Posts by Shahiem

    Hey,


    Ik heb een uitgebreid zoeken script, maar nu als ik bijvoorbeeld prijs van en tot invul en ook merk product .
    Dan kiest hij andere dingen die niet dat merk hebben maar wel de prijs.


    Hoe kan dat? En als ik bijvoorbeeld alleen merk_product in vul dan krijg ik wel goede producten maar dan kiest hij ook 4 producten met de prijs 0 euro omdat er niets in de prijsveld is ingevuld.


    Hoe kan ik dat oplossen? :)


    Gegroet

    Heu,


    Weet iemand waarom mijn paginatie systeem het niet doet in me zoekscript?


    Code:


    Gegroet

    Rahl: Tjah, dat wil ik graag van hun zelf horen, dat weerhoud me er niet van om met me spel door te gaan. En er zijn zoveel Harry Potter websites, waarom zou ik het dan niet mogen? :)


    Het is trouwens geen game waarin je kunt lopen met een karakter, maar gewoon een browser game. Dus op tekst gebaseerd.


    En het is niet perse voor commerci?le doeleinden want ik wil dat de leden Harry Potter niet gaan vergeten, we vragen geen geld voor aanmelden. Alleen als je bijvoorbeeld extra galjoenen wil gaan kopen dan kost het een bedrag van 1,30.


    Maar dat is op de meest sites wel zo ;)

    Hey,


    Ik ben bezig met een uitgebreide zoekscript maar nu wil heb ik een paginanummering. Maar als je bijvoorbeeld gaat naar een andere pagina dan doet ie dat niet en dan zegt hij dat ik niks hebt ingevuld.


    Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij gewoon in een sessie opslaat welke resultaten ik zoek en die dan in de paginatie zetten.


    Code:

    Dat was mijne Harry Potte RPG source :') Ik heb hem deze versie verkocht omdat ik met versie 2 bezig ben.


    Alleen jammer dat hij niet alles heeft veranderd.
    Layout is ook door mij gemaakt.

    Ik heb nog een vraag, hij doet soms een beetje raar.
    In me producten tabel dan vult hij de category en zo wel maar soms vult hij de eerste 4 producten niet, dus die geeft hij geen category.


    Screen: http://i54.tinypic.com/104qonn.png


    Code