Posts by glammiiee

Hey,

weet iemand hoe je een ipad kan koppelen aan itunes zonder de gegevens te wissen.
    wantr toen ik hem gekocht hat hem ik hem ingesteld via icloud, alleen nu ik er films op wil zetten moet ik eerst al me apps wisse

Dat klopt, Alleen om duizenden ringtones te converteren is ook erg veel werk,er is toch wel ergens een playe die het odnersteunt

heb nog steeds het probleem:
    Hier mijn volledige script:

ben nu even aan het testen ik heb het volgens mij opgelost door middel van session start boven aan te zetten, en javascript t gebruiken.

Hey,

Ik zie het probleem niet,
    Als ik of andere probeer inteloggen op mijn website wordt ik meteen weer terug gestuurt naar home, en doe ik het daarna nog een keer werkt het wel?
    Wat is precies het probleem ik zie het niet,
    Hier stuk code van melding gelukt inloggen:

PHP
    if($checkFetch['pass'] == mysql_real_escape_string(md5($_POST['pass'])))
    				{
    					session_start();
    					$_SESSION['inlog'] = mysql_real_escape_string($_POST['username']);
    					$_SESSION['ingelogd'] = TRUE; 
    					mysql_query("UPDATE `leden` SET IP='". $_SERVER['REMOTE_ADDR'] ."' WHERE username='". $checkFetch['username'] ."'");
    					header("Location: http://www.******.nl/ingelogd");
    				}

Hey mensen,
    ik zoek een simpel en open source GPT script,
    ik heb het nodig alleen voor het click systeem.
    of heb iemand een script liggen me deze optie:
    banners toevoegen via admin paneel
    gebruikers laten clicken
    en pas na een opgegeven tijd weer laten weergeven

Hey mensen,
    Ik heb een vraag,
    heb iemand en idee om dit optelossen:
    voor mijn baas moet ik binnen nu en zsm zit afhebben:
    Uren per dag invullen[klaar]
    Ingevulde uren opslaan in database
    opgeslagen uren in db ophalen bij gebruiken in week formulier.
    Mijn vraag is hoe ken ik het beste de gegevens opslaan zodat het makkelijk opgehaalt kan worden.

Me dag invul formulier:

de ipod classic is duurder omdat veel meer opslag heb dan de ipod touch,
    maar de ipod touch heb wel veel meer opties(zelfde als iphone) alleen ken je neit bellen.
    dus bij de touch ken je spelletjes spellen en dat soort dingen en bij de classic mee muziek er op kwijt

Hey,

Ik heb een vraag,
    ik ben bezig met een website waar mensen door middel van clicken op banners punten krijgen.
    alleen wat is de beste manier om dat te doen en checken als iemand al geklickt heb?
    clicken is op tijd:
    sommige elke uur en heb ook kwartier en zelfs 1 dag
    graag tips.

er zit verschil tussen de knoppen van iphone 4 en de iphone 4s, ik heb laats een hoesje gekocht voor de 4 en die past niet om mijn 4s heen. dan krijg je dat die knop boven om moeilijk doet en je kan niet bij je tril knop.