Ipod Touch of Classic?

• Nou ik heb dus geen idee welke ik zal nemen..

Namelijk de ipod touch of de ipod classic?

Het lijkt mij dat je meer kan met de ipod touch, maar de ipod touch is maar 189 Euro terwel de Ipod Classic 229 Euro kost op de apple website. Wie heeft hier iets over te zeggen en kan met mij wat informatie delen? :hmm:

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• de ipod classic is duurder omdat veel meer opslag heb dan de ipod touch,
    maar de ipod touch heb wel veel meer opties(zelfde als iphone) alleen ken je neit bellen.
    dus bij de touch ken je spelletjes spellen en dat soort dingen en bij de classic mee muziek er op kwijt

• Ipod Touch -> Gebruikers die niet zoveel muziek hebben en ook nog games willen kunnen spelen

Ipod Classic -> Gebruikers die over veel muziek beschikken en eigenlijk ook dat alleen als doel willen hebben.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• iPod Touch is zeker en vast mijn keuze, ik heb zelf een iTouch 32Gig en heb nog veel opslag over, ik vind het zeker handig om mee voor school te werken, kan er excel sheets en word doc mee opendoen (ppt denk ik ook maar ben niet zeker) via mail, als ik thuiskom (of waar dat er ook wifi is) krijg ik meteen men nieuwe mail, nieuws, facebook binnen en je hebt er nog games op ook.

ik zou dus zeker voor ipod touch kiezen tussen die twee, maar ik zou eerder wat meer sparen en een iphone of een andere smartphone kopen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!