Gerben die vasn mij lijkt niet echt o pde G4G layout? Alleen dubbel menu en rood?
Maarja moet hier wel gelijk geven aan gerben.. Hij lijkt niet echt op elkaar alleen door dubbel menu en rode kleur.
Niet echt een rip meer inspiratie opdoen.
Gerben die vasn mij lijkt niet echt o pde G4G layout? Alleen dubbel menu en rood?
Maarja moet hier wel gelijk geven aan gerben.. Hij lijkt niet echt op elkaar alleen door dubbel menu en rode kleur.
Niet echt een rip meer inspiratie opdoen.
Netjes logo valt een beetje buiten strakke stijl. (dat zie je vaker ;)) Euhm en ik zou die zwarte rand doorzichtig maken.
Tja man je moet met iets heeeeel goeds komen om concurrentie voorbij te gaan. Heb je dit z'n uniek idee dan kan het wel heeeel groot worden.
Mwa ik vind look2me niet zo heel bijzonder als ik eerlijk mag zijn
18+ site groot deel gescript van webwinkel kreeg de helft bij de verkoop dit was ongeveer 11.000 euro Ik heb zelf niet beheert want was gemaakt voor verkoop.
@lance is niet waar.. de wereld red inderdaad zichzelf wel. MAar ik heb milieukunde gestudeerd/studeer en op dit moment word de wereld onleefbaar op 2100.
Reden genoeg voor paniek Jammer dat zoveel mensen zoiets hebben "dan ben ik toch al dood dus fack it"...
@Killingdevil ik denk niet dat je het snapt? Klimaat is belangrijk voor onze leefomgeving. Dus er zijn nu ong. 90.000 doden door 1 natuurramp. Maar als er 1 leven gered kan worden is dat de steun waard van heel de wereld. Dus er moeten zoveel mogelijk onderzoekers naar het probleem gaan kijken. Om zo snel mogelijk de diagnose te stellen.
Als het een echte meltdown is zullen de gevolgen ong evengroot of zelfs groter als tsjernobyl. Rusland is een te groot land en gesloten land om te laten zien welk deel van het land onwoonbaar is en dit is relatief klein. Maar dat is nog een enorm stuk ong. half nederland.
Ik neem aan dat je niemand z'n toekomst gunt als je de resultaten van tsjernobyl bekijkt. Daarom laat lekker enorm veel geld erin steken voor prognoses zodat het enig sinds in bedwang kan worden gehouden.
Rij ik al.. nee grapje rij een oude mustang die facking veel verbruikt xD
Just help our asian brothers ...
Maviose zie je pb
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.03.11 17:28:58:
Onder voorbehoud verkocht aan Maviose dan maar :slotje:
Voor een meerprijs van tja een tientje? Dat is reeel lijkt me
Voorbeeld:
http://www.imgdumper.nl/upload…7a495d21229-gangsterz.png
Uitleg: Voor een meer prijs kan eer een outgame bij worden gemaakt.
Prijs: 20 euro!
Betaalmogelijkheden: Paypal, overschrijven
gr,
Stan van Oers
Nouja hij komt heel clean en professioneel over! Maar logo zou ik enige verandering in brengen Vind dat grunge achtige niet mooi bij het strakke van de rest.
Hoe kom je aan die afbeelding?
@budmaster .. ik dacht dat jij op andere acc ook al verbannen was....
regels
\
Ok dan heb ik niks gezegt :cheer:
hij komt bekent voor maarja. HEb je de .psd files?