Oke zal kijken
Posts by burberryboy69
-
-
Citaat van Nillas
Hmm.. Zet je lettertype gewoon op 11/12 en headers op 13/14. En vind een goed kleurenschema want dit is niks...
Oke is goed man
Maar is me eerste, en vindt niet zo echte goede tut's xD
Dusjah:P
Ik zal proberen zoeken;)
Tut's zijn welkom hea, als je goede site vindt met een.. Kan je me die altijd pm'n -
Halloooo..
Heb zojuist me eerste layout klaar xD
Deze is voor me broertje, alleen heeft hij deze zelf nog niet gezien xD..
Hij's van plan om pokemon spel online te goooien, daarmee deze layout..Voor de klikkers :: http://img402.imageshack.us/i/pokemonkrachtlayout1.png/
Dit is mijn verbeterde versie (hoop ik?)
Voor de klikkers :: http://i54.tinypic.com/b683l4.png
Wees streng mensen
Kan ik alleen maar van leren xDMvg Nick
-
Wil ook wel helpen, pm me maar als je nog iemand nodig hebt
-
Beste, ik ben ook van plan om te beginnen met zo een pokemon source
Heb betere voorbeeld, die ik mss wil namaken, en beter maken
http://www.pokemon-area.com , is een goed voorbeeld en alles is zo uitgebreid vindt ik, dus je kan me steeds pm'n als je wilt helpen aan die pokemon source?Mvg
-
Nillas, verkoop je jouw pokemon source?
En Hoeveel vraag je voor jouw layout? -
Citaat van L.Groot
Goed, het is misschien een beetje lullig om te vermelden, maar hij is eigenlijk een reseller.
Zie deze website:
http://realservers.info/index.htmlAls ik die ping kom ik op hetzelfde IP uit als bij XLWebs. Ik heb dit opgezocht via Google ;).
Dit is dus niet om de TS zwart te maken of juis te verraden, alleen dat je weet dat hij een reseller is en als het ware dus onder Real Server staat. (Bij RealServers kan je ook gratis hosting aanvragen van toevallig óók 10GB diskspace en 100GB bandwidth).
Dat wil dan zeggen?
Dat dit gewoon iets is, om te testen ofzow, want niks gaat eorp, ik bedoel ermee, je kan iets uplaoden, alleen zie je dit niet op die link die je vroeg dan. -
Wtf, vindt wel leuk, alleen begrijp dus niks van hea, ik heb ervaring, maar nu heb ik probleem xD, ik kan daar dus niks uploaden, want als ik iets upload, dan blijft die de pagina niet vinden, op de link die ik maakte
Hoe komt dit? -
Heb wel intresse voor moderator;)
Indien jij nog iemand zoekt Robin, kan je me altijd een seintje geven -
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['submit']) && $_POST['submit'] == "Registreer") { $fout = array(); $match = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "'"); $dubbel = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'"); if (preg_match ("/[&<>%+$*,. ]/i", $_POST['login'])) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam mag geen speciale tekens bevatten"; } if(strlen($_POST['login']) > 15) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te lang: max. 15 tekens"; } if(strlen($_POST['login']) < 3) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te kort: min. 3 tekens"; } if(strlen($_POST['pass']) < 6) { $fout[] = "- Je wachtwoord moet uit minstens 6 tekens bestaan"; } if(strlen($_POST['pass']) > 18) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet meer dan 18 tekens bevatten"; } if($_POST['pass'] != $_POST['pass_repeat']) { $fout[] = "- De wachtwoorden komen niet overeen"; } if($_POST['pass'] == $_POST['login']) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als je gebruikersnaam"; } if(!preg_match("/.+@[a-zA-Z0-9_-]+..