Posts by glammiiee

dat is waar maar MD5 is al te kraken en ben ze liever voor zo voor dat ze de rest ook kunne kraken

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.10.09 23:30:42:
    heb nu de varchar 255 verandert in 500 het werkt als nog niet en de varchar wordt text dat klopt ook niet

ik gebruik varchar(255) maar die sha1 op het laats verkleint de hash weer in een kleinere versie;)
    maar welke moet ik dan gebruiken om grotere dingen er intezetten

hier het script:

seliim neem Cron jobs van PHP myadmin werkt veel veileger let er wel op dat je bestanden niet te vinden zijn dus geef ze een naam zoals:
    135rfwnqtiugfnb34ovchweg8ekibgenasvjfdcuur.php
    fgevrdfsgfv83g4ihwbgnvsmehrcdyurnbfvysdag.php
    enz

krijg nog steeds geen melding en er wordt ook nog steeds niemand in database toegevoegt:S
    maar de E-mail wordt wel verzonden die staat voor het ww gedeelte alles erna werkt niet meer:S
    moet ik het hele script posten?

hoi mensen ik ben bezig met een aanmeld systeem die het wachtwoord nog veiliger maakt met salt en pepper maar nu krijg ik geen melding dat het aanmelden gelukt is en de user wordt niet toegevoegt
    het gaat om dit stukje code:

PHP
    $salt = "omfglol";
    $pepper = "whuahahahhahaaha";
    $wwveilig1 = md5($salt) . sha1($pepper) . hash(sha256($_POST[pass1]));
    $wwveilig = sha1($wwveilig1);

Alvast bedankt

een vergissing niet want heb mijn layout nog steeds niet ontvangen kan zijn dat hij het vergeten is ofzow;) ik ben ook niet boos want heb ondertussen al een layout maar het is niet fijn als je denkt dat er iemand een layout maakt voor je

ik kan het topic niet vinden maar hij hat een topic gemaakt dat hij gratis layout's zou maken en ik hat daar op gereageert en hij heb me ook op msn toegevoegt.
    maar dat is al een tijd geleden en heb er nog niks over gehoord.
    het was voor 3,2,1. Gaming

eigenlijk wel jannick want bij het geld optellen haal je een rand % op en bij aftrekke ook een rand % en die is vaak niet gelijk aan de andere % dus gaat er meer af dan dat aanvaller krijgt
    Want dan ken je hebbe er gaat 5000 bij en er gaat bij de ander 3400 af en dat moet je niet hebben

jannick een tip dat gedeelte van jou is niet goed;)
    qua berekening wel maar nu mak je voor de 2x een rand getal tussen de 25% en 75% en die krijg je nooit gelijk aan de rand getal van het gedeelte wat er bij komt;)
    dus maak eerst een globale berekening van de % en ga daar verder de aftrek gedeelte en optel gedeelte maken

let er wel op dat het ook afgetrokken wordt bij de andere persooon want zoals ik nu zie in het gedeelte van jannick zie ik aleen dat er bij komt en niet dat er afgaat