Posts by Shahiem

    Hi,


    Ik heb een stem script en nu wil ik dat hij de gemiddelde uitreken. Ik heb nu 1 resultaat met een cijfer:10. Maar hoe kan het dat hij als Gemiddelde score: 5,0 aangeeft. Dan moet hij toch 10,0 aangeven?


    Hi,


    Ik heb een overzicht met een percentage, maar nu heb ik bijvoorbeeld 1 bedrijf en daar zitten 2 cijfers in dus bijvoorbeeld: 2,0 en 6,5. Dat wil ik dus bij elkaar op tellen en dan als eindcijfer.


    Hoe doe ik dat dan? Want nu zie ik dan van die dubbele bedrijven.



    Dit was hem, maar ik wil hem eigenlijk laten stoppen. Zodat hij geen mails verstuurd.

    Hi,


    Ik heb vandaag een activatie mail script gemaakt. Maar nu stuurt hij contanst mails naar de klant. Met een while erin.


    Heeft iemand een idee hoe ik de kan gaan fixen? Heb het echt zo snel mogelijk nodig.


    Bedankt

    Hey,


    Ik heb een percentage script, maar hij weergeeft nu overal 2,3 terwijl er maar 1 bedrijf is met 2.3. Hoe kan dit?

    Hey,


    Weet iemand waarom me Wireless netwerk het niet doet maar me Lan verbinding wel. Hoe kan dit? Vandaag was die router kabel er wel uit, maar meestal doet hij het dan weer.


    Er staat wel een icoontje met dat hij connected is. Maar ik heb geen verbinding.


    Bedankt,


    Gegroet


    Edit by Killingdevil: Zorg de volgende keer voor een fatsoenlijke topic titel. 'Hoe kan dit?' zegt niets over het topic.

    Hi,


    Ik ben met iets bezig, maar opeens kan ik de 1e input van me formulier niet invullen in firefox. Maar in IE kan dat opeens wel.


    Hoe kan dit?



    Gegroet

    Omdat je het zo lief vraagt 8-|


    Hey,


    Normaal weet ik hier wel een antwoord op, maar heeft iemand een idee. Hoe ik dat witte nog kan laten zien als je bloed, kracht of gezondheid streep voor de letters staat.


    Want dan zie je dat witte niet. Iemand een goed idee?


    Voorbeeld:


    Bedankt.


    Gegroet

    Met een and doet hij het goed, maar ik wil ook dat als je geen prijs weet, dat je dan ook gewoon een merk kan uitkiezen zonder een prijs in te vullen.


    Hoe kan ik dat doen?