Ik geloof dat we die in het verleden al beveiligd hebben. Ik kan helaas niets vinde over de +- bug op cp.
Posts by warofthefuture
-
-
Wie weet, zal meteen het ww even veranderen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.02.10 23:35:42:
Ik weet nu dus zeker dat het om een cheater gaat, maar ik weet niet hoe hij te werk gaat.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.02.10 23:45:47:
Zou het te maken hebben met de wachtwoord vergeten pagina? Hier hebben ze het namelijk over -
Beste Cp'ers,
Op de een of andere manier wordt er sinds gister op onze site als een gek gecheat, OF er moet een gigantische bug zijn. Ik heb niets belangrijks veranderd, er zijn spelers die krijgen opeens triljarden. En ze zeggen dat ze niet weten hoe het komt, kan iemand mij helpen?
Vr. gr.
-
Ik neem aan dat hij 6 euro inkomsten bedoelt?
-
Citaat van NielsB
Wellicht kan je dit systeem gebruiken voldoet bijna aan je eisen:
http://www.phpmybackuppro.netDie gebruik ik nu, ziet er prachtig uit. Alles ingevoerd, maar als ik een backup maak dan voert hij dat wel mooi uit, krijg ik ook een sql.gz bestandje, maar van 0bytes.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.02.10 18:56:21:
Extra: Nou probeer ik het met een andere database en die doet het wel. Zou het door de grootte komen?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.02.10 07:50:23:
Kan iemand alstjeblieft helpen? -
Nee maar dat script was gewoon bagger, weet iemand hiervoor een script?
-
Beste Cp'ers,
Nou wil ik graag een script dat automatisch een sqldump maakt, en deze dan in een bijlage mailt naar mijn mailadres. Nou heb ik een beetje zitten klooien, maar het wil nog niet echt lukken. De mail stuurt hij wel, maar de database niet.
Zou iemand mij kunnen helpen?
-
Beste Cp'ers,
Ik zoek een designer die een mooie pakkende banner voor onze nieuwe ronde kan maken, waarbij je een Xbox 360 kunt winnen.
De afmetingen zijn 468x60(standaard), en het moet goed opvallen. Ook moet de 'Win een Xbox360' er echt uitspringen.
Stuur even een p.m. als je dit kunt realiseren. Uiteraard staat er een vergoeding tegenover!
-
Ja ik begrijp het helemaal!
-
Zou je dat iets nader kunnen uitleggen?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.02.10 14:10:31:
Bedankt. En dan gewoon van het aantal belcredits wat hij erbij schrijft een variabele maken. -
Ja dat lijkt mij ook, maar ik heb geen idee hoe ik het moet invoeren.
-
Beste Cp'ers,
Ik zou graag bijv. tussen 16:00 en 20:00 happy hour houden in de belservice, alleen ik heb geen zin om elke dag opnieuw tussen 16:00 en 20:00 de waarden te veranderen. Dus mijn vraag is:
'Weet iemand hoe ik dit kan automatiseren?'
-
Ik denk dat dat een grote chaos wordt, met een paar honderd van die berichten per dag.
-
Beste Cp'ers,
Welke manieren gebruiken jullie om je spel te promoten, met uitzondering van Dutchleader + Msn invite en google ads?
-
Stuur hem dan wanneer hij af is, vindt het er nu allemaal een beetje vaag uit zien en zou bijna niet zien dat het een game is. Ziet er qua design wel aardig uit.
-
Ik krijg de volgende fout bij dat script:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '[auto]' at line 1
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.01.10 17:27:59:
Iemand? -
Kun je dit misschien iets nader uitleggen?
-
Beste CP'ers,
Helaas is bij ons door een fout vandaag de hele database gereset. We hadden geen backup omdat we de site een tijdje niet hebben onderhouden, maar dat net weer van plan waren. Weten jullie een programma dat elke dag om bijv. 12 uur een backup uitvoert?
Vr. gr.
warofthefuture. -
Welke browser gebruik je?
-
pm dan.