Beste Cp'ers,
Wij zoeken een paar serieuze linkpartners. Het gaat om de website http://www.wotf.nl. Heb je interesse? pm
Met vriendelijke groet,
warofthefuture.
Edit door R.Mijnten
Geen e-mail adrressen plaatsen!
Beste Cp'ers,
Wij zoeken een paar serieuze linkpartners. Het gaat om de website http://www.wotf.nl. Heb je interesse? pm
Met vriendelijke groet,
warofthefuture.
Edit door R.Mijnten
Geen e-mail adrressen plaatsen!
Biertje? :cheer:
Beste CP'ers,
Wij zoeken iemand die voor onze website wotf.nl een mooie banner kan maken, het liefst geanimeerd en geen flash. Uiteraard zullen wij hiervoor een vergoeding betalen. Wij geven €10,00 voor de mooiste banner.
Stuur een prive bericht als je interesse hebt.
Met vriendelijke groet,
Warofthefuture. :cheer:
bij mij maakt het niet uit al include ik iets 50 keer, maar post de include-funcs dan kunnen we verder kijken
iedereen heel erg bedankt, Ik heb een chat gevonden hij werkt erg simpel met een ge CHMOD bestandje maar het is goed genoeg.
Als iemand hem ook wil hebben stuur maar een pm
In de vendetta source staat er eentje die doorlinkt naar een andere website, ik wil hem het liefst natuurlijk wel op mijn eigen site hosten
Heeft niemand er een gratis liggen?
Is dit het complete script? ik heb hem even gehost, maar zie niets staan link
ik heb al meerdere sources bekeken en ik wil er eentje die ik zo kan vervangen met mijn niet werkende poll, google bied daar niet echt de uitkomst op
Beste leden van cp,
Ik zoek een php poll script voor criminals, Weet iemand in welke source een werkende zit of heeft iemand er nog een voor mij, dan zou ik dat zeer op prijs stellen/
Mvg
warofthefuture.
We willen natuurlijk het liefst een gratis chat, en bij bribble als je meer dan 10 chatters wilt moet je extra betalen.
En het liefst wil ik ook gewoon een PHP chatroom
In welke source staat er eentje dan, ik heb al erg veel gezocht en ik heb toch rond de 40 sources op mijn computer staan
Beste leden van CP,
Ik ben al tijden opzoek naar een chatscript waarop mijn leden gewoon met hun bestaande account kunnen inloggen en hij moet een spamfilter hebben, heeft iemand er nog een liggen?
Het liefst in PHP
Gr,
warofthefuture
het lijkt idd op een vis erg mooi gedaan!
hier kan je miss wel geld mee verdienen als je wilt, heb je een link naar je site
waarschijnlijk wel ja, ik had het probleem ook is nu ook goed daardoor