+/", $_POST['email'])) { $fout[] = "- Er is geen geldig e-mail adres ingevuld"; } if(mysql_num_rows($match) > 0) { $fout[] = "- Er bestaat al iemand met deze inlognaam"; } if(mysql_num_rows($dubbel) > 0) { $fout[] = "- Je mag maar 1 account per ip registreren!"; } if(!isset($_POST['agree'])) { $fout[] = "- Je moet akkoord gaan met de regels en voorwaarden"; } if(empty($fout[0])) { $activatiecode = rand(1000000000, 9999999999); $bericht = "Hallo " . $_POST['login'] . "! Bedankt voor het registreren op " . gamenaam . "! We hebben jouw registratie succesvol verwerkt, en je kunt bijna inloggen. Het enige dat je nog hoeft te doen is op de onderstaande link klikken: http://" . url . "/index.php?p=activate&user=" . $_POST['login'] . "&code=" . $activatiecode . " Nadat je dit gedaan hebt, kun je inloggen op http://" . url . " met de volgende gegevens: Gebruikersnaam: " . $_POST['login'] . " Wachtwoord: " . $_POST['pass'] . " Veel plezier namens de crew!"; mysql_query("INSERT INTO users (login, pass, email, activatiecode, stad) VALUES('" . $_POST['login'] . "', '" . SHA1($_POST['pass']) . "', '" . $_POST['email'] . "', '" . $activatiecode . "', '" . rand(0, count($steden) - 1) . "')") or die(mysql_error()); if(isset($_GET['i'])) { if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'")) > 0) { mysql_query("UPDATE users SET power = power + '5000', kogels = kogels + '20', bank = bank + '20000', callcredits = callcredits + '3' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET refferals = refferals + '1' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Refferal aangemeld', 'Beste crimineel,rnrnEr heeft zojuist een refferal aangemeld: " . $_POST['login'] . ". Je hebt je beloning zojuist ontvangen!rnMet vriendelijke groet,rnAnoniem.', 'Anoniem', '" . $_GET['i'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')"); } } mail($_POST['email'], "Registratie op " . gamenaam, $bericht, "From: " . gamenaam . " automailer <" . noreply_mail . ">"); $goed = "<div class="dark"><font color="green" style="font: bold">Je account is succesvol aangemaakt! Er staat een activatiemailtje in je inbox.</font></div><br />"; unset($fout); } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "<br />nr" . $tekst; } $fout = "<div class="dark"><font color="red" style="font: bold">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div><br />"; } } ?>
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.02.11 15:05:03:Citaat van frankiscoolwat moeten we hier mee?
en wil je het even tussen code tags zetten?Heb gedaan, waar zit de fout dan?
-
Hoe kan ik mijn script tonen?
-
Ik zit dus weer te sukkelen aan mijn activatie en registratie..
Ik kan me registeren, maar krijg geen activatie mailtje, hoe kan ik dit weer oplossen?
-
-
Even voor bij te zetten..
Heb criminolz al geprobeerd, alleen bevalt me nie zo..
Dus zouden jullie Crime killer goed vinden?
Of best een andere?:p -
Welke source zouden jullie mij aanraden?
Ik ga met vriend weer starten met Crime game..
En zouden graag een makkelijke willen uitbreiden enzo
Dus daarbij welke zouden jullie mij aanraden?Mvg
-
Citaat van Willem
BEdankt voor de foutmelding heb het inderdaad gevonden.
http://files.gamecoll.com/criminals/Crime_Killer.zip
Is de goeie link ik zal hem gelijk even veranderen.
Oke dankje man
Ga meteen vet maken XD
Alvast bedankt :d -
Slotje, heb al
Mvg Nick
-
Eumhh, als ik die site bekijk, komt er iets op dat ik alleen kan downloaden als ik lid ben van CP..
Wat moet ik doen?
pM me met wat ik moet doen aub .. -
Joey..
Idd zie het..
Kan slotje op denk ik..
Zijn toch maar geripte Layouts..
En nagemaakte.. zonder toestemming van de echte eigenaars denk ik -
De eerste is van Perfect-tuning!
Of nagemaakt..