deze source is illegaal.. Weet je ook wie eigenaar is van maffialords?
Posts by Db-maffia
-
-
lhmedia op jou site kan ik ook geen gesliced versies zien?
Nog steeds op zoek naar een slicer die het het liefst zo snel mogelijk kan afhebben..
-
Denk dat dit weer zo'n zelfde battle is als 1 van vele andere ZE WORDEN NIET AFGEMAAKT.
kvind het echt te triest voor woorden.
Mensen steken hun tijd erin en zitten te wachten voor jan lul.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.01.10 17:46:41:
Maarja.. zelfs CP doet hier aan mee dus.. -
-
Citaat
Beste Gast,
De pagina die u probeerd te openen bestaad niet. Als deze hoort te bestaan zullen we hem zo snel mogelijk maken.
Met vriendelijke groet,Killer_Boy
als ik een account wil aanmaken..
-
en Gangstawar blijkbaar sliced hij niet goed ik krijg 22 errors
dus robin Succes -
Robin stuur me maar voorbeelden via pb..
vind 17,50 erg duur.... Dus wil wel eens zien hoe jij het doet..
nog iemand anders interesse?
-
Wij zijn op zoek naar een slicer voor ons nieuwe Layout..
Aangezien onze vorige slicer erg onduidelijk en vaag deed hierover zoeken we een ander die dit kan doen.
Graag in divs en W3C Valid
geef hier je prijs op en wanneer je het ongeveer af kan hebben
-
dit soort sources verpesten het voor de echte Games.. die wel zelf gescript zijn e.d.
-
[offtopic]Wilden aanvaren..[/offtopic]
Ben benieuwd of je het ook zo vol kan blijven houden..
-
$winnaars['naam'] even veranderen in $winnaars['login'] ?
-
misschien handig om dan ook 3 users in de DB te zetten ?
-
Undefined.. ofwel hij vraagt iets wat nog niet gespecificeerd is..
idd handig om je script te plaatsen
-
Tis ook gewoon ubertriest om zoiets te koop te zetten.. ten 1e je kunt er niks mee en ten 2e waarom zou je hiervoor betalen als je er zelf 1 gratis kan aanmaken(weliswaar moet je betalen voor een domeinnaam maar dat is dan ook alles)
-
JeroenH dit is de grootste bullshit die ik gehoord heb.. Er zitten zeker tegenwoordig echt wel uitgangen op je tv..
Ten 1e zou je dus een Jack in je Koptelefoon aansluiting kunnen doen2e Optie is misschien aan de achterkant 2 tulp aansluitingen? ik weet niet wat voor tv je hebt..
-
Download PJIRC als het goed is op pjirc.net kan je gewoon een irc server invoeren mocht je er geen weten heb ik nog wel een goede voor je pb me maar daarvoor;)
-
Het hele geheel is strak alleen het logo van http://www.zinineenfeestje.nl
niet.. Deze is niet scherp.erg jammer dit haalt gelijk de kwaliteit weer naar beneden..
ik zou kijken of je die nog in een scherper/beter formaat kan vinden
-
[offtopic]
Citaat van NielsPharox
Uhm jij mag wel zo maar die achtergrond gebruiken waar waarschijnlijk ook copyright op zit maar dan ga je klagen wanneer iemand jouw 'in 10 minuten klaar' layout gaat gebruiken.Dan doe je er nog lang over (xD)[/offtopic]
Maar lijkt me idd dat het beetje onzinnig is( ja het is wel vervelend voor je ) Maar ten 1e is die foto gewoon gratis van internet te plukken en De rest stelt ook weinig voor.
Daarbij heb je hem zelf ook zonder Copyright laten showen hier..
-
is dit topic eindelijk beetje aan het doodbloeden ?
-
Citaat van stan
Ik ga voor deze contest even een nieuwe maken aangezien de eigenaren niet wilde dat ik met 2 battles meededen.
We hebben alleen gezegd dat het niet echt handig is als je dezelfde layout in 2 battles gebruikt nee.
Aangezien we wel een unieke layout willen en Dein neem ik aan ook. Mocht Dein ervoor kiezen om hem te nemen en wij ook is er al een probleem.