Er zijn geen tot weinig hits,
dit vanwege het een hobby project was,
maar doordat ik fulltime baan heb geen tijd meer voor.
Posts by glammiiee
-
-
ik ga zometeen weer naar de Zaak toe, voor verder aan de server te werken ik ga diteven testen.
-
Hey mensen,
ik heb sinds kort een servertje, met windows server 2008 R2 64BIT,
alleen ik snap niet helemaal hoe ik een ad met dhcp en dns opkan zetten,
ik heb een AD aangemaakt (private.local)
als ik computers wil aanmelden op het netwerk typ ik private krijg ik inlog scherm en moet ik inloggen dan werkt allemaal.
alleen dan krijg ik fout melding over dns.
ik snap er voor de rest niet veel van dit is allemaal experimenteren voor mij.heb iemand een goeie website ervoor of zin om te helpen.
-
Minimaal 75,-
Vanwege uniek design.
het punten verdin systeem is al gebouwt met tijd systeem,
en de naam is welk pakkend. -
-
het verdien systeem heb ik laten maken uniek, voor de rest is er nog neit veel van gekomen vanwegen mijn werk.
werk 50 uur per week. -
ik heb een website, waar ik ze vandaan haal die link krijg je er dan ook gewoon bij.
-
Dat is nog bespreekbaar,
en ringtones zijn overal op internet gratis te downloaden, er zijn zelfs apps voor de iphone waarme je ze kan maken.
maar er zijn weinig nederlandse versie's -
Ja, dat is wel het beste.
Te eerste als je zakt ziet hij precies waar hij moet aan werken inplaats horen van.
en als je opgelicht wordt of om een bullshit reden zakt kan hij er tegen in gaan -
Hey mensen,
ik wil even rond kijken.
ik wil mijn website Iphonetone
waarschijnlijk verkopen vanwege tijdsgebrek.Er is nog niet veel aan gedaan.
design is uniek.
Account:
naam: demo
ww: demois er enige intressen in overname?
-
ik zelf heb nu 4 maanden me rijbewijs ongeveer,
let heel goed op alles, (tuurlijk logisch)
Kijk heel erg overdreven over je schouder enz dat het echt goed opvalt,
trek snel op naar de maximum snelheid.
En hou een gezzelig praatje met je examinator
en neem je rij intructeur mee!!!! -
-
gelukig staat me ipad en iphone er niet tussen,
maar apple doet alleen waar zerecht op hebben de galaxy serie lijkt echt 90% op de iphone dus logisch als apple er pattenten en rechten op aangevraagt hebben.
en dit is geen fout van apple aar de FBI dus apple verliest hun concentratie niet hoor. -
Klopt wat ferhat zegt, deze app werkt wat makkelijker en heb bepaalde functies niet zoals voicemail en favorieten onderin staan op de iphone, dat is echt verrot
-
1.whatsapp
2.Mail
3.Browser
4.Bankieren app (rabobank)
5.facebook
6.nu.nl
7.tomtom europe
8.dropbox
9. telefoon
10.cydia -
na een herstart is die weer weg.
foto:
-
Hey mensen.
ik ben bezig met een computer herinstalatie,
alleen er zitten 2 schijven in bij instalatie beide schijven zichtbaar, toen die klaar was met instalatie wasd die netjes zichtbaar kon data er op zetten na een herstart verdween die schijf.
maar als ik vija schijfbeheer opnieuw controleer op schijven is die er weer in deze computer maar krijg dan ook meteen popup alsof het een externe hdd is.
iemand een oplossing hiervoor.
hij is geformateerd en er is een partietie op gemaakt. -
-
Yoichi Lees mijn reactie op pagina 1 dan heb je een antwoord.
-
als ik ook uit zijn post begrijp vergoed hij de kosten van online houden, dat is voor somige mensen ngo een probleem.
dus dit is een deel van je antwoord.