Ja denk ik ook, heb effe gevraagt via pm 
Posts by burberryboy69
- 

- 
					PM me, ik wil wel eens kijken  
- 
					Idd.. 
 Doorverkoopsrechten zitten erbij. 

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.05.11 17:39:31:
 Deze layout wordt Dinsdag 10/5 verkocht.
 Dus kan je bieden zowel hier als in PM.Mvg Nick Van Gucht 

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.05.11 17:28:43:
 Mensen nog 2 dagen!!
 Er is al 3 euro geboden, je kan nog steeds bieden tot Dinsdag 10 Mei 2011..
 Buy Now is 15 euro
- 
					Eigen gebruik en ook ja de hele verkoops rechten, je bent de enige persoon (koper) die hem in bezit heeft. 
 Dus de koper heeft alle rechten na de koop.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.05.11 15:26:15:Citaat van OceansWelke rechten krijgt de koper bij aanschaf? - Eigen gebruik 
 - Verkoop en/of doorverkoop rechten:cheer: Ik ben al vernieuwde versie aan maken, met ook rechten op de IMG's.. 
 Hier heb je deze niet, meer info krijg je in PM, ook een screen indien iemand intresse heeft:cheer:
- 
					@ Skynet, neej heb ik niet, maar zie vaak layout's met zulke BG, die ook geen rechten hebben.. 
 Maar ik vindt deze op site waar je hoeft voor te betalen.. Waar geen rechten op zitten..
 Dus jah, hoeft niet?..
- 
					Dit wordt gedaan, naar wens van koper  
 Dus jah, weet niet.. xD
- 
					Devlover, zeg toch, bovenste deel wordt veranderd tijdens verkoop, dus nu blijft die voorlopig zo, verkocht, wordt die veranderd  
- 
					Citaat van WillemAlles word naar wens aangepast.? 
 Idd, indien de koper het wilt tenminste 

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.11 16:27:10:
 Het bovenste deel wordt veranderd, tijdens de verkoop, omdat deze een copyright heeft, en dus niet mag gebruikt worden.. en deze mag nu weg voor 15 euro..
- 
					Beginbod wordt verlaagt, deze moet echt dringend weg  
 Gratis aanpassingen, indien je hem koopt 
- 
					Hey, Bij deze verkoop ik deze layout!  Voor de klikkers onder ons :: http://i54.tinypic.com/2d13bph.png Gelieve alleen te reageren als je interesse hebt, zijn er andere dingen graag even een PB sturen ! € 3 geboden door Oceans 
 Opbieden met € 1
 Buy Now : € 15Betalingsmogelijkheden : Overschrijving (Bank) Mvg, Nick 
- 
					Pm me, met nodige info + eventueel msn 
- 
					Pm me maar;) 
 Via telefoon is goed dan;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.05.11 17:35:27:
 Er komt ineens Bewegende bij denkik?
 Sorry herenveen ik toch niet dan, sorry
- 
					Ik ben net bezig met nieuwe layout, pm me anders, ik stuur je geregeld screen anderS?^^ 
- 
					Beginbod verlaagt naar ? 2 
- 

- 
					Had overtlaatst een layout gemaakt voor "Een lid hier op CP", alleen hoeft die hem nu nietmeer, en verkoop hem nu.  Voor de klikkers onder ons :: http://i53.tinypic.com/9qbc6t.png Wat krijg je allemaal erbij? Alleen de PSD 
 En als je wilt ook de font's.Beginbod : € 2 
 Opbieden : € 0,50
 Buy Now : € 15Betalings mogelijkheben : Overschrijving 
- 
					herenveen, ik wil wel een ideale layout maken voor jouwe Dimaffia source  Pm me anders, met jouwe msn, en kunnen we op msn verder praten wat je exact wilt etc.. 
- 
					Goh, helaas, dat het niet lukt.. 
 Ik kan acc maken ( al tijdje ) alleen me domein wil niet komen, zelf kan je niets uploaden 
- 
					Chill  Wat moet ik er voor doen^^? 
- 
					SkyNet, kan ik je ook pm sturen, voor de slice?^^