Posts by Creativ3

Beste CP-ers,

Ik ben bezig met een site waarmee je online series kunt kijken dit is geheel in het engels. Nu heb ik nog iemand nodig om mee te helpen de hoeveelheid content online te zetten.

Eisen aan de partner:
    - Goede beheersing Engelse taal.
    - Goede beheersing Nederlandse taal.
    - Verstand van Joomla.
    - Interesse in het onderwerp.

Vergoeding:
    - Percentage van inkomsten.
    - Of vast bedrag per upload.

Gr,
    Stan

[offtopic]Toestemming gekregen.. [/offtopic]

Lodewijk

Er zijn wel degelijk beloftes geweest naar leden toe. Heel veel mensen hebben uren in de nieuwe layout voor CP contest gestoken en die laat je gewoon in de steek. Topic word gewoon niks meer in gezegd en bloed dood.

Als we dan bijna klaar zijn volgens de geruchten dan stapt er iemand op. En als het jou weer niet lukt dan ga jij weer weg.

En zeg nou niet dat het niet waar is want deze conclusies zijn getrokken op verleden behaalde resultaten (hehe) van CP. Altijd worden er grote woorden gesproken maar als puntje bij paaltje komt zijn er alleen maar kleine updates en van die mooie verhalen komt niks terecht.

Sorry maar dit is zo typisch en je ik word er een beetje moe van.

Domeinnaam(en) te koop:
    - ps3-nieuws.nl |

Buy in 5 euro
    Opbieden met 0,50 euro.
    Veiling sluit na 24 uur na laatste bod

Buy now 25 euro

Huidige registrar:
    Transip

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving |

Staat ook op SD

Sinds dat ik op CP zit praten ze al over de fenomenale V5 van criminalspoint. Meerdere contestes gehouden voor een layout. Ze waren bijna klaar en dan stopt stefan ermee?

Sorry dat de ontwikkeling van CP als een slak vooruit gaat daar heb ik natuurlijk niks mee te maken en dat moeten jullie allemaal zelf weten. Maar ik vind dat je niet beloftes aan leden (klanten) moet maken die er niet zijn..

gr,
    Stan

PS succes met je nieuwe taak!

Omschrijving website:
    Ultrafox.nl was een website voor een projectgroep van freelancers. Aangezien er nu gekozen is voor een andere naam en andere layout kan hij weg.

Inbegrepen:
    -Domein ultrafox.nl (transip)
    -Layout gesliced (zoals op de website te zien)
    -.PSD van de layout

URL: http://www.ultrafox.nl

Prijs:
    25 euro

Waarom verkopen:
    "Aangezien er nu gekozen is voor een andere naam en andere layout kan hij weg".

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving |

Staat ook op Sitedeals.nl!

SkyNet wat insinueer je?

A: Dat ze ook een gesprek aan gaan over de klachten die zijn gestuurd t.a.v. Robin.

B: Dat ze ook een gesprek aan gaan over de klachten van Robin t.a.v. "de bedreigers" op CP?

Ik vind hem inderdaad ook heel standaard. En je maakt in deze layout veel beginners fouten in webdesign (Te groot lettertype, onrealistisch content). Afscheiding is niet mooi gedaan en content is inderdaad totaal buiten de layout gevallen.