Posts by glammiiee
-
-
-
Design is overzichtelijk, maar ook niet te druk. en da wil ik graag zo houden.
-
Hey mensen,
Ik wil graag mijn website laten raten.
Het gaat om http://www.iphonetone.nl
Graag een goed onderbouwde reactie,
Het downloaden van ringtones werkt nog niet.Demo account:
naam: demo
ww: demo -
Nee ik zoek een script neit een programa
-
Dat klopt, Alleen om duizenden ringtones te converteren is ook erg veel werk,er is toch wel ergens een playe die het odnersteunt
-
maar ik gebruik M4R bestanden omdat het om een ringtone website gaat.
-
Hey mensen,
Weet iemand een player die M4R ondersteunt?
dit is een ringtone formaat voor de iphone. -
-
-
heb nog steeds het probleem:
Hier mijn volledige script:PHP
Toon Meer<?PHP session_start(); ?> <h3>Inloggen op IphoneTones.nl</h3> <p> <?php if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST") { echo '<div class="submit_content">'; $checkQuery = mysql_query(" SELECT username, pass FROM `leden` WHERE username='". mysql_real_escape_string($_POST['username']) ."' "); $checkFetch = mysql_fetch_assoc($checkQuery); $checkName = mysql_num_rows($checkQuery); if(mysql_real_escape_string(empty($_POST['username'])) || mysql_real_escape_string(empty($_POST['pass']))) { echo '- Je moet alle velden invullen'; } elseif($checkName == 0) { echo '- Je gebruikersnaam of wachtwoord zijn niet correct'; } else { if($checkFetch['pass'] == mysql_real_escape_string(md5($_POST['pass']))) { $_SESSION['inlog'] = mysql_real_escape_string($_POST['username']); $_SESSION['ingelogd'] = TRUE; mysql_query("UPDATE `leden` SET IP='". $_SERVER['REMOTE_ADDR'] ."' WHERE username='". $checkFetch['username'] ."'"); ?> <script type="text/javascript"> <!-- window.location = "http://www.*******.nl/ingelogd" //--> </script> <?PHP } else { echo '- Je gebruikersnaam of wachtwoord zijn niet correct'; } } echo '</div>'; } ?> <form method="post"> <table width="50%" align="center"> <tr> <td width="25%">Gebruikernaam</td> <td width="75%"><input type="text" name="username" maxlength="32" /></td> </tr> <tr> <td width="25%">Wachtwoord</td> <td width="75%"><input type="password" name="pass" maxlength="32" /></td> </tr> <tr> <td width="25%"><input type="submit" name="submit" class="submit" value="Inloggen" /></td> <td width="75%" align="left"> </td> </tr> </table> </form> </p>
-
-
Hey,
Ik zie het probleem niet,
Als ik of andere probeer inteloggen op mijn website wordt ik meteen weer terug gestuurt naar home, en doe ik het daarna nog een keer werkt het wel?
Wat is precies het probleem ik zie het niet,
Hier stuk code van melding gelukt inloggen:PHPif($checkFetch['pass'] == mysql_real_escape_string(md5($_POST['pass']))) { session_start(); $_SESSION['inlog'] = mysql_real_escape_string($_POST['username']); $_SESSION['ingelogd'] = TRUE; mysql_query("UPDATE `leden` SET IP='". $_SERVER['REMOTE_ADDR'] ."' WHERE username='". $checkFetch['username'] ."'"); header("Location: http://www.******.nl/ingelogd"); }
-
Opgelost,
Heb het laten maken door iemand.
Kan :slotje: -
Hey mensen,
ik zoek een simpel en open source GPT script,
ik heb het nodig alleen voor het click systeem.
of heb iemand een script liggen me deze optie:
banners toevoegen via admin paneel
gebruikers laten clicken
en pas na een opgegeven tijd weer laten weergeven -
Hey mensen,
Ik heb een vraag,
heb iemand en idee om dit optelossen:
voor mijn baas moet ik binnen nu en zsm zit afhebben:
Uren per dag invullen[klaar]
Ingevulde uren opslaan in database
opgeslagen uren in db ophalen bij gebruiken in week formulier.
Mijn vraag is hoe ken ik het beste de gegevens opslaan zodat het makkelijk opgehaalt kan worden.Me dag invul formulier:
PHP
Toon Meer<head> <script type="text/javascript"> function stopRKey(evt) { var evt = (evt) ? evt : ((event) ? event : null); var node = (evt.target) ? evt.target : ((evt.srcElement) ? evt.srcElement : null); if ((evt.keyCode == 13) && (node.type=="text")) {return false;} } document.onkeypress = stopRKey; </script> </head> <h1>Dag uren opsturen</h1> <center> <form method="post" action="dagversturen.php" /> <table width="50%"> <tr> <td>Week: <? echo date("W"); ?></td> <td><input type="text" size="10" name="naam" value="<? echo $data->naam; ?> <? echo $data->achternaam; ?>" ></td> </tr> <tr> <td>Dag</td> <td> <select name="dag"> <option value="Maandag">Maandag</option> <option value="Dinsdag">Dinsdag</option> <option value="Woensdag">Woensdag</option> <option value="Donderdag">Donderdag</option> <option value="Vrijdag">Vrijdag</option> <option value="Zaterdag">Zaterdag</option> <option value="Zondag">zondag</option> </select> </td> </tr> <tr> <td>Datum</td> <td><input type="text" name="datum" /></td> </tr> <tr> <td>Project/Klant</td> <td><input type="text" name="project" /></td> </tr> <tr> <td>Plaats/Land</td> <td><input type="text" name="plaats" /></td> </tr> <tr> <td>ODS</td> <td><input type="text" name="ods" /></td> </tr> <tr> <td>Vertrek Thuis</td> <td><input type="text" name="vertrek" /></td> </tr> <tr> <td>Begin Werk</td> <td><input type="text" name="begin" /></td> </tr> <tr> <td>Pauze</td> <td><input type="text" name="pauze" /></td> </tr> <tr> <td>Einde werk</td> <td><input type="text" name="einde" /></td> </tr> <tr> <td>Aankomst thuis</td> <td><input type="text" name="aankomst" /></td> </tr> <tr> <td>Totaal</td> <td><input type="text" name="totaal" /></td> </tr> <tr> <td>Chauffeur</td> <td> <select name="driver"> <option value="Nee">Nee</option> <option value="Ja">Ja</option> </select> </td> </tr> <tr> <td>Kenteken</td> <td><input type="text" name="kenteken" /></td> </tr> <tr> <td></td> <td><input type="submit" value="Verstuur"></td> </tr> </table> </form> </center>
-
de ipod classic is duurder omdat veel meer opslag heb dan de ipod touch,
maar de ipod touch heb wel veel meer opties(zelfde als iphone) alleen ken je neit bellen.
dus bij de touch ken je spelletjes spellen en dat soort dingen en bij de classic mee muziek er op kwijt -
Hey,
Ik heb een vraag,
ik ben bezig met een website waar mensen door middel van clicken op banners punten krijgen.
alleen wat is de beste manier om dat te doen en checken als iemand al geklickt heb?
clicken is op tijd:
sommige elke uur en heb ook kwartier en zelfs 1 dag
graag tips. -
er zit verschil tussen de knoppen van iphone 4 en de iphone 4s, ik heb laats een hoesje gekocht voor de 4 en die past niet om mijn 4s heen. dan krijg je dat die knop boven om moeilijk doet en je kan niet bij je tril knop.
-
en ik test ook op een 24 inch computer scherm, en die heb ook 1920x1080, en zit er allemaal goed uit(slice is al begonnen)