar ik verwacht toch niet te winnen dus ga hem liever op mijn gemakje afmaken en zelf gebruiken.
gr,
Stan
PS als hij wel gekozen word zal ik hem alsnog helemaal afmaken met content etc.
Tja jammer dat je zo duidelijk laat doorschemeren wie gaat winnen.
Nouja gewoon een winkeltje waar ze nog vinyl verkopen?
Nouja denk niet dat je er veel voor kan krijgen. Wat een gek ervoor geeft zegmaar. Maar persoonlijk denk ik toch echt op de waarde van de hoeveelheid goud moet afgaan.
Ik heb hier zelf een appetide for destruction gouden plaat met de handtekeningen van alle GnR members van de oude tijd (slash, izzy, axl, duff and steven) die koste me op een rommelmarkt in belgie 450 euro. Want er is heel veel herproductie van die dingen en ze zijn alleen echt veel waard met originaliteits papiertje.
Dus dat die plaat echt geschonken is aan de band of persoon. Niet een herproductie. Dan zijn ze wel wat meer waard. MAar zou even naar een platenzaak gaan vandaag of morgen die kunnen het wel taxeren.
Door welk persoon doel je dan op? Want ik kan hem vanavond gewoon afmaken.
Tja gouden platen zijn ervoor om te bewaren niet om te verkopen. Ik neem aan dat de emotionele waarde groter is als de normale waarde.
@ismmail123 als het van een tutorial afkomt zal dit waarschijnlijk worden meegenomen in het besluit voor de keuze. Natuurlijk wil je voor 175 euro wel een unieke layout dus je hebt daarmee natuurlijk een minpunt.
@TS
Met hoeveel dagen word de contest verlengd?
175 op ps3jailbreak site,, Ik weet het is te weinig maar misschien als het niet verkocht word bedenk je je nog.
Wil maviose zoizo feedback geven zodat ik weet of hij dit menu goed vind.
SkyNet nee is goed te doen met slicen.
Oke aan 2 kanten daar dacht ik ook aan. Alleen kan hem ook aan 1 kant doen dubbel. Net als G4G ofzo?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.02.11 18:41:07:
Zo ziet 2 kanten eruit
Welke PS3 spellen?
Deadline is komende zaterdag
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.02.11 15:35:21:
eerste opzetje : http://www.imgdumper.nl/upload…9f6f/4d52a5f437e97-bi.png