tis waarschijnlijk gewoon een rip off:p
Posts by Db-maffia
-
-
excuses.. mijn fout zag het net pas.. database character set verschilde met een andere databaseveld waarmee hij JOINT
-
Beste CP leden,
Ik krijge een erg vreemde error namelijk:
PHPIllegal mix of collations (latin1_swedish_ci,IMPLICIT) and (latin1_german1_ci,IMPLICIT) for operation '='
Het heeft denk ik geen zin om hier het stukje script te plaatsen aangezien het lijkt of het in de DB niet goed zit.
Ik kan op google niet echt direct iets vinden wat deze error veroorzaakt heeft iemand misschien een idee?
-
ik krijg deze errors..
PHPWarning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svenneke/domains/maffia-kill.v3host.be/public_html/connect.php on line 68 Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/svenneke/domains/maffia-kill.v3host.be/public_html/_cron_5minute.php on line 7 Table 'svenneke_sven.[users]' doesn't exist
lijkt me dat je je gegevens niet goed ingevoerd hebt?
-
MrMees Misschien ook leuk om die tutorials hier te plaatsen?? Kunnen mensen die nog niet met Photoshop overweg kunnen er een beetje van leren?
-
even een bump(ik weet het het is binnen 24 uur maar hij zak erg snel naar beneden)
-
[offtopic]webdam-x kan je het niet hebben dat jij het niet was?? [/offtopic]
@killingdevil Komt er nu nog een plek vrij voor nielsb? aangezien hij vertrekt?
(niet dat ik in de crew wil ofzo maar gewoon zodat het duidelijk is?)
-
De aangemelde leden heb ik zo mijn twijfels over...
-
Ik ben ook weg:P :cheer:
-
mja wist niet hoe het in elkaar zat maar nu dus wel...
Helaas..
-
Bod ingetrokken.. Je krijgt dus enkel een Loginnaam+wachtwoord als admin zijnde en verders kan je niks met het domein/source.
-
is het mogelijk om het domeinnaam over te zetten naar eigen hosting?
-
Ben niet negatief maar jij hebt het liefst dat iedereen hier voor jou gaat lopen zoeken..
doe het zelf eens een keer..
in elk topic wat jij gestart hebt vraag je of iemand wat voor jou wilt zoeken..
-
anovic-cww als iemand die al had had ie die zelf geregistreerd moet iedereen hier alles voor je doen?
Doe zelf is wat Google is GROOT genoeg en er is echt HEEEEEEL veel te vinden
-
-
http://www.google.nl en zoek eens op webhosting ofzo..
leg de prijzen naast elkaar en wat je ervoor krijgt..
-
-
lijkt me iets te breed?? ik heb een scherm van 1280x768 en bij mij valt ie er niet in ..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.01.10 17:42:48:
+je typfouten...best moeilijk om iets 2 keer na te lezen ?
-
Uhm lijkt me dat Storyofcrime al verkocht is??
-
ach.. kga nu slapen
laterz