Posts by glammiiee

Beste mensen,

Naveel stoeien lukt het me niet.
    De bedoeling is dat er een attachment gesturd wordt met een stuk tekst in de mail zelf.

Alleen de Attachment krijg ik netjes mee, alleen de tekst wat erbij moet komen niet.

Ik hoop dat iemand het probleem ziet.

Bij windows 7 als je vordering maak met instalatie krijg je een scherm met al je hdd,
    daar ken je alle schijfen formateren en een nieuw schijf aanmaken.

Het is alleen voor medewerkers,
    en vind wel raar want als ik mail gedeelte weg haal werkt het, maar met niet, terwijl de mail gedeelte gekopieert is van een ander script(uren opsturen) En dat werkt gewoon goed.

Ik dacht ook al dat ht die lijn was, alleen als ik die er uit laat nog steeds blanco pagina

hey,
    ik ben bezig met een vakantie aanvraag script.
    alleen het werk in database plaatsen, alleen nu ik mail erbij gezet heb zodat mijn baas kan akoord geven of afwijzen blijf ik witte pagin akrijgen.
    heb gezocht maar krijg ook geen foutmeldingen:
    het script:

@brokentrack, het is wel degelijk mogelijk zoals je zegt een bsod bij videokaarten.

ondertussen probeer ik mijn best te doen om malik te helpen via msn.
    Geheugen is het probleem niet.

eeyk, daar ging het mij niet om?
    het gaat mij om een script om te weergeven
    na veel knutselen heb ik dit:

PHP
    <?php
    			$xml = simplexml_load_file('http://www.nu.nl/feeds/rss/algemeen.rss');
    			for($i=0;$i<=4;$i++) {    
    			$item = $xml->channel->item[$i];   
    			echo '<li><a href="'. $item->link .'">';   
    			echo ' ' .  $item->title . '</a></li>';
    			}
    			?>

Alleen krijg ik niks iemand de fout?
    xml van nu:

Hey mensen,

ik heb rond gekeken op google.nl
    voor een nieuws feed van nu.nl
    alleen vind ik nu alleen rss files.
    alleen ik zoek een php script ervan die dingen ophaalt bij algemeen en zo weergeeft:
    Algemeen nieuws:
    03/03/12 - Kabinet rutte gevallen.

ja maar dan is mijn hele ipad weer leeg, en heb er ondertussen 9 games op staan waar ik al op de helft mee ben.

ik heb een ipad 3 gekocht, en geinstaleerd via icloud(online opslag dienst van apple)
    Alleen omdat hij nog nooit aangesloten is geweest aan me computer ziet me laptop het als een nieuwe ipad. en krijg ik deze opties:
    Instellen als nieuwe ipad,
    Terugzetten vanaf backup

ik kan hem niet aanpassen , hij is nog nooit aan me computer gehangen hij is gekocht aangezet via icloud.