• hey,
    ik ben bezig met een vakantie aanvraag script.
    alleen het werk in database plaatsen, alleen nu ik mail erbij gezet heb zodat mijn baas kan akoord geven of afwijzen blijf ik witte pagin akrijgen.
    heb gezocht maar krijg ook geen foutmeldingen:
    het script:

• Kijk eens op regel 22;

PHP
    $inhoud_mail .= "<a href="www.jpservices.nl/admin/akoord.php?id=" . $id . "&akoord=Akoord">Ik ga akoord</a> | | | <a href="www.jpvservices.nl/admin/akoord.php?id=" . $id . "&akoord=Afgewezen">Ik ga niet akoord</a>n";

Heb niet alles bekeken

• Werk je op xammp? Zoja dan moet je wel nog je mailserver instellen.

Heb het dus even bekeken en;

Lijn 6; nu neemt het de datum van de pc van de gebruiker, als je de globale tijd wilt weten klik dan hier

Pas op met lijn 7 (query), ik neem aan dat alleen medewerkers deze pagina kunnen bezoeken maar zou toch even [func]mysql_real_escape_string[/func] rond je $_POST doen.

Voor de rest weet ik niet zoveel van [func]mail[/func] maar ik gebruik meestal het volgende:

Ik ben niet zeker of htmlspecialchars dit tegen gaat, maar pas ook op met mail injection. Als htmlspecialchars dit dus niet tegengaat kan iemand bijvoorbeeld 3miljoen Bccs toevoegen en de server overloaden zonder dat jij het doorhebt. Ik zet meestal de verzender in de mail zelf, er zijn ook andere oplossingen.

Succes nog

• Het is alleen voor medewerkers,
    en vind wel raar want als ik mail gedeelte weg haal werkt het, maar met niet, terwijl de mail gedeelte gekopieert is van een ander script(uren opsturen) En dat werkt gewoon goed.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!